RF I I Best Rihanna Source
29.07.2008.

::Jet Skiing with Chris in Maryland

Nasa RiRi je jucer sa svojim deckom Chrisom jet-skijala u Ocean Citiyu,Maryland.
Sve to nije moglo proci bez paparazza...Kako vidite osmijehe na licu,Chris i RiRi su stavrno dobro zabavili!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
17:54 , Komentiraj { 15 } Print
27.07.2008.

::InStyle Magazine photos

Evo,stigao je photoshoot kojeg je Rihanna snimila za magazin InStyle.Slike su super!Ova ljepotica s Barbadosa nas je opet odusevila svojim izgledom...Take a look!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

22:02 , Komentiraj { 2 } Print
27.07.2008.

::New spot!

Ewo ga!Nakon tako puno vremena stigao je video od Rihanne za singl ˝disturbia˝!Pomalo je jeziv,ali nasa RiRi se jako dobro potrudila za super spot!Uzivajte!
21:59 , Komentiraj { 0 } Print
27.07.2008.

I`am back in action!

Heej moji ljudi!Pozdrav svima!Vratila sam se.uuuu jedva sam cekala.e jeste l i vidjeli moj novi blog(znam da sam dosadna sam tih mnogo blogova,ali draga mi je jos jedna zvijezda!)ewo ga:Ashley_Best_Fan!Pogledajte javim vam kad ce doci novi dizz.i tako...nisam vidila toju.mislim...ni ona mene nije vidila.i da vam kazem tata mi je rekao da u imati vlastiti komp,jer on ide isto na ovaj na kojem sam sada ja!i rekao mi je da ce mi kupit novi mobac.danas sam bila u duckasu nisam se nesto nakupovala,ali jesam i samo da znate jako mi je drago da opet pisem na blog!blog je kao da se oslobadam nekih misli i da stvaram nove,a te stare misli dolaze u blog pa tako opet,pa opet,pa opet....moram vas pozdraviti jer idem malo uredit blog!Pozdrav svima!
19:54 , Komentiraj { 0 } Print
06.07.2008.

Ewo mene!

Ewo mene!moran se pozdraviti sa vama.ici cu sutra u Brela(to je jedno mjesto).tamo cu se kupat i viditi cu rodicu.zato vam moram napisat veeeeeeeeeliki post!E da ja i prija smo napravile blog OTKACENE PRIJE!Posjetite ga i komajte ga!hvala vam na komentarima.nisam mogla pisati i komati zato sto sam u subotu prespavala kod prije,a ona je prespavala kod mene u petak!danas smo se ja i ta prija isli u jutro kupat.more toplo u svih 16.Pa,onda je dosla moja mama i pokupila mene jer smo opet isli u Joker-a!isli smo u spizu(ducan Kerum).Pa smo se nakupovali u svih 16.zao mi je sto necu moci pisati o Rihanni jer ce se nakrcati novosti.zato mije jako zao.procitajte novi post na nasem blogu!mislim da to sve od mene!bye i usput nemojte misliti da cu zatworiti blog,necu jer nikad ne bih!samo necu bas ovako cesto pisati jer necu stici!bye i kissa!ocekujem 100 komsa!mahwavecereksmijeh
17:36 , Komentiraj { 30 } Print
06.07.2008.

.::Essence Music Festival::.

Pozdrav ljudi!
Evo mene s novostima! RiRi je gostovala na "Essence Music Festival" jučer u New Orleansu. Izgledala je super! Uvjerite se sami, evo fotkica.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Odlično izgleda, zar ne?
To vam je sve od mene. Pusa do idućeg posta!cerekcereksmijeh
17:11 , Komentiraj { 0 } Print
04.07.2008.

