siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O meni i svim mojima

Linkovi

Ucim za 5
naucim za 4
znam za 3
javim se za 2
dobijem 1



DECKI SU KAO COKOLADICE....OTVORI ,PROBAJ I BACI

MUSKARCI SU SNAGA
MUSKARCI SU MOC
MUSKARCI SU SAMO ZA
JEDNU NOC,JEDNU NOC
I NISTA VISE
MI SMO GADURE AL NAS JE VISE!!!!!!!!!!!



10 LJUBAVNIH ZAPOVIJEDI

1.Ne zaljubi se nikad do usiju.
2.Ne moli ga jer ces citav zivot moliti.
3.Cijeni ga,ali uvijek sebe vise.
4.Budi njezna,ali uvijek manje nego sto osjeca.
5.Ne zovi ga poslje svade,jer to ti je jedina sansa da vidis dali te stvarno voli.
6.Ponekad ga ucini ljubomornim.
7.Zakasni na spoj barem 15.minuta.
8.Pusti ga da se namuci da te prvi poljubi.
9.Ne dopusti da on tebi da nogu.
10.Kad dode kraj velike ljubavi,kad on zazeli rastanak,ti se nasmjesi kao da si i ti to htjela.

O meni i slike

-zovem se Rahela
-imam 16 godina,rođena sam 8.7.1990
-živim u Rijeci
-Idem u trgovačku školu
-po horoskopu sam rak

Volim:
-izlaziti van
-tu i tamo se zabit
-dečke(zgodne)
-rozu boju
-kozmetiku
-zajebanciju

Ne volim:
-školu
-drske ljude

Image Hosted by ImageShack.us
Ja i moja najfrendica Helena.da nema te ludače život bi bio dosadan.ja i ona smo non stop zajedno.izlazimo van,pijemo zajedno i lovimo komade.

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo sam ja.to me slikala frendica kad smo se napile.tu smo bili kod stupa.tamo nam je kao drugi dom.tolko smo mutave da se neznamo maknut od tog stupa,a to je zapravo stup sramote.haha.

Image Hosted by ImageShack.us
Ja na moru

Playboy
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Trava
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

''Moj auto'' :)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Pit bull
Image Hosted by ImageShack.us
ovakve pse obožavam a tu spadaju dobermani,rotvajleri.jebeš one pudlice na njih moraš trošit pare za frizera.one ti ni nemogu pazit kuću.mačka njih tjera,a ne one mačke.

Sve drugo

utorak, 09.01.2007.

ZA DROLJU ANTONIJU

poruka za moju obozavateljicu antoniju:jadnice jadna,obuci crvenu majicu,izadi van pa nek djeca misle kako zalazi sunce!!!!!!!!!!!!samo ti seri po meni jer znam da se osjecas ugrozeno pored mene,za razliku od tebe imam sta pokazati,i nemoram skidati gornji dio kupaceg na moru da svi decki vide tvoje osusene smokvice i da im se dize zeludac od tvojih smokvica!i nije ni cudo sto nitko nije htio bit s tobom kad si TULJAN!!!!!

i nisam znala da te trava moze prat,i glupaco,uvijek dobivas prasinu od ketova one najjadnije i zato sto si ti tako jadna i bas neznas nista i svi ti se ljudi smiju oko tebe,,i to nije uvreda nego činjenica!I daj molim te ucini svima uslugu i nemoj se oblacit ko neka odrapanka nego obuci se kao pristojna cura ioda izadi van na ulicu,mozda ces ljepse izgledati,ako je to moguce.znam da si se sad uzdigla sta samo ja i mario prekinuli ali slobodno ga mozes uzeti,ali on nebi bio s tobom jer je jednostavno predobar za tebe i svaki decko je savrsen za tebe,ali nadi si nekog tuljana,mozda on bude sa tobom,zato ne seri po meni i po mom blogu zato jer ti jadnice nemas o cemu pisati jer si jednostavno jadna i najjadnija glupaca

I SAD FRAJERICE OSTAVI KOMENTAR I SAMO DA ZNAS NECES DOBRO PROCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JER KAD SE MENI ZAMJERIS GOTOVA SI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SRDACAN POZDRAVheadbang



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.