utorak, 05.12.2006.

VAN PAMETI.

Napisala Zvoncica u 12:20

opis slike

Slusala sam Grad, sasila si gumb na celo, pricala o bitku tripica, razmatrala postojanje Zuje i Karlovackog i zakljucila da je Karlovacko u kurcu (sorry Catch), ponovno upoznala zenu koja mi je najbolja prijateljica posljednje cetiri godine, citala neki haiku o jebanju u usta i japanskim kurvama, saznala da se pederi vole igrati vlakica, skuzila da obozavam Male Rijecane, Zagrebacke malisane, Becke djecake i eunuhe uopce, rakija od kurjih ociju je gadna, ali dobro puca, Jana od jagode je jos gadnija, a uz to uopce ne puca, trgovci nekretninama nemaju smisla za humor, ali se vole igrati zenskim ogrlicama, pomorci i DJ-i voze valjke (valjkove???), a ja tripujem (opet ja o tripicama!) vec dva dana jer sam dobila temperaturu i molim da na ovo nitko nista ne komentira, ovo je napisano samo zato sto me jedna osoba to lijepo zamolila. I ovim putem joj porucujem da pocne traziti garsonijeru (do 20 Eura) i malog crnca za roba, jer ja ne mislim kurcem mrdati kad se uselimo.
Vise ne idem s tobom van, ti na mene utjeces destruktivno.

Komentari (47) || Isprintaj || #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker