prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive in me

Dnevnik.hrVideo news portal Nove TV
Blog.hrBlog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Simpatična Kristina
Otkačena Anka
Nezamjenjivo društvo iz malinske
Moj brat

Klikni i komaj


Book!
Ja sam odlučila napraviti novi blog.Već sam promjenila dva naziva.... Ti blogovi nisu bili super-uspjšni s komentarima a ni baš s uređenjem zato se nadam da će ovaj biti bolji od prva dva...Oni koji su bili na tim blogovima znaju tko sam ali nevrjedi ponoviti...Dakle...Evo vam nešto o meni:
Ime:Andrea
Preime:Nije važno
Nadimci:Dea
Datum rođenja:11.07.1994
Obitelj:Mama,tata,brat
Škola:Đakovačka osnovna škola
Ljubav:Uvijek zaljubljena
Hobiji:Gluma,voditeljstvo
Naj hrana:Lazanje
Naj piće:cedevita
Naj glazba:Hip-hop,R&B,pop
Naj pjevač:50 CENT
Naj pjevačica:Rihanna
Naj pjesma:Umbrella
Naj film:Bring it on,all or nothing
Naj glumac:Will Smith
Naj glumica:seke Olsen
Naj knjiga:Dvostruki spoj
Naj pisac.R.L.Stain
Naj boje:Svjetlo plava
Moj moto:Živi i pusti druge da žive



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Kako vam se svida moj blog?
Odlican je
OK
Dobar
Moze proc
Koma
pollcode.com free polls


Koji vam je pjevac najbolji?
50 CENT
Eminem
Oliver Dragojevic
Miroslav Skoro
pollcode.com free polls


Koja vam je najbolja pjevacica?
Rihanna
Beyonce
Avril
Shakira
Madonna
Pink
pollcode.com free polls





subota, 29.12.2007.

Prijateljstvo

Mislim da svi posjetitelji imaju isto misljenje kao jayes to je da nemožemo živjeti bez prijeteljstva...nonononononoZbog ovoga posta odlučila sam vam nabrojiti i usput opisati zašto su mi dragizuboneki moji prijatelji.Pa dakle:
waveMARINA:Ona mi je kao sestra,jako smo slične u mišljenjima.Istina da baš nezna čivati tajne ali je jako zabavna.
waveANDRIJANA:Ma ona mi je jako jako draga.Uvijek mi je pomogla kad nešto nije bilo uredu i znam da joj mogu vjerovati.
waveSABRINA:Ona je najzabavnija i spremna uvjek na šalu...Kada sam tužna ona me uvijek nasmijava i popravlja raspoloženje.
waveEMA:Ona je osoba koja zna čuvati tajne.Zabavna je i otkačena....Ma ona je super... I da... Kad joj nešto loše kažeš znaj da ti neće ostati dužna...
Pokraj tih prijateljica koje zaista volim kako mogu tražiti jednu koja je ozbiljna,zabavna,čuva tajne i voli pomoći...Pa draže su mi njih četiri nego jedna...One su fantastična četvorka!!!

- - 19:31 - pljuni… (8) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.