UPUTE:

[#o1] Dobro doš/ao/la na moj blog!
[#o2] Slobodno ostavljaj komentare! (to se od tebe očekuje)
[#o3] Ne vrijeđaj ako nemaš pojma o onom o čemu pišem!
[#o4] Ako ti se ne sviđa blog slobodno odi!
[#o5] Ne ostavljaj mi komentare tipa: ''super blog,komentiraj me!''
[#o6] RIOT GRRRL RULES!!!


Neki Riot Grrrl bendovi:

Bikini kill
PJ Harvey
Bratmobile
L7
Babes in Toyland
The Gossip
Excuse 17
Heavens to Betsy
Hole
Cheesecake
CWA
Tattle Tale
Huggy Bear
Mambo Taxi
Skinned Teen
Pussycat Trash
Voodoo Queens
Sleater Kinney

Feministički:
Jack of Jill
Le Tigre
The Raincoast
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Bendovi koji mi u životu jako puno znače:
The Gits
The Distillers
Bikini kill
PJ Harvey
Le Tigre
Nirvana
Hole
Babes in Toyland
Bratmobile
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

ako nekom treba moj msn: the_gits6@hotmail.com



O MENI...

*imam 17 godina*
*vegetarijanka sam*
*živim u Osijeku*
*najviše na svijetu volim svoju obitelj i glazbu*
*Riot Grrrl me učinio boljom osobom*
*poštujem feminizam i njegove ideje*
*...*



VOLIM/NE VOLIM

VOLIM:
Svoju obitelj
Riot Grrrl
Punk-rock
Pjevati
Bubnjeve
Feminizam
Crtiće
Biti produktivna
Razmišljati
Ljubičastu, zelenu, crnu i crvenu boju
Slike i umjetnost
Budizam
Egipat
Austaliju
Pravit bedževe i torbe
Sve svoje glupe navike
Mikroskopiranje
Što sam takva kakva jesam
Nosit što više pari čarapa
Ljeto
More
Ronjenje
Divljat
Pjevat
Starke
Štrample
Hranu
Ljude koji razmišljaju svojom glavom
Ljude koji se ne povode za tuđim mišljenjem
Voće i povrće
Slatkiše
Sreću
Nered

NE VOLIM: Puno toga...
Meso
Smrad mesa
Papuče
Bombone i sok od naranče
Pelene
Zlostavljače
Silovatelje
Poremećene ljude
Ljude koji nemaju svoj stav (beskičmenjaci)
Hladnoću
Cajke (koliko ih prezirem!!!!)
Ljude koji furaju neke stilove samo da bi se bolje ukopili u društvo
Francusku manikuru
Rapere jer je za njih pojam žene jednak ovome: žena=bitch
Šminkere
Miris parizera
Ljenčine
Smrad
Nerad
Konzervativce
Patrijarhizam
Vrijeđanje i omalovažavanje
...



Slike

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Linkovi



04.07.2007., srijeda

Novi post o hm...čemu ?! CASPER ROSE je
još uvijek ona stara CASPER ROSE
....


Da, nedavno sam si napravila myspace. I sviđa mi se tamo.
Mada sam bila puna predrasuda o tome
kako to sada svi imaju i kako je to zapravo jadno.
Myspace je dobar u tu ruku što mogu naći nove prijatelje,
bolje upoznati različite kulture, saznati neke informacije od
bendova koje slušam i navježbati engleski. ali opet-tko
meni garantira da ću IKADA upoznati IKOGA od tih ljudi?!
Tko mi garantira da se oni ne predstavljaju lažno?!
Premda su lažnjaci na myspaceu uglavnom lažnjaci da
nemogu biti veći i to se onda jasno vidi. Pogotovo kada
netko glumi da je član nekog benda, a PREOČITO je da nije.
Možda dva najbolja trenutka na myspaceu su mi bila:
1.kada me CASPER ROSE prihvatila kao prijateljicu
2.kada mi je bubnjar iz grupe THE GITS
(moje najdraže grupe IKADA) poslao duugačku poruku
.

