SREĆA JE JEDINI UDARAC KOJI ME JE PROMAŠIO...

Objavljeno: 19.02.2007., ponedjeljak

ONA JE BOOOOOOOOOOOOOOMBAA

Heeeeeeeeeyyooooooooo wavewavemah
Ewo pošto ste me svi žicali novi post, sad ga pišem.
Inaće kod mene sve super, sve 5 dead..
U subotu sam bila na rođendanu Niki.nut
NIKA SRETAN TI ROĐENDAN
Uff bilo je zaaakon..party Prwo smo bili kod nje doma pa smo
onda išli kupit cugu.naughty I naravno išli smo nekim "kraćim"
putm kroz neku šumetinu gdje sam ja stala u neki drek
ili blato, uglawnom užas. namcorOnda smo kod Kauflanda i pili.
OK. Budući da ja ne pijem više gucnula sam samo par
gutljaja.yes Ostalo vrjeme sam provela s frendicom valjajući
se od smjeha po nekom tboganurofl naravno sve dok s ona
nije počela derat "pišam, upišat ću se..."zaliven...koi smjeh...
Kasnije oko deset smo krenuli u grad pa smo napravili đir po
korzu i do MCa, ostali malo kod Delte i pili i onda smo išli do
Tocke.smijeh E, al Tocka nas je sjebala.namcor Bila je zatvorna zbog partya
u petak.mad Jebeno. Onda smo išli opet u grad zadnjim basom.
Stigli smo u grad i automatski se vraćali natrag
pjege do mlake. ZAŠTO?!burninmadzaliven..neam blage.
I nakraju smo tamo i ostali.rolleyes Bilo je ok. Trčala
sam 3 kruga oko cjelog parka s mojim novim "bratom"
Marinom.rofl Haha, lik se spizdio 2 puta dok smo trčali
a kondicija mu je na nuli.bang I tak smo tamo bili do 3 i
onda smo išli ća...fora.winksmijeh

Ewo kako već svi znate bilo je ovih dana ludilo zbog
maškara. partyJučer je bila glawna povorka, i naravno
morala sam biti tamo.smijeh Izašla sam negdje oko 5 s
Paolom, išli smo do rive. Nije bilo nikog poznatog
pa smo išli na vežicu po ekipu. Tamo smo bili sat-dva
pa smo ja i Pepi otišli do grada.cool Kasnije su u grad došli
ovi s Vežice. Bili smo na rivi uglavnom,yeszajebavali se,
plesali.partyKasnije smo svratili do dučana i sreli neka dva lika,
bili smo neko vrjeme s njima i naravnoheadbangpuknucuburninmadmad D- Vanesa je izlila
pol boce fante po meni (ništa čudno).namcorrolleyesAl ne da sam bila
mokra, nego sam se cjedila od glave do pete.namcor
kasnije smo ja i Vanesa išle do Trsata. Pa natrag u grad,cool
e onda smo opet pokupili neka dva lika,smijehjedan je
bio iz Slavonije a drugi iz Siska.(a bili su puni para, uff dead
imalisu 22 godine) Haha oni su išli u stereo, bang
a stereo zatvoren.Ja sam umirala od smjeha rofl rolleyes
(šta ćeš, stranci...)..nut I nakraju smo s njima išli do
El Ria.zujoKasnije smo išli do arke. Zadržali smo se tamo,
budući da smo sreli brdo poznatih.smijehI tako je to prošlo..
Za kraj je Lučano kupio 2 pice u Hambyu i išli smo se
nažderat na kont...njamiTo je bila živa pišurija...rofl
U 3:30 ujutro ja jedem picu ispred zgrade
Strava...nut
I MALO SLIKICA ZA KRAJ =) ...
Image Hosted by ImageShack.us
Moja sobitza.. :)
Image Hosted by ImageShack.us
sobica...
Image Hosted by ImageShack.us
MOJA LINIJA I SMARTBOXICH =) ..
Image Hosted by ImageShack.us
moj stol u sobici...
Image Hosted by ImageShack.us
ja s nekom kremom na faci =)....
Image Hosted by ImageShack.us
Pepi uči... =) LoL...


eto toliko od mene i ovih ludih tjedna provoda,
nadam se da vam je dobar post thumbupkisskisscerekwave
Pozdrawljam vas svih i uživajte!
wavemahwavewavemahwavemahwavemahwavemahwave




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.