EJ......,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> EJ......,blog.dnevnik.hr/rihanna44ever" />
  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: MARINO

Opis bloga

HeJ LjUdI....

OvO cE BitI Moj Novi bLOg o RihAnnI.......

Imam još nekih blogova a njih možete pogledati u linkovima....

PosJeTiTe Me....

I KOmAjTe...

PuSaaaAaAaaAAA...

PoZz..........

Linkovi

NAPRAVITE BLOG

MoJ bLogIcH

MoJ bLOGiCH Sa dIzZeVIMa

BLOG MENE I MOJE NAJ FRENDICE...

BlOg mOje FrEndIcE I mEnE.........

NaJfReNdIcHa aNa....bLoG...

DiZaJnI moJe NaJ AnE....

BlOg MoJE NAj fREnDiCE AnItE......

AnItA 2 BlOg...

AnItA 3 BlOG....

AnItA 4 Blog

CooL DiZzeVI...

NaJfReNdHiCa AsTrA....

NAGRAĐENI BLOGOVI:

Big Bitch....

Jana.....

Lindsay Lohan fanica.....





.....O MeNi....!!!!!

IME:Franka

NADIMAK:Frency

GODINE:14

DATUM ROĐENJA:09.02.

RAZRED:1. srednje...(neznam koji,tek sam se upisala)

ŠKOLA:Medicinska škola

GRAD:Zadar

NAJ FRENDICE:Ana,Astra,Martina,Anita,Ana,Ivana,Adry,....

srijeda, 23.07.2008.

EJ......

LJUDIIIIIIIII.........
JELI VAM SE SVIĐA DIZZ???
MENI JE BAŠ ODLIĆAN...
MOJA NAJ FRENDICA ANA STAVILA MI JE TAJ DIZZ.....

BAŠ JE SUPER FENDICA....

IDEM SAD PISATI O RIHANNI....



| komentiraj ako oces.. (samo 24 komentara) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.