svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

...:::šlikice::...

bit će i mojih al za početak ovo....


Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*
-to sam ja bwahaha moš mislt...


Glitterfy.com *Glitter Graphics*
-ovo morate pogledat na you tube full je dobra pjesma....

i to bi bilo to za sada.....
kiss....
pozz.....
pus@@@......

....::::o meni:::....

ime:Luanathumbup
prezime:sha vas to zanimacool
b.f.f.:Reakisskiss
frendovi:Danilonut,Sebasmokin,Pačysmokin,Robythumbup,Valewave,i još puno njih...sorryte ako vas nisam spommenula drugi put ću kad mi se bude dalo pisat...
frendice:Reakiss,Teacool,Ninasmijeh,Larazujo,Anjanaughty,Klaudijaparty,i tako... sorryte ako vas nisam spomenula,drugi put ću kad mi se bude dalo pisat!!!!
škola:the best V.E.R.U.D.A.
kvart:naj naj v.e.r.u.d.a.
volim:svašta...zabavusmijeh,dečkecerek,obiteljgreedy,frendove i frendicekisskisskiss,i joššš puuuuuuuno toga...
ne volim:3 osobe!!!!!!!!! jaaaaaaaaaako su glupe i sve tri su cure a i velike fufemadmad....iz štinjana su i neču spominjat imena jer će mi nesh sratheadbang...ogovaranjepuknucu,ufuravanjeburninmad,kad mi neko piše po wc-u iza leđabangburninmadheadbang

...::::linkovi:::...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...::::fun:::...

Free Website Counter
Free Website Counter


Free Music

Free Music



Free Music



Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Just kliknite i otkrijte poruku...pozz


Create your own message at BlingyBlob.com

ponedjeljak, 28.05.2007.

...:::Dobro jutro:::...

Evo ljudi ja se upravo spremam za školu...
Malo mi je dosadno pa sam došla pisat...
Izgorijela sam na suncu ko luda...
Sva sam crvena neznam kako ću nosit torbu....
Pa ovako...
Malo da vam nešto pričam.......
U subotu sam bila u Štinjanu s jednom frendicom...
Ni ja ni ona nismo imale kremu...
i ko lude idemo se mi sunčat i ja naravno pocrvenim ko rak.....
Sad me svi zezaju da me brat strpao u rernu....hehe....
Čujte ljudi to je sve od mene moram sad ići u školu tj. spremat se za školu...
pozzz....
kisss....



| KoMeNtArI (0) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.