Head Banger
Poznate ne izreke:
Život je sto puta ljepši kad si pijan!!!
M. Kovač
Svaka čast onom koji je izmislio belu nedeju!!!
Nisi brz, al si zato glup!
Glupost je neuništiva!
Bog čuva pijane!

NEMOJTE NI SLUČAJNO KLIKNUT NA OVO
Dont Click Here
Najjači blog (ali samo za one koji kuže):
Kovač

Blog.hr
armada
Ri-rock
Sve što želite znati o Urbanu i Lauferu
Tip stavlja slike iz playboya na blog!? zanimljivo...
grizimuda-vrhunska zajebancija
Prva sexy go-go zvijezda grupe "gljiva" =)
Vrhunac dječje gluposti!
Image Hosted by ImageShack.us






Fuck Bush!
FUCK Flag 2


Danas je prekrasan dan i svi ćemo rezati žile
danas ie prekrasan dan ja nabost ću te na vile
jer danas ćemo slaviti od bambusa omamljeni
jer je danas baš PREKRASAN DAN!!!

Danas je prekrasan dan rigat ćemo iz gušta
danas je prekrasan dan poserem ti se u usta
jer danas ćemo slaviti od bambusa omamljeni
jer je danas baš PREKRASAN DAAAAAAN!!!

-PASI-

Give Me Beer

OVO VOLIM SLUŠATI:


Image Hosted by ImageShack.us

KOJI CAR!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

U komentarima pišite prijedloge o kojim temama da pišem da bude zanimljivija stranica! Ako ima nešto u Rijeci šta vam smeta, ili netko koga želite pohvalit samo recite! voo- noo! sha mai!? bam-bam!



ZA MOJU CURU:

Uvijek sam tražio na krivim mjestima,
Po prašnjavim cestama ili po dalekim zemljama,
Sva mjesta bi tražio, ali jedno preskočio
Pod NJENIM KAPCIMA nisam se sjetio.
A NJENE OČI su zrcala svim morima,
Previše plave i za nebo bez oblaka,
Previše plave da bi danom bile viđene,
Postoje samo kad me noći snom nagrade

Pod njenim kapcima sva blaga spavaju,
Pod njenim kapcima zvjezde putuju...

Previše plave da bi danom bile viđene
Previše plave da bi.........


URBAN -PREVIŠE-

Riječke spike

30.11.2005., srijeda

Želite li još nešto? -Ne, hvala. Doviđenja! Bok!

Ok, ok ispričavam se! Kao što ste i mogli danas pročitati u Novom Listu ipak će biti koncerata i to pretežito za "pankerski" dio publike! Akcija će se pretežito održavati u Big rock mami! Priča se (priča 1/3 mozga) da će možda i Kud Idijoti doć u Ri, ali to se trenutno samo priča!?
ROLLING STONESI OPET U ZG-U! Čini mi se da bi na to mogao ić! Nadam se da neće pretjerat sa kartom!? i nadam se da nisu onda upisi na faks!? (vjerovatno ću s ovom zadnjom rečenicom ispast kreten(kao da ionako ne ispadam) ali ja nemam blage kad se održavaju upisi?!?!?!)

- 17:02 - Ne misli na torticu! (3) - Promućkaj i ispljuni - #

27.11.2005., nedjelja

A ono, jebiga-jebiga ne!

Bio sam malo, za razliku vani na fensi mjestima (Capitano i Hemingvej)(kovač nemoj me sprdat) i ono u Hemingveju je bio "Happy hour" tako da šta god smo naručili dobili smo duplo, a dvojica su imali rođendan i častili tako da smo potrošili sve zalihe Corone i Stelle!!! Ljudi baš i nije bilo, ali bili smo relativno zabijeni tako da nam baš i nije to nešto značilo!?
Čini se da je koncertna sezona u Rijeci gotova!? Možda je malo glupo šta se sve odvija u 2 mjeseca (gitarijade, ri-rockovi, pa bio je i Urban sada pred malo). Mogli su barem malo razvuć na svaki petak, a ne petak-subota!? Ma nema veze, sada kad se grupa "Gljiva" počne okupljat zabavit ćemo se na vlastitim grupijima, ovaj, htio sam reći probama! =)

- 20:12 - Ne misli na torticu! (10) - Promućkaj i ispljuni - #

21.11.2005., ponedjeljak

Grupa "Gljiva" neće ni svirat ni pjevat, ali će imat go-go plesačice! (OSVRT NA RI-ROCK)

Po metra crijeva, Downfall i 7 nedvojbenih bili su najbolji (barem meni), a pasi su me razočarali barem s onim što sam čuo! I nemam pojma koje su to pjesme svirali!? 7 nedvojbenih, ne samo da su dobro svirali, nego i imaju još bolje plesačice! Oni su mi izgledali baš kao da sviraju iz gušta i zabave! Odlično!!! Downfall odlično sviraiako im vokal ispušta one neartikulirane zvukove koje sam već prije spominjao! Jedini koji su svirali pravi rock(nisam čuo prvih par grupa!?) bili su Telmiti, ali čini mi se da bi image ipak trebali malo prilagoditi 21. stoljeću!? Smo me malo smetalo to šta je bilo dosta tzv. Subotara ilitiga djece koja su zabunom i ovu sub došla u točku, ali nestali su već oko 1.30 tako da nema veze!
Sandra ako slučajno čitaš ovo(ili neka njezina frendica) daj mi sprži one slike šta si slikala pa daj nekome iz Kovačevog razreda da mogu stavit na blog! Ako je ono uopće bio tvoj aparat!? E, da izabrana si za prvu go-go plesačicu našeg benda, tražimo ih još 5! Zainteresirane cure od 17-20 godina mogu se javiti preko komentara! Audicija je zatvorena za medije i prvi krug će se održati u kovačevoj sobi, a drugi (finalni) u mojoj! Obavezne su crne ili crvene kombinacije donjeg rublja! =))) Pozdrav cijeloj ekipi sa Kauflanda!

