mocvara

srijeda, 11.01.2012.

... nemoj ni probati

spomenuti bilokakaF photoshop ni editing jer tu je sve napravila darezljivamajkaprirode, ja sam samo sretnica i to va put.
Prvo, sto sam svu tu ljepotu zamjetila i stajala zadivljeno gledati kako se iz sekundu u sekundu mijenja u sve ljepse i ljepse
sekvence. Drugo, sretna sto sam tog trenutka imala uza se, moga bleskavca i da se smilovao i vjerno sve to ovjekovjecio.
Savjetuju mi tronozac, ali priroda nas iznenadi svojom ljepotom kada se njmanje nadamo i ocekujemo, jos se i more nositi
aparatic va dzepe, ali celi stol cccccccccccc


























Zurkovo







- 19:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.