ritam6srca

***...pozrav dragi moji čovci...***

=> što sam tužna cvijete moj, danas on ide k njoj.... Ugljavnom... joj još samo 3 dana do moje punoljetnosti... kud ovo sranje... a moj ćale i keva moja kenjaju : Nikolina, B... ti se majčice najebo... još par dana do 18. godina a tak si neodgovorna... ko?! JA?! neeee!!! Uf kako me sve ovo jebe u zdrav mozak... i ovo što sa ispod napisala me šora na veliko... taj šokec nije normalan iz dana u dan mi kvari vrijeme i mjesto... više ne mogu na wc a da mi ne pošalje poruku, DA BOG DA DOBILA SRAČKU.. a aja njemu,, DA BOG DA TI SE GLAVA ZAŠTOPALA U ŠOLJI... I DREK TI SE DOŽIVOTNO ZAUSTAVIL U GRLU... kaj me zaklinje,joj dok ja njeg ufatim, onda će mu bit jasno zakaj smo palili lampaše u Jabuci...

=>mislim...ono.... BULLSHIT!!!!! još mi Hanijela veli kak je vatrogasno natjecanje u Lipovcu...aaaa bolji me dušo,bolji... i sad vi nekaj recite... Hanijela i ja položile za profiće.. i koja svekrva nas ne bi htjela imat u kuhinji... Znam ja koja... Mama Picek, Mama Šljokec, Mama Sova, Mama Doktor, Mama Jura, Mama Tomaš... o hebote... pak ni jedna nas na kraju ne bi htjela.. dobro da nisam išla dalje nabrajat...

=> ! ! ! ! ! ! ! F U C K I N G S H I T ! ! ! ! ! ! !

=> BILO MI JE LIPO SE SVAMA DRUŽITI I ZAVITLAVATI... NO MENE ZOVU MOJA POLJA, JOŠ MI JE POL RALI OSTALO ZA DUHAN POSADITI... pa dok ja zgrnem sav sneg da posijem vrt... trebal bi bit rodan jer mi je tajo zakopal đukelu u vrtu... morti nam se Wili smiluje pa pusti mrkvu van... PUSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11.04.2006. u 13:19 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

__________

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr