< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Sve sto mi se događa u mom životu i vrti u glavi čitati ćete ovdje na ovom blogu...

Nešto malo o meni:
Zovem se Ana, rođena sam 13.01.1990. i imam 17 godina.
Inače sam iz Rijeke, ali živim trenutno u Wauchuli na Floridi. A i uskoro se selim u Houston, Texas. To je u SAD-u ako netko ne zna.
Idem u Hardee Senior High School u Wachuli, a do tada sam išla u Hotelijersko-turističku školu u Opatiji, a za kasnije tko zna.

Društvo mi je bilo odlično kad sam bila doma, ljudi su zakon. Ovdje su ljudi isto OK ali posto ih ne znam tako dobro, i drukčije su navike, frendovi doma mi puno fale.

Volim:
-moju obitelj
-frendove
-čokoladu
-domovinu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-alkohol (kojeg nisam pila jaaako dugo)
-dečke
-izlaske
-muziku (techno, rock, dance, uglavnom sve na što se može plesati)
Image Hosted by ImageShack.us


Ne volim:
-umišljene i pokvarene ljude
-narodnjake (sorry ali ne vidim kako neki ljudi uživati u zavijanju)
-uglavnom svu zelenjavu
-školu, iako je škola prelagana...

Some pictures of greatest people on the Earth...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Malo Amerikanaca:

sportovi s kojim sam se bavila...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moj link za myspace:
-myspace link

-msn anchy_ri_2005@hotmail.com

blogiche koje citam

Kika
Dorian
Daniella i Iva
Ancica
Iva
Anchy
Aancica
Erica
Kolceg
Fan club Ivan Vidakovic
Sico
Matija
Zare
Ana
Dominus
.d.u.o.u.s. f.a.n.t.a.s.t.i.c.u.s.
Orange boy
Mirko

Free Web Counter

toliko vas je bilo od 18.4.2006.




Online Users





blog layouts

blog layouts



blog images

blog images



blog layout

blog layout



blog layout

blog layout



blog

blog layout


Friendster images

Friendster images



image hosting for myspace

image hosting for myspace



myspace layout

myspace layout



free image hosting

free image hosting



Friendster

Friendster



blog layouts

blog layouts



Myspace

Myspace



myspace layout

myspace layout



Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster



free image hosting

free image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



blog layouts

blog layouts

Samantha Jade: Step Up

(Step Step Step Up)
This is somethin for the radio
(Step Step Step Up)
This is somethin for the radio
(Step Step Step Up)
This is somethin for the radio
(Step Step Step Up)

[Chorus]
Boy, no matter what we go through
You step up I'll step up too
It don't matter what the haters say
As long as you are my boo
And no matter how hard it gets
This love will have no regrets
As long as when we steppin on the dancefloor
It's me and you

Feel the rhythm of the beat, that's my heart
Cupid shot me with the arrow from the start
And you know that it's your love that's got me trapped
Everytime I try to leave you bring me back
So much water at times I cried a river
You dried my eyes and brought me back to laughter
And when I lay next to you I wanna wake up
And when I break up it's only to make up

[Chorus]

If we don't step up we'll loose our groove
So confused don't know which way to move
Pull my hand and let me know you feel me too
Look into my eyes and tell me baby I love you
Never get wet cuz I'll be your umbrella
We can make it through any kind of weather
You step up I'll step up boy
Cuz I'm tryin to be with you forever

[Chorus]

When I step in a place, I feel my feet
Lifting from underneath
You grab my hands, spin me round
And right before I fall
You catch me and you say
Baby, it'll be okay
Just look into my eyes
And we will make another day

[Chorus]x2

Step Up
This is somethin for the radio
(Step Step Step Up)
This is somethin for the radio
This is somethin for the radio
(Step Step Step Up)

[Chorus]



Nickelback: Far away

This time, this place
Misused, mistakes
Too long, too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know, you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if I don't see you anymore

On my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hands
I'd give it all, I'd give for us
Give anything but I won't give up
'Cause you know, you know you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if I don't see you anymore

So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long
But you know, you know, you know

I wanted
I wanted you to stay
'Cause I needed
I needed hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving
Hold on to me
never let me go



"Can't Fight The Moonlight"

Under a lovers' sky
Gonna be with you
And noone's gonna be around
If you think that you won't fall
Well just wait until
Til the sun goes down

Underneath the starlight - starlight
There's a magical feeling - so right
It'll steal your heart tonight

You can try to resist
Try to hide from my kiss
But you know
But you know that you can't fight the moonlight
Deep in the dark
You'll surrender your heart
But you know
But you know that you can't fight the moonlight
No, you can't fight it
It's gonna get to your heart

There's no escape from love
Once a gentle breeze
Weaves it's spell upon your heart
No matter what you think
It won't be too long
Til your in my arms
Underneath the starlight - starlight
We'll be lost in the rhythm - so right
Feel it steal your heart tonight

You can try to resist
Try to hide from my kiss
But you know
But you know that you can't fight the moonlight
Deep in the dark
You'll surrender your heart
But you know
But you know that you can't fight the moonlight
No you can't fight it
No matter what you do
The night is gonna get to you

Don't try then
You're never gonna win

Underneath the starlight - starlight
There's a magical feeling - so right
It will steal your heart tonight

You can try to resist
Try to hide from my kiss
But you know
But you know that you can't fight the moonlight
Deep in the dark
You'll surrender your heart
But you know
But you know that you can't fight the moonlight
No, you can't fight it

You can try to resist
Try to hide from my kiss
But you know
Don't you know that you can't fight the moonlight
Deep in the dark
You'll surrender your heart
But you know
But you know that you can't fight the moonlight
No, you can't fight it
It's gonna get to your heart

petak, 11.05.2007.

JOS MALO PA SAM DOMA!!!!

Kako sam vec napisala sad sam u Houstonu...
I grad mi se svidja. Ogroman je, ima preko 4 milijona stanovnika, a stari je rekao da je velik ko Istra, ali sumnjam...Velik je, ali ko Istra?
Pred par dana sam bila u shoping centru, isto jaaako velik. Ima 4 kata, u jednom dijelu prelazi preko ceste, tocno vidis ispod nogu auti prolaze, nema sta nema, svi zivi ducani, naravno americka moda (ne bas preljepa). Htjela sam jos jednom ici, ali starci nisu dali, to je previse za njih...

E da ima jedan ducan, nesto kao Plodine, ali 5x vece, tako zgodni crnci rade tamo...Hehe bas su slatki.

U Houstonu zna nekad biti jako toplo i sparno kao i na Floridi, a zna i biti svjeze navecer...
Ovdje sam samo 2 tjedna, tako da neznam nikoga, ali nema veze.
Vracam se za tjedan dana doma.Tocnije krecem iz Houstona 19.5. u subotu, i doma sam 20.5 u nedjelju.


Uglavnom, sljedeci post cu napisati kad vec budem bila doma. Tako da toliko od mene.

E da, oni koji imaju moj broj mobitela, mozete ga obrisati, jer vise ne valja, kad dodjem kupujem novu karticu, eto toliko da znate...
Pozdrav svima koje znam...
wavewavewavepartypartywavewavewave
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska



| CoMmEnTaRiChI (7) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.