Frendica sa fejsa - Susret s djevojkom

utorak , 25.12.2018.

Untitled










Click here: Frendica sa fejsa






Vidio sam da su vrata kupaonice prema njenoj sobi otvorena, pa sam ju mogao vidjeti dok se je presvlačila. U svakom slučaju, gadite nam se zbog svojih laži. Ocjena savjeta: 0 Da baš o tome se radi.



Frendica sa fejsa

Eto, sve što je rekao je bila istina. Cijelo vrijeme smo plesali jedno uz drugo, pa mi je svako toliko prešla rukom preko kurca koji je kad smo sjeli u auto, te je dala meni da vozim, izvukla iz hlača i sad ga je lagano drkala.



Frendica sa fejsa

O autorici: - Prije nekoliko mjeseci vodila sam sa svojom frendicom ozbiljno žensko ćaskanje u menzi i, dok sam razmišljala što čačkalica koju sam našla u sendviču radi tu jer sam naručila sendvič od piletine, a ne od čačkalice, kažem toj svojoj frendici da sam neki dan pročitala jednu pametnu rečenicu koja kaže kako mi žene čuvamo i stare haljine za koje već znamo da ih više nikada nećemo nositi, a odbacujemo zauvijek svoje bivše dečke. Mogla bih da napišem i listu top tventi fejsbuk lajkova, zakaj pa ne, ali šta ću kad mi je priroda kritizerska, a protiv prirode se ne može.



Frendica sa fejsa

Prije nekoliko mjeseci vodila sam sa svojom frendicom ozbiljno žensko ćaskanje u menzi i, dok sam razmišljala što čačkalica koju sam našla u sendviču radi tu jer sam naručila sendvič od piletine, a ne od čačkalice, kažem toj svojoj frendici da sam neki dan pročitala jednu pametnu rečenicu koja kaže kako mi žene čuvamo i stare haljine za koje već znamo da ih više nikada nećemo nositi, a odbacujemo zauvijek svoje bivše dečke. I to unatoč tomu što joj je predložio da povremeno prijateljski popiju kavu, znate, onako neobavezno skroz, kako to samo pravi prijatelji znaju. Da se razumijemo, ovom temom sam sada na skliskom terenu jer četveroznamenkaste brojke mjesečnih posjetitelja mog bloga kaže da mi, što potajno što javno, blog čitaju mama i tata, uža i šira rodbina, tetka, učiteljica, strina, cijeli 7. Također čita i poštar koji mi donosi pošiljke s Ibeja, žena kojoj sam pomogla pronaći treći peron i četvrti kolosijek, prodavačica s kojom sam se raspričala o novoj Saabovoj kolekciji i svi u studiju i režiji koje ovim putem pozdravljam. Odgovori obavezno, čekat ću dva tjedna. Ali daleko od očiju, daleko od srca, sretno joj bilo, nije život jedna žena! Danas je mrvicu drugačije i čovjek nije pametan napredujemo li mi to ili nazadujemo. Pa onda, umjesto da prioneš na učenje, dođeš u iskušenje da napraviš lažni profil svog nepostojećeg dečka Ivana Horvata, studenta zadnje godine medicine koji ti donosi cvijeće i onda kad nije Valentinovo ni Dan žena. Taj nepostojeći Ivan je naravno frajer prema ostatku svijeta, a najveći džentlmen na svijetu prema tebi i njegov tata je vlasnik vodeće firme u svijetu koju nema tko drugi naslijediti nego baš eto njegov sin jedinac Ivan. Stvarno je život pomazio tog tvog Ivana, lijepe li slučajnosti. A možda i ne. Naravno, umjesto svega toga, jednostavno ga ukloniš s naslovnice ili s Fejsa dok te frendica uvjerava da Ana nema pojma gelirati nokte jer tako ih može izgelirati ona u sekundi u kućnoj radinosti, a čak ni nema profil Geliranje Noktiju. A garant mu ni ne kuha s tim geliranim noktima pa je zato tako smršavio u kombinaciji s tugom za tobom. Činjenica je da je Fejs društvena mreža na kojoj možeš prezentirati svijetu, svom mačku, svom bivšem dečku, iritantnoj curi iz teretane ili bivšem šefu što god želiš, ma koliko to istinito ili neistinito bilo. Dobro, svi smo svjesni da na Fejsu možeš fejkati koliko ti srce poželi pa i malo više i svi smo svjesni da sve što sja nije uvijek zlato. Svjesni smo i da su ove stvari oko društvenih mreža djetinjaste i da brisanje bivših cura i momaka s Fejsa ostavlja dojam trogodišnjaka, ali sve te male stvari su ponekad tako potrebne da se lakše izgura dan ili čekanje reda u pošti ili da ti Anina najveća konkurentica izgelira nokte sto puta bolje nego što bi to napravila Ana. Uostalom, on je prvi započeo rat. A onda, kada se jednom stvarno pojavi neki Ivan Horvat, makar mu tata i ne bio vlasnik vodeće firme u svijetu, a on ne bio student zadnje godine medicine nego možda i nogometaš koji igra za NK Dinamo, ali onaj iz Godinjaka, ono nezavirivanje na profil bivšeg dečka dolazi prirodno i spontano. Do tada je sve dopušteno pa i škicati na njegov profil jer i on ionako škicne na tvoj, Ani usprkos. Ali, ne zaboravimo da, škicajući pretjerano na profile bivših momaka ili cura, možda slučajno ili sasvim nesvjesno propustimo zahtjev za prijateljstvo koje nam je poslao Ivan Horvat. Do idućeg čitanja želim vam pažljivo praćenje friend requestova i znakova pored puta… Izvorni tekst pročitajte. O autorici: Katarina Marjanović, autorica bloga i kolumnistica, vječna kreativka i zaljubljenica u lijepe riječi. Moje misli, fotografije i emocije možete pratiti na , i.



Kako nekoga blokirati ili odblokirati na fb
KOLIKE SU ŠANSE: Oboje ste pijani ona više, upamtite , ali niste mrtvi, pa je moguća koliko-toliko suvisla komunikacija. "0<> A5 8 >1@8X5
[Kako pronaći srodnu dušu i privući ljubav u svoj život?|Xhamster bosna|Trazim zenu za brak iz bosne i hercegovine]






Oznake: neki, dan, sam, Otišla, naš, spoj, slijepo., Ovaj, put, povela, ak', i, muža, djecu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.