...EwO NesTo o rIhAnNi....tj...MaLo sLiKa...!!!,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ...EwO NesTo o rIhAnNi....tj...MaLo sLiKa...!!!,blog.dnevnik.hr/rihanna44ever" />
< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: MARINO

Opis bloga

HeJ LjUdI....

OvO cE BitI Moj Novi bLOg o RihAnnI.......

Imam još nekih blogova a njih možete pogledati u linkovima....

PosJeTiTe Me....

I KOmAjTe...

PuSaaaAaAaaAAA...

PoZz..........

Linkovi

NAPRAVITE BLOG

MoJ bLogIcH

MoJ bLOGiCH Sa dIzZeVIMa

BLOG MENE I MOJE NAJ FRENDICE...

BlOg mOje FrEndIcE I mEnE.........

NaJfReNdIcHa aNa....bLoG...

DiZaJnI moJe NaJ AnE....

BlOg MoJE NAj fREnDiCE AnItE......

AnItA 2 BlOg...

AnItA 3 BlOG....

AnItA 4 Blog

CooL DiZzeVI...

NaJfReNdHiCa AsTrA....

NAGRAĐENI BLOGOVI:

Big Bitch....

Jana.....

Lindsay Lohan fanica.....





.....O MeNi....!!!!!

IME:Franka

NADIMAK:Frency

GODINE:14

DATUM ROĐENJA:09.02.

RAZRED:1. srednje...(neznam koji,tek sam se upisala)

ŠKOLA:Medicinska škola

GRAD:Zadar

NAJ FRENDICE:Ana,Astra,Martina,Anita,Ana,Ivana,Adry,....

petak, 01.08.2008.

...EwO NesTo o rIhAnNi....tj...MaLo sLiKa...!!!

<em>PROĆITAJTE ISPOD OVOG POSTA O NAGRADNOJ IGRI TJ U DRUGOM POSTU.....
KOMAJTE....!!!....=)...=)...yes....yes....mah....smijeh.....


UMBRELLA:







PLEASE DONT STOP THE MUSIC:






glitter-graphics.com














glitter-graphics.com

SHUT UP AND DRIVE:


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com












| komentiraj ako oces.. (samo 94 komentara) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.