ritam6srca

____-____

kurac...
=ajmo... nije greda,samo tubing!!! E pa da danas moram Steewana nagovorit da mu budem pratnja na svadbi... uf meni se plješe, a i svi će se pitat... GLE TI ONOG PAPKA ŠTEFA, KAK IMA ZGODNU CURU,A ON TAK SAV VRAŽJI SAMO MU JE GLAVA SVINJSKA!!!
=ajmo..it's not bad!! A poslije, mislim, to nkad nisam doživjela..ali da dečko cvili zato kaj su mu drpili ratkape... Kužiš ti to nit su ori-điđi nit da su njegove,ali mali cvilio umjesto svih... a ja.... baš sam bila bezobrazna prema Štefu... rekla sam pred svima OTKAD JE ŠTEF U CIVILNOJ DOMAR U OSNOVNJAKU, VIŠE NI JEDNA CURICA NIJE NEVINA... a moja Consuela sa zadnjeg sjedala se grčila, dok mi Štef skidal sve sa neba..ma pusa Štefu... da začepi....
=ajmo...jadna Consuela je zajebavala invalida na štakama da kak je tak spor, a ima 4 noge... ma ne... da je mogo do nje brijem da bi joj strgal noge i sebi zašvasal....vidli smo od Jambreca kuću... mislim,da valjda se može reć da je to kuća!!! ŠALA!! Bila je baba Milka vani, čuvala je sa topom stražu u tenku... baba ima pravi tenk, to joj je Huns prodal...još samo par dana do viđenja moje drage cajke Daliborke Šepec!! i Hanijela je very happy zbog Žarkoline!! te cure iz benda HOT LINE su stvarno zgodne,mislim da su kojim slučajem to dečki, ne bi mi bili zgodni... Šepecka fakat ima dobar gljas... a ona Žarkolina ima dobro tijelo za klavijaturisticu... HEDVA CHEKAM.... a Ruža bolan prespavala najbolji dio djevojačke... reko... ČOK U GLAVU!!! A ova ĐOKERICA i ja smo morale ići mojoj babi cvijeće stavit na prozore, a fasadu su joj još Hitler i Hans radili... Skoro joj se cijela kuća nagnula na lijevu stranu, dok sam stavila tri teglina s cvijećem!! TRGANAC!!
=ajmo..ljudovi, ja odoh na jednu ČIK,ČIK pauzu, a vi pogodite šta mi treba... BoK!! BoK!!

24.04.2006. u 10:19 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

__________

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr