UPUTE:

[#o1] Dobro doš/ao/la na moj blog!
[#o2] Slobodno ostavljaj komentare! (to se od tebe očekuje)
[#o3] Ne vrijeđaj ako nemaš pojma o onom o čemu pišem!
[#o4] Ako ti se ne sviđa blog slobodno odi!
[#o5] Ne ostavljaj mi komentare tipa: ''super blog,komentiraj me!''
[#o6] RIOT GRRRL RULES!!!


Neki Riot Grrrl bendovi:

Bikini kill
PJ Harvey
Bratmobile
L7
Babes in Toyland
The Gossip
Excuse 17
Heavens to Betsy
Hole
Cheesecake
CWA
Tattle Tale
Huggy Bear
Mambo Taxi
Skinned Teen
Pussycat Trash
Voodoo Queens
Sleater Kinney

Feministički:
Jack of Jill
Le Tigre
The Raincoast
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Bendovi koji mi u životu jako puno znače:
The Gits
The Distillers
Bikini kill
PJ Harvey
Le Tigre
Nirvana
Hole
Babes in Toyland
Bratmobile
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

ako nekom treba moj msn: the_gits6@hotmail.com



O MENI...

*imam 17 godina*
*vegetarijanka sam*
*živim u Osijeku*
*najviše na svijetu volim svoju obitelj i glazbu*
*Riot Grrrl me učinio boljom osobom*
*poštujem feminizam i njegove ideje*
*...*



VOLIM/NE VOLIM

VOLIM:
Svoju obitelj
Riot Grrrl
Punk-rock
Pjevati
Bubnjeve
Feminizam
Crtiće
Biti produktivna
Razmišljati
Ljubičastu, zelenu, crnu i crvenu boju
Slike i umjetnost
Budizam
Egipat
Austaliju
Pravit bedževe i torbe
Sve svoje glupe navike
Mikroskopiranje
Što sam takva kakva jesam
Nosit što više pari čarapa
Ljeto
More
Ronjenje
Divljat
Pjevat
Starke
Štrample
Hranu
Ljude koji razmišljaju svojom glavom
Ljude koji se ne povode za tuđim mišljenjem
Voće i povrće
Slatkiše
Sreću
Nered

NE VOLIM: Puno toga...
Meso
Smrad mesa
Papuče
Bombone i sok od naranče
Pelene
Zlostavljače
Silovatelje
Poremećene ljude
Ljude koji nemaju svoj stav (beskičmenjaci)
Hladnoću
Cajke (koliko ih prezirem!!!!)
Ljude koji furaju neke stilove samo da bi se bolje ukopili u društvo
Francusku manikuru
Rapere jer je za njih pojam žene jednak ovome: žena=bitch
Šminkere
Miris parizera
Ljenčine
Smrad
Nerad
Konzervativce
Patrijarhizam
Vrijeđanje i omalovažavanje
...



Slike

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Linkovi



25.05.2007., petak

Mislila sam odustati od bloga...ne zbog myspacea..hehe...(većina to navodi kao razlog) ni nemam ga, ali u planu je za preko ljeta.Sad trenutno nemam vremena. Zaostaci se gomilaju,a matematika mi gori pod petama-doslovno. Državno je super prošlo-s obzirom da sam skoncentrirana učila samo 2 dana prije. Osvojila sam 6. mjesto i prezadovoljna sam.

