< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Nastavak.....


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Pepe-Sve o Avril Obavezno posjetite blog!!!!!!

Bero-posjetite odličan blog!!!!

Antea-odlična cura i odličan blog(kakav čovjek takav blog il tak neš...)posjetite obavezno....


by: gadura

Da se opišem.....

Ime:MARTA
Prezime:AJME,KAK ONO IDE?
bangbangbang
Frendovi:NAJBOLJI
ADRESA STANOVANJA:BOGOBO25
TELEFON:46468548465152+6
Mob:090999995555
Najdraža igra:hah...hah....hahludlud

kaj da još velim pa bože....ajme....blablablablablablablablablablapa ono...pa da...a joj...neznam kaj dav pišem ajde vidimo se pozzzz!!zujozujozujozujo
moram malo začepit haaaa.....zalivenzalivenzalivenzalivenpozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzkisskisskisskisskisskiss

Mali satić.....ak kasnite negdje da znate kolko je sati....hehe....i malo slikica...hehe.....


Custom Myspace Clock



Hip Hop Graphics @ Youvee.net
Hip Hop Graphics @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net



Hip Hop Animations @ Youvee.net
Hip Hop Animations @ Youvee.net




Glitter Graphics @ Youvee.net
Glitter Graphics @ Youvee.net



Hip Hop Graphics @ Youvee.net
Hip Hop Graphics @ Youvee.net



Glitter Graphics @ Youvee.net
Glitter Graphics @ Youvee.net










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

nedjelja, 03.02.2008.

EVO ME OPET

evo mene opet....tako kaže naslov....a vii me ne komate...crycrycryzujozujoniko osim antee evo antea probat ću napisat duži post....al mi ne uspjeva.....malo ću prepričat kaj se desilo dok me nije bilo....prije tjedan dana proglašena sam glasnogovornicom razreda...jeeeeejjjjjsretansretansretansretan bilo je tu puno zajebancije s profačima...čak sam dobila pet iz matše....jej....ajme kaj da pišem,bilo je puno svađa s prijateljicama al za sad je sve opet ok,tj nije al ipak je,ma neznam...na praznicima je bilo malo dosadno al ipak je bilo bolje neg u školi....kaj da vam piše....antea ja bum te zadavila zarazila si me tim točkicama....pa kaj da vam pišem....pa eto posjetite antein blog i komajte ju što više možete....a i mene malo komajte
molim vas....ajme i ja s tim točkicama....headbangheadbangheadbangpuknucupuknucu nadam se da je ovo dovoljno fug post makar nije al nema veze....vi me komajte a ja bum pisala duge postove....mahmahwavewavei pusa antei...još ti mene malo komaj....kisskisskiss pozzzz

|Komentiraj 172| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.