ritam6srca

halo moje malo,metnem ti ga malo...

oh pobogu... zar ja uvijek moram nahebati... idem u importane da si kupim onu masnu pizzdu i naravno(KAO UVIJEK) se ja umastim... a ono HRT dolazi pred mene da me nešt upita... ja njih zaobilazim, požurim korak, ništa oni za mnom ko Lucky Luk za bračom Dalton..i stignu oni mene s nitrom i OPROSTITE,OPROSTITE GOSPOĐICE... SAMO TRENUTAK ... em ti mater, od svih pajsera na glavnom oni mene zaustave, a ja se umastila ko pig!! da vas pitamo... što vi mislite o današnjoj špici i tarararara! a ja onak, rođena zbunjola... Paaaaaa.... Mislimmmmm.... Daaaaa. Ma ništ posebno, malo jadno za moj ukus, ali ko voli nek izvoli!! A KAKAV JE VAŠ UKUS, VIDIM MALO MASNI, ALI... a ja ono, mater ti tvoju masnu, meni buš srala... kuš tam otkud si i došla... al ga mastim... uf jesi ružna,slatka mala... onda mi dođe KUGLAČKI KLUB HRT ZAGREB kao 50 godina su oni s nama... a ja onak.. daj zapel si opet s glavom... imam tek 18 nek ne sere... joj moram da idem... PUSA PUSA PUSA PUSA PUSA PUSA

25.04.2006. u 16:41 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

__________

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr