subota, 10.01.2009.

CiAo! ^^

Heey! Pa kako ste mii? hhh.....
Evo ja pisem ovaj postich slusajuci pjesmice.....one me inspirariaju.....upravo slusam pjesmu Live you're life......,
Ovaj vikenda se moram psihicki pripremiti da pocinje skola... A NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE........
ja bi bila jos domaaaaaaa.... kme cry
Sad opet mucenje.... ufff....
Evo preko kommova mi je anchi iz bj rekla da se Rihanna i Chris vjenčaju....e pa ako da, zelim im svu srecu....... oni su mi tako sladak par..... bas si pasu.......sretan
Evo, pronasla sam u 24sata jedan članak da su se oni zaručili pa evo..... :
Pjevačica s Barbadosa svoj je prvi nastup u ovoj godini imala u Londonu. Tamo se pojavila s povelikim dijamantnim prstenom na lijevom prstenjaku čime je pokrenula glasine da će se napokon vjenčati za Chrisa Browna (19). Rihanna (20) i pjevač mjesecima su svoj odnos opisivali samo kao prijateljski, ali njihovi bliski prijatelji otkrivaju da je Chris u novogodišnjoj noći zaprosio pjevačicu nakon što su zajedno nastupali na londonskoj pozornici.

evo malo slika...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 21:22 - komentari (14) - print - CiAo! ^^ -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.