ritam6srca

hallo ljudovi....

=pa de ste mi ga???
=kao i uvijek krečemo od početka.....
=u subotu smo Maria Lizzzzz i ja (Ćikojina) otišle s frendom u Čvrstec... da,da!!! tamo je bilo otvorenje tj. proširenje caffe bara Čvrstec...idemo mi,mjesečina piči... evo nas u Tremi i trema u nama...
=====ŠTEF DOLAZIM!!!!!!!!======
=uglavnom na otvorenje bilo je pozvano par bendova,npr. oko 7/8, i svi su došli ne!!!! jadni ritam srca su morali stalno svirat, al nije bila greda dobili su na početku odmah 500 kn!! nije ni njima lako... a glupi Flajs je vodio prenos preko radio Čazme!!! Ha,koji je to tumplek....
=Maria Liz nije rekla kevi da idemo u Čvrstec,a hvala Bogu da nije bilo prenosa i da njena stara ne sluša Čazmu pa je čula kak se svira za cure iz Bešlinca... GUUBAA!!!!!
=priča kreće dalje... i tako Maria Liz i Ćikojina sebi naruče bambus i blacky koje smo platile 49kn na kaj smo dobile popizditis pa smo otišle u birc preko puta Čvrsteca gdje smo to platile 14kn... e tam smo duplo odmah naručile...pa kad smo se tamo zbetonirale vratile smo se nazad... počele se razbacivat po plesnom podiju.. a Boro... Ajmo Ćikojina!!! A moja Marija Liz se stalno popikavala na nezaljepljene pločice... jadna
=bilo je sve super dok mi Štef,hm najsimpatičniji bubnjar, nije reko da iza nas sjede njegovi starci,sestra,šogor i kumovi... a ja ono...KIBAM NA LIJEVO... pa ok....ajd da se bar nismo tak navlačili i derali uz zajebanciju... ništ... oni odu svirat a Maria nije htjela pljesat, kaj sad... morala sam otić do šogorice da ju zatražim za ples, a noga nogu kolje...skoro sam si stala s desnom na lijevu... oh kristuš maria liz...
=i tak mi plješemo kad ja ono pogljedam prema Marii Ljiz i vidim kak tip koji ima samo 3 promila u lijevom gležnju kleči pred njom i moli ju za pljes... o jadnog li stvorenja...
=idemo dalje... Štefova sestra će imat 2 dana svadbu...jooj... u subotu joj je ročkas i bit će svadba na kojoj će svirat HOT LINE... da,da... GRONIKOLINA,ŽARKOLINA,ŠEPECKOLINA,NIKOLAINA I MLADENKOLINA!!!! SLAVNI NAŠ BEND.... a u nedjelju će svirat DRAGI BRACO Stjevan... BIT ĆE TO LOM LOMOVA...
=Maria Lizzzzz i ja ako nećemo bit pozvane ići čemo u mačkare za svabu... he he ali smo baš u subotu kupile ulaznice za svadbu. Hanijela, Mario traži pratnju... POŽURI!!!!!

08.05.2006. u 10:08 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

__________

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr