Rihanna-mtv dodjele 2007

Hi hi hi!!!!
U nedjelju 09.09. su bile mtv dodjele 2007, a Rihanna je osvojila 2 nagrade kao i Timberlake, te su oni bili face večeri. cool
Rihanna je dobila nagradu za najbolju pjesmu godine 'Umbrella' što se i očekivalo i za spot 'Umbrella'. belj
Kada je dobila nagradu za najbolju pjesmu rekla je: 'Wow! Singl godine. Hvala Mtv-u što mi je ovo omgućio. Zahvaljujem Jay-zu, prijteljima koji su me uvijek podipirali u karijeri i životu. Hvala svima vama.' sretan
A kada je dobila za svoj spot kazala je: 'Wow!! Ovo mi je najvažnije što mi se dogodilo večeras. Totalno. Čestitam svim nominiranima, ponovno zahvaljujem prijateljima koji su mi uvijek pomagali. Ovo mi je bilo neočekivano. Hvala svima, a pogotovo MTV-u!! wink
Rihanna je nosila prekrasnu ružičastu dugu haljinu, vidjelo se da je bila totalno sretna iz ponosna i zadovoljna. I izvela je 1 dio svoje već poznate pjesme 'Umrella'. mah Čestitka Rihanni!!! Komentirajte...

Image and video hosting by TinyPic>

Komentari (7) • Isprintaj#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Na ovom blogu ću vam pisati sve o Rihanni, ja sam njezina velika fanica. rofl
Obožavam Rihannu i njezinu glazbu. Ako ne volite Rihannu, nemojte mi pljuvati po blogu. U komentarima pišite o mojem postu i dizajnu. By by nadam se da će te uživati u čitanju mojih postova )koji govore uglavnom o Rihanni) mah!!! cerek cerek kiss kiss

''Don't stop the music'' video: A evo još nekoliko njezinih slika:

Link za 1 blog

A evo linka za blog na kojem sam se naučila raditi na dizajnima, pa evo rezultata. Imam tek 12 godina i ovo je moj dizajn. Znači ovo je taj link: HTML i CSS tutoriali

Da vidimo koliko vas je bilo...

hit counter
free web counter

A evo malo Rihanninih slika...

RIHANNINA MALA BIOGRAFIJA:
Rihanna (rođena Robyn Rihanna Fenty u 20. veljače, 1988) je Barbadoska pjevačica s glazbenim utjecajima pop-a, R&B-a, reggae-a, dancehall-a, i dance-a. Rihanna je postala poznata diljem svijeta sa pjesmom "Pon de Replay", "SOS", "Unfaithful", s "Break It Off", "Umbrella", ''Shut Up and Drive'' i mnogim drugim.
Rođena je u Saint Michael, Barbados, a roditelji su joj Ronald i Monica Fenty. Ona ima 2 brata zvana Rorrey i Rajad.
Tijekom svoje 15. godine, Rihanna je otkrila svoj veliki talent kada ju je jedna prijateljica upoznala sa glazbenim producentom Evan Rogers, koji se odmarao sa svojom ženom u Barbadosu. Rogers, s dugogodišnjim partnerom, Carl Sturken, pomagao je Rihanni stvoriti glazbeni materijal u U.S.-u koji je bio poslan glazbenim tvrtkama i menadžerima. Jedna kopija Rihanninog uradka je poslana Jay-Zu, koji je tada radio u tvrtci Def Jam Rekords. Rihanna je rekla u intervjuima da je glazba njezina istinita ljubav.
Objavila je 3 albuma: Music of the sun, A girl like me i najpopularniji Godd girl gone bad.
Još se okušala u filmu Bring It On: All or Nothing, koji je objavljen 8. kolovoza, 2006, ona se također pojavila u Američkoj sapunici All My Children i u drami Las Vegas.


Copyright © just-Rihanna.

Dizajn: MOJ VLASTITI