Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


PeAcE yEs oR nO?

design: × BloG MasteR ×

0 m3n!...

Ime: Mia
Prezime: xxx
Razred: 6.c
Bavim se: Rukometom, jahanjem
Volim: konje, sladoled, družit se sa prijateljima
Ne volim: Nastavnicu Kukoljburninmad
Slušam:
-Rihanna
-Avril
-Cascada
-TatU
-Pussycat Dolls
-Linkin Park
-Alicia Keys
-Ashley Tisdale
-Leona Lewis
-Skillet
-JoJo
-Black Eyed Peas
-Toy Box
-Aqua
-50 cent
-Justin Timberlake
-Madonna
-Pink
-Vanessa Hudges
-Nicole (iz PCD)
Antonija Šola
-Luka Nižetić
-Snoop Dogg
-Britney Spears
-Lana Jurčević
-Vesna Pisarović
itd.



petak, 08.02.2008.

Evo mene napokon...

Hay ljudi evo mene napokonparty!!! prije mi se nije blog.hr htio učitat pa nisam mogla napisat postno. jučer je u našoj školi bio čovolino višebojac (natjecanje)... taj čokolino je počeo u 11h a ja sam u 8h išla na natjecanje iz prirodenut... samonom je u grupi bila Ivana Babić (učenica 6.c razreda), neka Dora (učenica7.c razreda) i Petra Špehar (moja prijateljica iz konjićkog i učenica 8.c razreda)naughty... bilo mi je super jer smo u grupi dobivali pitanja, a nijedno pitanje nije bilo za peti razrednaughty pa su samo one odgovarale jer ja nisam znala ta pitanjanaughtynaughtynaughty...
hehe..bilo je pet grupa i mi smo bile trećarolleyes. prva i druga grupa su imale isti broj bodova pa su išle na "produžetke"smijeh... u srijedu smo imali vjeronauklud. na satu nas je nastavnica pitala čega se odričemo u korizmi, a je (pametna djevojka) viknem: "škole i učenja"smijehsmijehsmijeh. baš sam pametnanaughty. e da na tom Čokolinu se natjecao Gašo (učenik iz mog razreda) i mi smo na ogroman stoljnjak napisali "Gašo čokolino je tvoj" i nabili na dva visoka štapasmijeh. gosti su nam bili Zoran Primorac (slavni stolnotenisač) i Zvonimir Boban (nogometaš)naughtynaughtynaughty.
Moja sestra je bila sudac i dobila potpis od njih obojenut. ja sam na tom natjecanju htjela umrijet od srama jer mi je mama po licu (morali smo se boja) nacrtala neka odvratna srčeka i morala sam nosit neku odvratnu rozu majicuburninmadzalivennamcor. baš je ružna ta majicamad. danas imamo glupi test iz povijestiburninmad, da se ubiješbang. e da i Gašo je osvojio trofej i ide u Umag na natjecanjenaughty. bravo za njegasretan.
a drgi su se smijali ovim osmšima koji su se natjecali i koje je pobjedio Gašo (peti razred)roflsmijeh. to je to...hvala svima na komićima iako vam baš i nisam svaki put uspijela vratit ali ću se potrudi da vratimyes. sada tražim 700 KOMIĆA, jer sta mi ovih 500 jako brzo skupili...svaka vam častparty...
idem...puFFa...



Love (115) & Peace 4 you 2 be happy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.