1.CASPER ROSE, tema mog posta
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Bivša članica grupe THE DISTILLERS. OK, tko nije nikad čuo njihove pjesme,
a voli

PRAVI PUNK

upravo ih sada sluša.
Jednostavno su SAVRŠENI. poslije GITSA-moj najdraži
riot grrrl bend.
CASPER ROSE.
Možda najbolja punk gitaristica IKADA. Ova pjesma
(HATE ME)
koja svira u pozadini...jedina pjesma koju ona pjeva
u cijelosti & koju je sama napisala. bila je u DISTILLERSIMA jako kratko-
toliko da kaže da se osjeća kao i da nije bila u Distillersima
,
ali je
ostavila za sobom samo najbolje pjesme i
njena sama pojava na pozornici ne može ostati nezapamćena.
Napustila je bend 2002 zbog teške ovisnosti o drogama &
pivu pa je onda predstojeća turneja stvarala preveliki pritisak.
Otišla je za vrijeme snimanja njihovog drugog albuma
SING SING DEATH HOUSE-
najboljeg punk albuma
kojeg su ikada snimili, pa se pojavljuje na samo nekoliko
pjesama s tog albuma. Za vrijeme DISTILLERSA
Brody i Casper
su bile ''nezaustavljivi dvojac'' i
najbolje prijateljice,ali otkako je Casper
otišla na odvikavanje nijedan član benda nije imao nikakve
kontakte s njom.
U međuvremenu je svirala bass u bendu gold cash gold,a
sada njena lijena guzica (i sama priznaje) ne radi ništa i
samo chila sa svojim timmyjem (njena ljubav života).
Što ja volim kod CASPER?!
Prvenstveno to što je karakterno ostala 95% ista ona
CASPER ROSE koja je bila kada je
bila ovisna i kada je svirala u
DISTILLERSIMA
. Onih 5% razlike su droge koje
više ne koristi. A i sama kaže za MRZI rehabilitacije.
Znači- oporavila se, zaljubila i sada se s timmyjem
(frontmanom benda Darker My Love) malo odmara
nakon svih muka kroz koje je prošla. Vjerujem da će opet,
kada se sve slegne uzet gitaru u ruke i svirati kao nedavno.
volim ju i zato što za razliku od nekih pomalo umišljenih
članova benda (čitaj:Brody-koja je sada postala mala
umišljena zvijezda) odgovara na pitanja fanova & rado
prima nove prijatelje i dopisuje se. To samo pokazuje
da joj je STALO, za razliku od Brody koja grli narančastog
Elvisa i koja je samo 1% ostala ista. Tih 1% je njeno ime i
prezime. =(
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-04

Bog joj pomogao oko Spinneretta
(Brodyin novi bend),al ja se čisto bojim pomisliti kako će
to zvučati. Prodala se. Bojim se da ništa više od njenog
punkerskog glasa. Žali bože talenta.Slike Distillersa imate sa strane-čitav niz slika (LOL),ako vas to
zanima. O Steveu iz GITSA ću slijedeći
put. Poprilično sam umorna.
A ja sam mislila da sam ja opsjednuta s Casper,
ali ovo... tetovaža jedne cure s myspace-a.
Image Hosted by ImageShack.us


Preporuke: Albumi:

THE DISTILLERS
Image Hosted by ImageShack.us


SING SING DEATH HOUSE

Image Hosted by ImageShack.us


CORAL FANG
Image Hosted by ImageShack.us



Skinite si to, stvarno je vrijedno poslušati
.


STRANICA OD DISTILLERSA I SPINNERETTE
(pogledajte ima zanimljivih stvari)


Tko me hoće addat na myspace-u eo me...
p.s. nemojte mislit da je ono moja slika.lol.

moj myspace

cheers baby... =)

- 17:53 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.