hElLo My DeAr PeOpLeS!:P

Hello my dear peoples!Jucer sam bila u "Joker-a"!Ja i mama smo isli gledat odjecu za vjencanje.Mama mi je probala 5 majica,3 je ostavila,a 2 uzela!Cekali smo red po ure.isse...billo kul za nevjerovat.Zatim smo isli u Mc Donaldsnjamiparty.Neznam kako se tocno pise,ali koga briga za to.smokineekJa sam uzela tamo "Happy Meal"!mmmmmm,njami!njamiNeznam zasto,kad smo krenili doma,ja sam odmah pocela prati zubemouthwash!Pitaj boga sta mije bilorofl.Dat cu ja vama ovaj rolf roflI tako.....UUUUUUUcool!
Nekidan sam bila na pizzinjamipartyfinosmokinludJos samo 2 mjeseca,pa ce doc ona glupa skola!burninmadheadbangbangmadpuknucublablanamcor.Posjetite blog od moje prije FLORA BEST i od njezine mame The Tuta Family!Ewo taman je kod mene ta flora best,mislim mi smo prije iz razreda (glupog razreda)"najbolje".Ewo ona pise sad sa menom!Evo taman pricamo da zajedno otvorimo novi blog!Ewo idemo ga raditi!Unovom postu recu vam kako se zove!bye & kissa!kommajte mi puno!ludcereksmijehnaughtyrolleyeskisscoolzubo
11:15 , Komentiraj { 22 } Print
02.07.2008.

.::Rihanna on the set of Disturbia::.

Evo mene opet!
Da, da... Rihanna snima spot za svoj novi ljetni hit - Disturbia! Nadajmo se da će spot bit odličan. Sudeći po fotkama, bit će zanimljiv. Ova druga fotografija mi je neobična, tko zna... Možda nas RiRi iznenadi u svom novom videospotu! Pogledajte fotke i presudite sami! I ne zaboravite ostaviti komentar! He, he... Pusa!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ali,ewo wam slika iz bliza!Pogledajte bolje!
Image Hosted by ImageShack.us


Bye & pusa do new post-a!Moram vas pohvalit dobro mi komate!Hvala!
23:07 , Komentiraj { 8 } Print
02.07.2008.

Ewo wam malo bannera!Samo narucite,ali ja sam sada napravila sa svojim imenom!

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!


Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!


Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

20:11 , Komentiraj { 0 } Print
01.07.2008.

Bok!

Bok toliko postova danas!Samo sam vam se htjela javiti!Sto ima?Promislila sam da cu poceti raditi bannere,pa samo narucite!Ewo u proslom postu sam vam ga naprawila!Samo mi recite kakaw banner(velik,mal,uzak,tijesa.....itd.)i kakwa slika(mislim na tkoga npr.olsen twins,rihanna,beyonce,shakira,avril....).Posjetite naravno blog CureNaTajnomZadatku007 i njihow novi blog sa dizajnima,bannerima,awatarima...Predlosci za blog5902!Narucite dizz,banner ili awtar!Ako tamo udete na blog vidjet ce te u desnom box-u sami banneri na Rihannu,a ti banneri na Rihannu su one meni napravile!Zato smo brzo one to naprave u sekundu!Dobro dosta sad o dizzevima,bannerima i awatarima.Predimo na post owaj bas koji pisem!Samo da vam kazem meni je jako drago i zabavno pisati na blog i ja bi to radila cijeli dan,ali mama i tata nedaju!Zato nemojte mi pokvariti zabavu,nego mi uljepsajte zabawu.Zabawu jedino mozete uljepsati
1.komanjem
2.posjecivanjem
3.citanjem(ne ono nisi procita post,a komas)
i to je to,nema puno prawila ni nicega!Jednostawno wam je!Ja sam vam bas malo prije nego sto sam napisala ovaj post-komala!Zato i vi meni vracajte to.Razumijete sto hocu reci.No sada cu brzo ici vanka jer je sada vec 18:12.Ja svako popodne idem vanka.Nekad idem u shooping,nekad vozim biku,nekad role,nekad romobil!I tako svsta.WOW! NIKAD OVAKO DUG POST NISAM PISALA!A sada sam se umorila malo cu se odmoriti za sada,jer nemogu vise pisati.Zato,mislim pogledajte koliko sam pisala!Stvarno sam se iznenadila.To je to od ovoga post-a!BYE DO NEW POST-A!




18:01 , Komentiraj { 20 } Print
01.07.2008.

Ewo wam moj banner!

Ewo wam moj banner!
Narucite i vi!

Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

A,ewo wam cod-a!
17:42 , Komentiraj { 0 } Print
01.07.2008.

ewo wan malo kool slikicacerek:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
bye do new postacereksmijehcereksmijehcerek
17:40 , Komentiraj { 0 } Print
01.07.2008.

SESTRE OLSEN DOBILE KOSU ZA ROĐENDAN I TO POŠTOM!

