mocvara

nedjelja, 10.06.2012.

... kud

svi, mmmmm da, nema vise blogera koji ne pise o klopici, tako da cu iskoristiti priliku ca san za
jednu veceru medju prijateljima, kamo saki nosi ca ce, konacno nakon dugo vremena ispekla,
ma vraga, samo zmuckala neku moju verziju kokosove salame.

Boje van se drzati recepta, ja sam zmuckala ca san imala doma: kekse, napolitanke, nutellu, malo kakaa,
secera, onog smedjeg, malo putra i mlijeka te ruma. Omjere si svatko zibere po zelji, ca volim ovako
osobne kolace, as neki voli vise-manje kokosa, slatko, ruma i takodalje i blize.

He he he , a nekad se kod mene va ledu moglo naci 5 vrsta kolaca, pekla ja i madjaricu i lebackruvac,
ali prosli va zemlji kamo je krostata in, a jedinomamino naraslo pa se svelo na ..........cry
















p.s.

... delan ja to i sa orasima kot loptice, a sa smokvama mi ni palo na pamet, as ih volin
onako jist, mljet ih mi se cini malo precomlicirano zubo





- 10:37 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.