- 18:32 - Ne misli na torticu! (11) - Promućkaj i ispljuni - #

11.11.2005., petak

Supermodeli u seksi rublju s perjem i kristalima

Ma. Danas prođem po Korzu i ništa, sve mrtvo!? Zašto više nema onih promocija tipa fotelje za masažu i to, pa barem je toga znalo bit petkom pa je izgledalo malo življe!? Brzo sam prošao, pa možda nisam skužio, ali nisam čuo ni da sviraju onaj pod satom, a ni „Musa“ na harmonici ispred Ri, pa nije bilo čak ni onog malog cigića ispred Ri!?
Ajde dobro, barem se neki koncerti dešavaju! Danas FATHER u Točki i to besplatno, pa šta oni misle da će na koncertima izvan Hr zaradit neke masne pare pa ovdje sviraju besplatno!? Ma sprdam se, svaka im čast, ali meni ipak nisu nešto posebno(barem po onim pjesmama koje sam čuo!?) Ne kažem da su loši, ali ipak ih se možda malo previše hvali!? Joj jedva čekam sljedeću subotu iako još nije sigurno da li idem!? Predlažem poslušati: PASE, PO METRA CRIJEVA, SAMSU(nisam još čuo ništa njihovo, ali svira mi jedan frend koji jako dobro svira) i KODU!!!

- 16:48 - Ne misli na torticu! (7) - Promućkaj i ispljuni - #

04.11.2005., petak

Fuck bajram!

Na mom NENACIONALISTIČKOM, hrvatskom, riječkom(a puno sam naučio u gimnaziji kad nisam siguran da li se te dvije riječi pišu velikim ili malim!?)blogu više neće biti govora o onome šta ne volim, nego samo o....!? onome šta volim?! Kako sam to predivno sročio, na razini 3. osnovne.
Dobro, znači sprema se Ri-rock, zanimljivo, Termiti su se okupila, ali sada su TELmiti, možda to ima kakve veze sa reklamom za ovu novu mobilnu mrežu TELe2!? =)))) U jebote, šta serem! Sigurno već znate da se Voskion raspao! Sto % je "Haupert kriv za sve"!:))) Uglavnom, drago mi je šta sviraju pasi (...su najbolja grupa) i nadam se da će bit prekrasan dan jer inače j... te Bog! (oprostite na izrazu, ni meni se ne sviđa, ali pjesma je dobra!)
Hvala na razumjevanju!
TELE2Image Hosted by ImageShack.us

- 12:51 - Ne misli na torticu! (20) - Promućkaj i ispljuni - #

03.11.2005., četvrtak

JEBO TE HRVATSKI NOGOMET

A ništa! Nisam bio vani, pa neman baš inspirejšn za pisat, ali ipak ću nešto sklepat! Bilo je nekih planova da se ide u boooku, ali to su bili tzv GNJILI PLANOVI (Kovač zadržava sva prava na ove dvije riječi) tako da ništa od toga! Sada i u novom listu pišu da se u Rijeci sve više slušaju cajke i to u pozitivnom smislu!? (nisam više htio o toj temi, ali ovo me stvarno iznerviralo) Pa jebem ti te srpske novinare u Novom listu!!! Ma, uostalom, baš me zaboli, ko voli slušat nek izvoli, ja znam da će rock (i sve njegove podvrste) u Rijeci preživjet jer npr. Točka je na svakoj gitarijadi puna od wc-a do vrha stepki, a i muzika Duška Jeličića i Gustafi će preživjet je će uvijke bit ekipa kao što su Dudi, Kovač, ja, Maršanić(bajker) i ostalih koji vole tu muziku! nadam se da će uskoro neki manijak sa PTSP-om uć u Leonis ili na Ninu i izrešetat sve tamo tako da ljude bude strah ić na ta mjesta! Ovime zaključujem ovu temu zauvijek na svom blogu!
FORZA FIUME!!??

- 18:32 - Ne misli na torticu! (16) - Promućkaj i ispljuni - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Volim Rijeku i Riječanke!




ONAKO, IZ HOBIJA SKUPLJAM ČEPOVE SVIH MOGUĆIH PIVA PA ĆU SVAKO TOLIKO STAVIT KOJU SLIČICU!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dobro ovo nije čep od pive ali svejedno dobro izgleda!
Image Hosted by ImageShack.us





mogu biti gadno strpljiv
čekati do zauvijek
ako to te čini sretnom
hodam poput kornjače.

namamljeni smo na svijetlo
tko glumi sunce ispred nas
kao da smo jedno tijelo
još ti čujem srca bat.

sanjma da me skupljaš srećo
svaki dio slomljenog
spustiš me na svoje grudi
gdje te ljubim slobodno...

jer oduvijek te tražim,
tebe, ti što me učuš plakati
zato brani se kad uđem
želim te zaslužiti.

možeš li me vidjeti
u licu onog s kojim živiš,
možeš li me pronaći
u sebi, u sebi
gdje se dajme sav
gdje me imaš svog
gdje se krije san
san u oku kornjače

gdje je to gdje smo mi
kad sve su priče suvišne
PRODAT ĆU ZA DODIR TEBE
SJEĆANJE U BESCJENJE...
Urban -Kornjača-

KAKO JAKA SLIKA!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Ova LIJA se netreba predstavljat,ali ipak to je Zoff
Ovo je jedinstveni potez koji se izvodi samo
jednom i vrlo je kompliciran za naučit!
Image Hosted by ImageShack.us