ritam6srca

AHOJ!!! MOJI STARI DRUGOVI!!!!

Let' go.... joj menek joj.... subota je bila prava ludnica!!! mi ekipica smo zajebavali sve građane grada Bešlinca!!! Baranu smo poslali poziv za sud... kao zbog gomile pokvarenih automobila na dvorištu.3 puta se preznojil. onda smo otišli do moje babe i prodali foru da se asvaltira i bankina u ulici i da svaka kuća mora dati 30 kn!! pošto je fora uspijela, obošli smo cijelo selo i novce dali za dobrotvorne svrhe!!! (za 3 gajbe pana). onda nas je Zora molila da joj sredimo vrt, pošto je ona trudna pa se ne može saginjati. OHO!!! tu smo se našli....kad sam ja počela s motikom okopavat travu između luka...ma kakvog luka,više ga nije ni bilo... ko da sam s kombajnom prešla po vrtu... ljudilo brale...i tak smo mi rintali cio dan... a naveče smo odzujali do Jabuxe!!! JOOOOOJ!!!! LJEGENDARNO... nikad mi nije bilo tako dobro... KRIVIĆI SPOJAKA su GENIJALCI.... čak sam pjevala s njima i dobila od publike 2 bambusa... to te ja pitam!!!eh da ovaj stari konj Šepec se4 konačno sjetil docukat cd!!! bravo ti!!! a nedjelja???? a joj!! Sve što imam reći je da se DUBOKOUMNO ISPRIČAVAM STJEPANU JAMBRECU zbog čekanja u mojoj dnevnoj sobi.... ŠTJEFE OPJOSTI.... fakat nisam znala da si došao, previše je Vrhovski hrkao....i joj, pa zaslinio mi je cijeli jastuk.... pola sata sam ga budila i još pola sata smo ga Jambrec i ja oblačili... kako se on napio... a ljudi moji... to nije za javnost... al kaj se može, ne zvala se ja Nikolina da to ne bi objavila... on je bio klinički gotov!! dva dana nije spavao.... i u subotu su svirali u Čvrstecu i ujutro odmah je otišao na VATROGASNO NATJECANJE.... HANIJELA?! JESI GA VIDIA?! NA VATROGASNO... UF KAJ SAM NAPALA ŠKANDELKU U SUBOTU ZBOG TOGA.. jebate i Štef i njegova tri promila u gležnju... neće se on više derat na MRTVE LIPOVEČKE SNEJE.....IDIOT!!!! nogomet s nama more igrat a vježu odradit nemre... oooo zajebi ti to....idiot opet!!!! ljudovi odoh ja...moram ić po kuburu do babe raska mi oče poslat ukor pred isključenje doma...jebo ju... opet moram visit na Lotruxovoj dvovisinskoj lotri..... kiss kiss kiss kiss kiss kiss

29.05.2006. u 11:04 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

__________

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr