Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Pater Luka Rađa
Molitve
Vitraj-Spectrum Glass Studio
koliko vas sad gleda blog:


Najbolji blog 2007

BLOG JE OSVOJIO 1. MJESTO !

NAUČI MOLITI KRUNICU
-KRUNICA-

MOLI JE SVAKODNEVNO

_BANNER_
  POSJETI   MOJ   BLOG








ICCRS
Image Hosted by ImageShack.us
By ordulj at 2007-06-29
















































































































Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



rijec_zivota

05.07.2007., četvrtak

Susresti Isusa 7

Prvi problem zbog kojeg ljudi ne mogu sebi oprostiti i sebe zavoljeti: opterećujemo se jesmo li rekli sve grijehe, neopraštanje drugima srcem. Moramo oprostiti i nedopustiti drugima da gaze po nama. Bog je silna ljubav prema nama. No, što si bliže Bogu osjećaš se grešnijim. Mir vama! Uvijek sam bio s vama i pružao svoju ruku, narode moj, baštino moja. K meni se okreni, sklopi mir sa mnom. Ljubim vas čitavu vječnost. Vratite se k meni pa ću se ja vratiti k vama. Sijte žetvu ljubavi da zadobijete ljubav. Sijte žetvu mira, naslijedit ćete moj mir. Slijedite, blagoslovljeni od moje duše, žetvu pomirenja i zadobit ćete slavu. Ne plačite nad materijalnim stvarima, podignite oči k nebu ineka vaše srce traži nebeske znakove i zakone tako da po njima moje kraljevstvo nebesko uđe u vaše srce i da se moja volja vrši u vašim srcima kao što se vrši u srcima svih svetih na nebu. Kada biste znali tu poruku mira koju vam i danas još uvijek nudim ne biste propustili da je zagrabite, ali tu su stvari stvarne. Otkrivaj se samo pravoj djeci. Kraljevstvo Nebesko otkriva se jednostavnima i poniznima. Ispravite svoje srce, imat ćete svoju nagradu. Na kraju, i ako kažete što ti sada možeš ponuditi, kažem vam ponudite mi svoje srce i ja ću vam pomoći zbog vašeg manjka vjere. Otvorite svoje srce i ja ću ga pretvoriti u nebo za sebe, vašeg Boga, u kojeg ja mogu biti slavljena. Dođite i jedite od ploda koji vam danas nudim dok još ima vremena. Hvalit ću svoga Gospodina i moja će duša živjeti samo za njega. Samo ću njemu služiti, moja će usta samo njemu pjevati, srce će moje pokloniti svu pažnju njemu i moje će srce kucati za njega. Amen.

Dođi Duše Presveti, izli na nas bujice svojih milosti i stvori nove duhove u svojoj Crkvi, u svojim biskupima, svećenicima, redovnicima, redovnicama, nevjernicima, grešnicima i svima nama u svim narodima svijeta, u svim rasama. Potresi nas svojim božanskim vihorom, očisti nas svakoga grijeha i zablude i od svakoga zla Bezgrešne Djevice, Tvoje prečiste zaručnice, Isusove i naše Majke Marije, Kraljice Mira.
Moj Bože, vjerujem, ja se kajem, ja se ufam i ja Te ljubim. Molim Te, oprosti onima koji ne vjeruju, ne klanjaju se i ne ljube Te. Hvalit ću svoga Gospodina i moja će duša živjeti samo za Njega. Samo ću Njemu služiti, moja će usta samo Njemu pjevati, srce će moje pokloniti svu pažnju Njemu i moje će srce kucati za Njega. Amen.

Neka se grešnik obrati od svog zlog puta. Tražite Gospodina dok se još može. Otvorite mu svoje srce koje krvari zbog naših grijeha. Dajte Bogu sebe i primat ćete milost. Gospodine, volim Te, ljubim Te, opraštam. Gospodin će dati po vašoj vjeri. Zato se obratite, vjerujte mojoj riječi koja vam daje oproštenje. Isuse, dođoh ti reći kako me u grlu guši od isplakanih suza, kako me boli u duši. Dođoh ti šapnuti kako mi križ izrani rane i kako ga teško nosim jer je pretežak za mene. Dođoh ti se tužiti u suton dana ovoga jer me odviše peče i boli ova rana. Kleknuh da ti se jadam, ali me zbuni tvoje raspelo. Žižak ti osvijetli lice, raspeto presveto tijelo, u suzama izmučen i izboden, raspet sam. O, Bože, što da se tužim. Pa mene je pred Tobom sram. Gle, Ti nijemo šutiš, nikome se potužio nisi, a Tvoje Presveto tijelo stravično na križu visi. Probodene noge i ruke, probodeno srce Tvoje i sitne boli moje. Isuse, dođoh ti se jadati u suton ovoga dana, ali motreći Tebe isčeznu moja rana. Neka vas blagoslovi božanska ljubav, podari zdravlje, oslobođenje i ozdravljenje. Sve vas, vaše domove pečatim u krvi Krista raspetog i umrlog. Blagoslov Boga Oca, Boga Sina i Boga Duha Svetoga neka bude sa vama. Mir vama.

Dramatični dar duhovne obnove. Obraćenice padaju pod silom Duha Božjega, vrlo dojmljivi molitveni susreti. Vjernicima na koje je snažno utjecala zajednička molitva otkažu noge, padaju ničice, a neki progovaraju stranim jezicima. Na blagoslovima se čeka u dugim redovima, vjernici dolaze iz susjednih zemalja zapadne Europe pa čak i Amerike. Obratite se od krivih bogova i vratite se Bogu živome i pravome koji ima silu i snagu i pun je ljubavi i sućuti za one koji se kaju i opraštaju. Slijepi gledaju, hromi hodaju, nijemi pjevaju, bilo je i onih koji su glasno u suzama proživljavali izliječenje rana, najčešće trauma iz djetinjstva i potresne emocije. Molitvom fra Ive dvije su djevojke oslobođene trauma iz djetinjstva nakupljenih zbog odrastanja bez roditelja. «Meni to nije umor nego odmor, kada sam s Gospodinom ja sam na godišnjem odmor», kratko je znojno na čelu prokomentirao fra Ivo. Fra Ivo Pavić ima dar ozdravljenja za bolesti kostiju zglobova, ekstremiteta, vida i sluha, karcinoma, dijabetesa, PTSP-a, napetosti...

Zašto Bog dopušta bolest?
1) Bog dopušta bolest da te ozdravi i da proslaviš Njegovo ime
2) Bog dopušta bolest kao naš put pročišćenja i posvećenja
3) Demonološki uzrok
4) Kada smo sami krivi za naše bolesti, Bog dopušta bolest da bi se proslavio
Svako dobro djelo se vrati. Vatikan potiče ovakve karizmatske pokrete te smatra da će se Crkva iznutra oporaviti karizmatskim obnovama i spomenutim darovima Duha Svetoga.

Draga moja djeco, zašto mi ne otvorite svoje srce, zašto mi nanosite bol. Moje srce krvari zbog vaših grijeha, neprijatelj vaš i duša želi vas odvojiti od moje ljubavi koja je neizmjerno velika. Za vas sam trpio gork muku, na križu sam vas spasio. Otvorite mi svoje srce, a ja ću vam dati svoje. Izlit ću velike milosti. Bit ćete mi svjedoci za moje kraljevstvo istine, pravde i mira koje sa vama ostaje do svršetka svijeta. Obratite se i vjerujte Evanđelju.
don branko

- 20:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (4)
Kolovoz 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (17)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (14)
Rujan 2007 (19)
Kolovoz 2007 (28)
Srpanj 2007 (63)
Lipanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv