Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


PeAcE yEs oR nO?

design: × BloG MasteR ×

0 m3n!...

Ime: Mia
Prezime: xxx
Razred: 6.c
Bavim se: Rukometom, jahanjem
Volim: konje, sladoled, družit se sa prijateljima
Ne volim: Nastavnicu Kukoljburninmad
Slušam:
-Rihanna
-Avril
-Cascada
-TatU
-Pussycat Dolls
-Linkin Park
-Alicia Keys
-Ashley Tisdale
-Leona Lewis
-Skillet
-JoJo
-Black Eyed Peas
-Toy Box
-Aqua
-50 cent
-Justin Timberlake
-Madonna
-Pink
-Vanessa Hudges
-Nicole (iz PCD)
Antonija Šola
-Luka Nižetić
-Snoop Dogg
-Britney Spears
-Lana Jurčević
-Vesna Pisarović
itd.



ponedjeljak, 03.12.2007.

Napokon našla vremena za post...

Evo mene opetwave. Evo našla sam vremena za uobičajeni postyesthumbup. Šta ima novo kod vaseek??? Mene kao i uvijek sestra nom stop živcira. Slučajno je saznala kak se zove moj simpatijacerekcerek i sada me stalno zajebavaburninmadburninmadburninmad. Mrzim jeyes.
U četvrtak imamo jedan veliki i važan ispit znanja iz Matematikenononocry.
ja nemam blage vezeno. bolje vam je da ne znate šta je bilo poslije na hrvatskomeek. Imali smo jedan težak test i bilo je jedno pitanje za koje nije rekla na redovnoj nastavi odgovor i svi smo se bunili a ona je sam rekla da malo razmislimo i da smo o njemu učili u nižim razredimanamcor. Pošto je ja jako mrzim napisala sam velikim tisaknim slovima OTKUD DA JA ZNAM! i što je najgora stavila sam uskličnik na kraju. Kada smo kontrolirali rekla je da bi nju da je na mom mjestu bilo jako sram zbog toga što sam napisalanut. i rekla je da se tako ne odnosi sa starijim osobamazujo. bilo me jako sram izvana, a iznutra sam se podmuklo smijalanaughty. a i dobro je što su mi svi poslije hrvatskom čestitali na tome što sam joj napisala. sada moram ići.novi post pišem sa 100 komićawave. Poozzzwavewavewavewave!!!



Love (111) & Peace 4 you 2 be happy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.