Image Hosted by ImageShack.us

Organizacija za etičko ponašanje prema životinjama, PETA, poslala je neobičnu rođendansku čestitku sestrama Olsen, koje u petak slave 22. rođendan. Članovi PETE odrezali su pramenove svoje kose te ih sestrama, koje stavljaju ekstenzije, poslali poštom. “Molim vas, koristite moju kosu umjesto životinjske. Sretan rođendan!”, stoji u čestitki.
- Mislim da je poruka jasna - rekao je jedan od članova PETA-e.
16:55 , Komentiraj { 0 } Print
01.07.2008.

.::RiRi at shopping::.

Pozdrav ljudi!
Naša RiRi je prekjučer bila u shoppingu sa svojim najboljim prijateljicama u West Hollywoodu. Donosim vam candidse.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

S crnom mašnicom na glavi izgleda je preslatko!
To je sve od mene. Pusa do idućeg posta!
16:45 , Komentiraj { 1 } Print

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (12)
Kolovoz 2008 (9)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (29)
Svibanj 2008 (38)
Travanj 2008 (34)

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Rihanna Fan
WELCOME

Image and video hosting by TinyPic

Dobrodošli na jedini fan blog posvećen
mladoj i talentiranoj pjevačici Rihani.
Ovdje će te pronaći sve najnovije vijesti,
slike,multimediju i dr.Molim vas bez spamova,
lanaca ne/sreće,vrijeđanja blog ili Rihanne.
Želim vam ugodan boravak i lijepu zabavu.
Vaša Rihanna-Fan

Blog dostupan na:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


ELITE

Kelly-Clarkson
Miss Duff
Vanessa Fan
Ashley.M.Tisdale
Ultimate Ashley
Lauren Conrad
Hsm News
Miley Cyrus Fan
Marionette
Follow Dreams
Big fan of us5
Ultimate Pink
Ultimate Hilary
Miss Miley
Ultimate-Hilary
Zac Efron Croatia
(ako se ne vidite u linkovima,javite mi u komentarima)


RIHANNA INFO

Photobucket

Rođeno Ime: Robyn Rihanna Fenty
Datum Rođenja: February 20th 1988
Narod: Bajan, Guyanese
Rođena: Barbados, St. Micheal
Školovanje:Combremere High School
Natpis: Def Jam Records

LAST PICTURES

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


PICTURE OF THE MONTH

Image and video hosting by TinyPic

OFFICIAL SITE´S

Rihanna Official
RihannaYoutube
Rihanna-Myspace

DISCOGRAPHY

• Good Girl Gone Bad (2007)

Image and video hosting by TinyPic

1.Umbrella (4:35)
2.Push Up on Me (3:15)
3.Don't Stop the Music (4:27)
4.Breakin' Dishes (3:20)
5.Shut Up and Drive (3:33)
6.Hate That I Love You (3:38)
7.Say It (4:10)
8.Sell Me Candy (2:46)
9.Lemme Get That (3:41)
10.Rehab (4:54)
11.Question Existing (4:06)
12.Good Girl Gone Bad (3:35)


• A Girl Like Me (2006)

Image and video hosting by TinyPic

1.SOS (4:00)
2.Kisses Don't Lie (3:52)
3.Unfaithful (3:48)
4.We Ride (3:56)
5.Dem Haters (4:19)
6.Final Goodbye (3:14)
7.Break It Off (3:34)
8.Crazy Little Thing Called Love (3:23)
9.Selfish Girl (3:38)
10.P.S. (I'm Still Not Over You) (4:11)
11.Girl Like Me (4:18)
12.Million Miles Away (4:11)
13.If It's Lovin' That You Want (04:08)

•Music Of The Sun (2005)

Image and video hosting by TinyPic

1.Pon de Replay (4:06)
2.Here I Go Again (4:11)
3.If It's Lovin' That You Want (3:28)
4.You Don't Love Me (No, No, No) (4:20)
5.That La, La, La (3:45)
6.Last Time (4:53)
7.Willing to Wait (4:37)
8.Music of the Sun (3:56)
9.Let Me (3:56)
10.Rush (3:09)
11.There's a Thug in My Life (3:21)
12.Now I Know (5:01)
13.Pon de Replay [Remix] (3:37)


ABOUT

Photobucket

Name: Rihanna - Fan
Link:Rihanna - Fan
Butoon:Image and video hosting by TinyPic
Desc: Fan Blog
Opened:02.04.2008. (22:10)

Blog Visits:
free counters






credits
duckdz. - x x x