UPUTE:

[#o1] Dobro doš/ao/la na moj blog!
[#o2] Slobodno ostavljaj komentare! (to se od tebe očekuje)
[#o3] Ne vrijeđaj ako nemaš pojma o onom o čemu pišem!
[#o4] Ako ti se ne sviđa blog slobodno odi!
[#o5] Ne ostavljaj mi komentare tipa: ''super blog,komentiraj me!''
[#o6] RIOT GRRRL RULES!!!


Neki Riot Grrrl bendovi:

Bikini kill
PJ Harvey
Bratmobile
L7
Babes in Toyland
The Gossip
Excuse 17
Heavens to Betsy
Hole
Cheesecake
CWA
Tattle Tale
Huggy Bear
Mambo Taxi
Skinned Teen
Pussycat Trash
Voodoo Queens
Sleater Kinney

Feministički:
Jack of Jill
Le Tigre
The Raincoast
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Bendovi koji mi u životu jako puno znače:
The Gits
The Distillers
Bikini kill
PJ Harvey
Le Tigre
Nirvana
Hole
Babes in Toyland
Bratmobile
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

ako nekom treba moj msn: the_gits6@hotmail.com



O MENI...

*imam 17 godina*
*vegetarijanka sam*
*živim u Osijeku*
*najviše na svijetu volim svoju obitelj i glazbu*
*Riot Grrrl me učinio boljom osobom*
*poštujem feminizam i njegove ideje*
*...*



VOLIM/NE VOLIM

VOLIM:
Svoju obitelj
Riot Grrrl
Punk-rock
Pjevati
Bubnjeve
Feminizam
Crtiće
Biti produktivna
Razmišljati
Ljubičastu, zelenu, crnu i crvenu boju
Slike i umjetnost
Budizam
Egipat
Austaliju
Pravit bedževe i torbe
Sve svoje glupe navike
Mikroskopiranje
Što sam takva kakva jesam
Nosit što više pari čarapa
Ljeto
More
Ronjenje
Divljat
Pjevat
Starke
Štrample
Hranu
Ljude koji razmišljaju svojom glavom
Ljude koji se ne povode za tuđim mišljenjem
Voće i povrće
Slatkiše
Sreću
Nered

NE VOLIM: Puno toga...
Meso
Smrad mesa
Papuče
Bombone i sok od naranče
Pelene
Zlostavljače
Silovatelje
Poremećene ljude
Ljude koji nemaju svoj stav (beskičmenjaci)
Hladnoću
Cajke (koliko ih prezirem!!!!)
Ljude koji furaju neke stilove samo da bi se bolje ukopili u društvo
Francusku manikuru
Rapere jer je za njih pojam žene jednak ovome: žena=bitch
Šminkere
Miris parizera
Ljenčine
Smrad
Nerad
Konzervativce
Patrijarhizam
Vrijeđanje i omalovažavanje
...



Slike

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Linkovi



23.03.2007., petak

Sve tece sve se mijenja...rece netko davno,davno i ''procita me''....

U zadnje vrijeme stalno slušam Spear&Magic Helmet i Jennifer's Body.
Jednostavno obožavam ove pjesme. Sad su mi Hole i Gitsi najdraže grupe.
To je kod mene tako nestalno. Jedan tjedan su mi najdraže Babes in Toyland, drugi tjedan ih ne slušam nego me okupiraju Bratmobile pa mi one dosade od tolikog slušanja,onda slušam Distillerse kao najbolje pa mi i oni dosade jer pretjeram sa slušanjem, a sad mi je Hole trenutno najbolja grupa, a i oni će mi dosaditi. Naravno, Gitsi se uvijek probiju do prvog mjesta na kraju. Zato što oni JESU NAJBOLJA GRUPA.
I tako stalno krećem ispočetka sa svim preostalim grupama i onda opet imam osjećaj kao da mi nitko nikada nije dosadio. I opet se stvara ljestvica najboljih.
Sve mi bude opet kao da je nešto novo i zanimljivo i tako stalno.
Iz kruga u krug. Zanimljiv je to slučaj- vidi se da sam tipičan blizanac u horoskopu!
Trebam ja neki dan sastaviti 10 najboljih riot grrrl pjesama. Sama sam si to zadala. Hehe.
Od tih top 10 sastavila ja na kraju top 50... tako je to kod mene oduvijek i nisam mogla vjerovat da se nije ni malo promijenilo.Štoviše, sad se broj najboljih pjesama još više povećao. Skontala sam da tek kad prestanem slušat neku grupu mogu izdvojiti par pjesama koje su mi najdraže. Sad bi eventualno mogla sastaviti top 10 Nirvanih pjesama zato što ih više toliko ne slušam. Ako bi i to mogla. Mada bi i to 100% prešlo bar na top 15.A prije,prije nisam bila u stanju izvući manje od 30 nirvaninih najboljih pjesama.
Od Gitsa izvuć najdražu pjesmu je kao da mi kažete da skočim sa 100 kata i preživim.
Ma to je nemoguće,jer je meni svaka Zapatina pjesma ''moja'' pjesma.
Nema pjesme od Gitsa koju ne OBOŽAVAM!!
U svih ostalih grupa bi se našlo i onih koje manje volim,a bome i onih koje uopće ne volim.Od Nirvane najviše-nažalost. Al to je bilo tako i kad sam ih počela slušati.
U startu mi nije sviđalo bar ľ neverminda,dalje da ne govorim...
Čula sam da kod nas sviraju Leave me alone-neki ženski punk bend . Nikad čula, al sam baš mogla ić vidit u onaj petak. Pa nisam. Iskreno,zaboravila sam.
Da,opet sam ZABORAVILA!!!!
Morat ću pit onaj Ginko forte-ili kako već, jer ja stvarno previše zaboravljam. Prije mi se eventualno jednom mjesečno dogodilo da dođem u kuhinju i zaboravim po što sam došla-a sad,sad mi se to dogodilo 4 puta u 10 minuta.Zaboravljam što mi je netko rekao prije minutu,ne pamtim više apsolutno ništa (uglavnom ono što mi nije zanimljivo).Negdje ostavim neku stvar-više ju nikad ne nađem,prije sam se bar nakon mjesec dana sjetila gdje sam ju ostavila-sad više ni to.A nisam pod stresom ni pod ne znam kakvim brigama da bi to bilo ono ''rastreseno'' zaboravljanje. Neam pojma. Premlada sam za Alzheimera-to može tek od 50. pa nadalje-osim ako nisam neki endem.
A onda stvarno...LOL
Neam inspiracije zadnjih dana- pa su ovo kao ''ležerni''postovi.
Uživajte ljudi dok još možete.hehe

P.S. Bend koji sam prije jedva ''probavila'' (čitaj: Sleater Kinney) sad mi je jedan od najboljih bendova. Tekstovi su im.... mmm... obožavam Good Things. Jako dobra stvar.



- 16:47 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.