MALO WALLPAPERA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mali delikvent

četvrtak, 16.02.2006.

U početku to bijaše samo riječi...

Kao što rekoh zločin je doći ovdje a kazna vidjet što ima, pa da počnemo. Naziv ovog bloga mi je pao s neba u rebra kao meteor na zemlju danas pod tjelesnim dok su me loptom opalili u jaja, a baš sam jučer došo s regrutacije gdje su mi zavirili u svaku rupu na tijelu osim u čmar ( za one koji ne znaju čmar je čista Hrvatska književna riječ za analni otvor a koriste je ljudi s fakultetom poput mog profesora iz biologije ).
Moj naziv je inače rio@69
rio = nekad ime jednog zmaja iz neke legende, upotrebljeno zato što sam zmaj u kineskom horoskopu
@ = zato što sam majnum a ovim blogom pokušavam dokazat da sam majmun i pol
69 = znak raka u normalnom horoskopu, a za one glupe koji ovo neće skužit ja sam rak u horoskopu.

- 15:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Zločin je doći a kazna vidjeti šta ima.

Dolaskom ovdje nećete ništa pametno naučiti.

Free Website Counters
Čim ovo dođe do tisuću, svijet ode u kurac!

Na ovom blogu će biti svega i svačega pisat će se o malim delikventima i nekim danima naših jadnih i bolesnih života poput dana provedenih u ŠKOLI.


Nešto sitno o meni:
Slavonsko sam dijete
Volim aute
Visok pun kurac i još više
Volim se oblokat jako
Na pameti nemam nikad nista korisno i pametno znači samo gluposti
Idem u treći razred gimnazije, jezične
Muško sam koliko sam vidio i skužio
Mrzim peder kao i vecina normalnih ljudi
Sušam sve što mi se svidi osim onih teških prekodunvskih popevki
Pretežito strani i hrvatski rock
Omiljeni bend Daleka obala


GOD OF WAR

Oni koji nisu igrali ovu igricu, brzo neka je nabave jer je proglašena najboljom avanturističkom igrom za konzole 2005.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
U ovoj sceni igraš zubara...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ajde reci AAAAAAAAA!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slika s osobne, potpis Kreatos!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Upoznavanje sa posljednim titanom Kronosom koji je proklet da zauvijek na leđima nosi Pandorin hram!

Image Hosted by ImageShack.us
Vleičanstven skok, ocijena 10!

Image Hosted by ImageShack.us
Buđenje na ljevu nogu poslje burne zabave sa jebenom glavoboljom!

Nakon ovih slika malo o igrici! Ti si champion bogova s Olimpa, bolje rečeno potrčkalo si boga rat Aresa, obavljaš sve prljave poslove i kolješ ljude po cijeloj Grčkoj. Progone te noćne more te sklapaš pakt sa Afroditom i ona ti daje obećanje da će te riješiti noćnih mora ako ubiješ Aresa i tu počinju sve tvoje nevolje. Ostatak vam neću odati jer vam inače igra ne bi bila zanimljiva.