SREĆA JE JEDINI UDARAC KOJI ME JE PROMAŠIO...

Objavljeno: 28.02.2007., srijeda

Error!

Weeeeeeeee!wavemah
Eo mene... smijeh...tu cam!bang..
Oke ewo ovako...Bilo je zakon ovih dana... Prwo...zijev
Eo u petak sam bila na rođendanu od nekih blizanki, nemam pojma
kako se zovu.rolleyesZnam da je jedna Klara (i to je nešto) rolleyes.
stoga SRETAN IM ROĐENDAN...
Na rođendanu je bilo zakon. nutiako je jadna cura završila mrtva
pijana na klupici i nakraju je nečija mama došla po nju... zujo
al nema veze, glavno da je super provela rođendan thumbup.
U subotu sam isto bila na rođendanu od Miljena! wave
MILJEN SRETAN TI ROĐENDAN...party
Proslavili smo rođendan na zametu... Bilo je super,partythumbupcuga, ekipa,
nema šta! Hm..kao i obično,yesVanesa je završila naroljana ko kreten..
Uzmite u obzir da smo ja i Karmen tu žrtve! Jer uglawnom mi na
nju pazimo tada...zalivena to nije ljepo... Kasnije su po mene i frendice
došli neki dečki autom pa smo s njima išli na Podvežicu...smijehbilo
je ok. U nedjelju sam također bila na rođendanu. Frendici Amandi
iz škole. AMANDA SRETAN ROĐENDAN!
Ročkas je bio ok....zalivenIpak bila je nedjelja a ja ko idiot
tulumarim 3 dana za redom.namcorNije mi se ni dalo ići na rođendan.
Još je i kiša padala. Peh! Išli smo prwo do Delfina...
Tamo smo se nažderali pizza za cjeli život.deadPizza mi je na uši izlazila.
Kasnije smo išli gledat onaj film s Beyonce u kino. rolleyes
To je bio najbolji dio rođendana. I tako smo se svi oko 21h
pokupili doma..winkJedva sam čekala da dođem doma i da se
uvalim u svoj topli, mekani...krevetac!... Eto tako.cool

Škola -...Aha...neda mi se ni pričat.namcorIovako znate sve šta imam
za reć. Uglawnom profa mi je uzela mob i stari mora ić po
njega...rolleyesMa užas. ....D..

U subotu je Mile Kitić u Senju a ja vjerojatno neću ić....bang
Koi šok...aaaaaaaaaa....popizdit ću.namcorheadbangburninmad
Nemogu vjerovat, jooj...
madEto toe to otprilike....namcor

Ajde gibam sada ...wavemahwavemahwavemah
Pozzzdraw svima i cjeloj moioj ekipici !!!mahwavewavemahwave
mah - mah...pooooooooossa!wavekisscereksmijehthumbup
Budite mi ljepi, zdrawi, zabavni, otkačeni...i sve. kisswavemah

SLIKICEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:
Image Hosted by ImageShack.us
Lorena i Josipa smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Moja Luce...kisswave

Image Hosted by ImageShack.us
Butorac..DA...no coment...rofl
A dobar je on.. smijeh wave

Image Hosted by ImageShack.us
Ja i moj pikachu ...cereksmijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Moj pikachu, moa ljubav! roflkisscerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.