Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


PeAcE yEs oR nO?

design: × BloG MasteR ×

0 m3n!...

Ime: Mia
Prezime: xxx
Razred: 6.c
Bavim se: Rukometom, jahanjem
Volim: konje, sladoled, družit se sa prijateljima
Ne volim: Nastavnicu Kukoljburninmad
Slušam:
-Rihanna
-Avril
-Cascada
-TatU
-Pussycat Dolls
-Linkin Park
-Alicia Keys
-Ashley Tisdale
-Leona Lewis
-Skillet
-JoJo
-Black Eyed Peas
-Toy Box
-Aqua
-50 cent
-Justin Timberlake
-Madonna
-Pink
-Vanessa Hudges
-Nicole (iz PCD)
Antonija Šola
-Luka Nižetić
-Snoop Dogg
-Britney Spears
-Lana Jurčević
-Vesna Pisarović
itd.



četvrtak, 24.04.2008.

¤¤¤Napokon ovdje¤¤¤

Yo ljudi evo menemah! isssssss, kolko ja nisam pisalanonoeek. ali zato sam ovdjezubo! hm... pa u ovo razdoblje kad nisam pisala svašta se dogodiloyesparty. pa da počnemsmijehzubo!

ŠKOLA ~ uf, koja dosadna temanut. danas sam bila dežurna u kuhinji i nisam bila na engleskom, vjeronauku i hrvatskomthumbupparty. i umjesto da sam dežurala sa dvije cure dežurala sam sa dva dečkanaughtynaughty. hehezubo. blago meninut. e da i dobila sam 5 iz hrvatkog ali ocjena nije išla u imenikcry. kak je to glupo, a kad dobijem 3 upisia ocjene u imeniknamcor. koja babapuknucumad.

BRITNEY-ina NOVA PJESMA ~ e jel ste slušali Britney-inu novu pjesmu, pa dobro nije baš nova al' šta ćešthumbup. ako niste poslušajte je OVDJE... ja baš i ne slušam Britney al' ova pjesma mi je nekak dobrayes.

JEDVA ČEKAM SUBOTU ~ u subotu ću ići sa roditeljima i sestrom u Zagreb u jedan veliki Shopping centar i roditelji će meni i sestri dat novce da si kupimo šta hoćemothumbuppartyyes. al' naravno dat će nam određenu svotueek. al' ugl. jedva čekampartyyesthumbup. hehezubo...

MP4 ~ jel netko zna kak da si prebacim pjesme sa "You Tube" na mp4? sestra mi je rekla da se prvo mora na CD pa onda na mp4eekeekeek.

GLUPA DOSADA ~ joj ja se sad po cijele dane dosađujemnamcor. jednostavno mi je dosadnoeek.malo si skidam igrice na komp al' mi to ubrzo dosadiburninmad. .

UPISAT ĆU SE NA ODBOJKU ~ e da upisat ću se na odbojku, jeeeeyesparty. to sam uvijek htijelafino, a i osim toga odbojka mi ide jako dobrocerek.

i za kraj: KLIKNITE OVDJE!!!

ovaj je post malo dugačak al' je podjeljen u teme pa si izaberite najbolju, idem sad bokmah!



Love (125) & Peace 4 you 2 be happy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.