Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


PeAcE yEs oR nO?

design: × BloG MasteR ×

0 m3n!...

Ime: Mia
Prezime: xxx
Razred: 6.c
Bavim se: Rukometom, jahanjem
Volim: konje, sladoled, družit se sa prijateljima
Ne volim: Nastavnicu Kukoljburninmad
Slušam:
-Rihanna
-Avril
-Cascada
-TatU
-Pussycat Dolls
-Linkin Park
-Alicia Keys
-Ashley Tisdale
-Leona Lewis
-Skillet
-JoJo
-Black Eyed Peas
-Toy Box
-Aqua
-50 cent
-Justin Timberlake
-Madonna
-Pink
-Vanessa Hudges
-Nicole (iz PCD)
Antonija Šola
-Luka Nižetić
-Snoop Dogg
-Britney Spears
-Lana Jurčević
-Vesna Pisarović
itd.



ponedjeljak, 19.11.2007.

Vrijeme je za novi post...

Bok ljudi! šta ima novo kod vas. Ako želite saznati šta ima novi kod mene preporučujem da pročitate ovaj postthumbup. Jučer je bio Domino day nažalost srušili su samo 3 671 465 domino pločica. To je znatno manje nego prošle godine. Ali onaj dio koji je pao je bio superthumbup i bilo je baš lijepo gledati. Poslije toga sam gledala Mars napada. Meni je baš super film gledala sam ga i prošle godine. Na kraju ispada da oni na podnose muzikueek.
E da i gledala sam Odred za čistočuyesyesyes. Ne razumijem kako netko može živjeti među svim tim. Bljaksmokin! Danas u školi nije bilo uobičajenoeek. Bilo je užasno dosadno. Ništa se nije dogodilo. Domagoj nije prdnuo kao prošli put Andrea kada je preskakala nije srušila nastavnika i Matija nije srušio nastavnicu iz prirode. Ah to je sve bilo prije danas je užasno bilo dosadnozijevzijevzijev. Ama baš ništa se nije dogodiloeek. A i nisam uopče vidjela nigdje svog simpatijucrycrycrynono. Prije smo se stalno susretali na hodniku ali sada skoro nikadnamcor. Jučer je bilo obilježen dana pada Vukovara. Ne želim o toj grozoti razmišljati a kamoli pisatino. Danas sam svoju sestru gurla na jednog dečka u školithumbupthumbupthumbup.
Stalno kada se sretnemo na hodniku (ona ide u 7 razred) ona me uvijek gurneno. Ovo neka smatra malom osvetom za sve što mi je učinilayesyes.
I to je to ukratko. E da dolje poslije slika u desnom boxu imate mali kviz o meni. Pozz do sljedećeg posat kada skupim 100 komićawavewavewavewave!!!

Pustite si ovaj video da vam bude ljepše na mom blogu... :)



Love (241) & Peace 4 you 2 be happy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.