Glitter Maker
[Glitterfy.com - *Glitter Text*],blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Glitter Maker
[Glitterfy.com - *Glitter Text*],blog.dnevnik.hr/ripgirlagain" />
  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

...:::šlikice::...

bit će i mojih al za početak ovo....


Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*
-to sam ja bwahaha moš mislt...


Glitterfy.com *Glitter Graphics*
-ovo morate pogledat na you tube full je dobra pjesma....

i to bi bilo to za sada.....
kiss....
pozz.....
pus@@@......

....::::o meni:::....

ime:Luanathumbup
prezime:sha vas to zanimacool
b.f.f.:Reakisskiss
frendovi:Danilonut,Sebasmokin,Pačysmokin,Robythumbup,Valewave,i još puno njih...sorryte ako vas nisam spommenula drugi put ću kad mi se bude dalo pisat...
frendice:Reakiss,Teacool,Ninasmijeh,Larazujo,Anjanaughty,Klaudijaparty,i tako... sorryte ako vas nisam spomenula,drugi put ću kad mi se bude dalo pisat!!!!
škola:the best V.E.R.U.D.A.
kvart:naj naj v.e.r.u.d.a.
volim:svašta...zabavusmijeh,dečkecerek,obiteljgreedy,frendove i frendicekisskisskiss,i joššš puuuuuuuno toga...
ne volim:3 osobe!!!!!!!!! jaaaaaaaaaako su glupe i sve tri su cure a i velike fufemadmad....iz štinjana su i neču spominjat imena jer će mi nesh sratheadbang...ogovaranjepuknucu,ufuravanjeburninmad,kad mi neko piše po wc-u iza leđabangburninmadheadbang

...::::linkovi:::...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...::::fun:::...

Free Website Counter
Free Website Counter


Free Music

Free Music



Free Music



Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Glitterfy.com *Glitter Graphics*



Just kliknite i otkrijte poruku...pozz


Create your own message at BlingyBlob.com

petak, 25.05.2007.

Glitter Maker
[Glitterfy.com - *Glitter Text*]


Eyla ljudi...
Ovo je prvi post pa je tapija al će bit i drugih duplo zabavnijih....
kisskiss



| KoMeNtArI (1) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.