Nisam odustala od bloga jer previše volim RIOT GRRRL da bi odustala od njegova širenja. Imam osjećaj da je moj blog pridonio širenju RIOT GRRRL glazbe.Veseli me činjenica koju sam čula da u Zagrebu IMA Riotica,a još više da su većinom saznali za RIOT GRRRL preko blogova. Nažalost-takvih blogova je malo. Ali broj će se povećati. Znam da hoćE.Preko ljeta definitivno namjeravam doraditi blog, posvetiti mu se i staviti kvalitetnog sadržaja na njega + napraviti myspace i mnooogo RIOT GRRRL majica,torbi i bedževa.... Još podsjećam da mi se slobodno javite na msn-trebali me zbog glazbe ili samo ovako. Uvijek sam na raspolaganju.
Samo jedna stvar-ne skidam glazbu s neta jer mi je limit na ADSL-u premal za to.
Ovaj mjesec sam nabavila puno glazbe,a nešto se još uvijek prži. Impresionirana sam s Le Tigre. Ozbiljno sam mislila da mi se neće sviđati glazba bez bubnjeva....jaaako sam se prevarila. Album Courtney Love ''America's Sweetheart'' mi se jako jako sviđa, iakoako čitate kritike, možete vidjeti kako su popljuvali i njega i Courtney. Naravno sve je puno rečenica s uvijek istom temom: da je droljetina, da joj ne žele dati novac,da ga nije zaslužila,da je njeno vrijeme već prošlo,da je loša majka, da je ubila jadnog Kurta....I od toga mi se više povraća. Da ne bi krivo shvatili-ja Nirvanu OBOŽAVAM, ali budimo malo realni za promjenu: Kurt nije ni svetac ni bog kojem bi se trebali klanjati. Ako je itko ovdje patnik onda je to ona. A Kurt može u cijeloj priči biti jedino velika pizda što se ubio i ostavio ženu s djetetom. Njega je mučila ovisnost i nije bio sretan. A kao da je njoj bilo nešto bolje?! Naravno da nije. Ali ona nije odabrala takav kraj. Ona nije namjeravala ostaviti Frances i Kurta kao što je on namjeravao ostaviti njih. Zato i je duboko nesretna i nesigurna. Zato i ide na sve te operacije-jer nije zadovoljna samom sobom. Kako biste se vi osjećali da vas optuže da ste ubili vlastitog muža/ženu,osobu s kojom imate dijete,osobu koja vam je značila sve na svijetu?! Kako biste se osjećali da vašu glazbu i vas uzimaju samo kao ženu Kurta Cobaina, a ne kao osobu koja glazbu stvara jednako kao što ju je stvarao i on?!? I nek pričaju što hoće, trebaju samo uzeti jedan njen tekst i vidjet će da je ona još uvijek daleko bolji tekstopisac od Kurta. I da, ona JE primjer žene kojoj je život potpuno otišao kvragu i žene koja se jako nisko srozala. I da, ne može joj biti gore nego što je, ali ona i dalje izvlači ono najbolje iz sebe. Ona i dalje stvara glazbu kako bi izrazila svoje emocije, svoj bijes i nezadovoljstvo. U tom i je poanta cijelog RIOT GRRRL-a. Nikada nemoj potiskivati emocije i bijes. Ako ih imaš-a svi ih imamo- napiši kvalitetnu pjesmu, uzmi gitaru u ruke i pokaži svijetu to što te čini nezadovoljnim! I ako sumnjaš da se tvoje nezadovoljstvo može promijeniti, nikad nemoj odustati. Molim te-NEMOJ! RIOT GRRRL može puno toga promijeniti-počevši od tvog svjetonazora, na njega zapravo vrši najveći utjecaj. RIOT GRRRL ti pokazuje realnu sliku svijeta- on ti otvara oči za neka područja o kojima prije nisi razmišljao. Pokazuje ti ono što se treba cijeniti kao i ono što treba odbaciti i uništiti. RIOT GRRRL ne nameće svoje mišljenje,već preko glazbe izražava ono što TI misliš. Iznosi probleme o kojima i ti razmišljaš, a koje, zbog nekog razloga ne možeš ili ne želiš pokazati okolini.
RIOT GRRRL se počeo širiti u Hrvatskoj i to me čini jako sretnom jer znam kakav utjecaj ima u drugim zemljama svijeta i koliko on tamo zapravo znači.
RIOT GRRRL je mnogo više od plakanja i tugovanja nad nama samima. On je mnogo stepenica iznad EMO-a. RIOT GRRRL djeluje tako da se nesretne cure i dečki prestanu sažaljevati. I dok smo u početku nezadovoljni sami sa sobom mi s RIOT GRRRL-om ''sazrijevamo'' u sigurne, otvorene, samopouzdane i daleko hrabrije Riotovce i Riotice koji možemo dalje kročiti u svijet. Kod nas nema nesigurnosti.U našem svijetu nema tuge i nema mržnje. Mi živimo za glazbu i pokret stvaranja boljeg društva,a RIOT GRRRL je tu da nam podiže samopouzdanje i pretvara sve negativno što osjećamo u pozitivnu energiju i riječi.

- 21:07 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.