RF I I Best Rihanna Source
30.06.2008.

Ewo wam chat za dopanje!

30.06.2008.

Nowi dizz!

Bok ljudimah!ewo mene,nemogu biti sretnija nego sto samzubo!CURE NA TAJNOM ZADATKU 007 SU MI NAPRAVILE DIZZkiss!I AM SOO HAPPYrofl!Dizajn je pre coolcool,a i one su,hvala im svaka cast imsmijeh!Mozete im naruciti dizz jer su sada na internetuyes!pa,da vam ga odmah naprawewink!one su coooooooooooollllsmijehnemojte biti sada biti povrijedeni,jer da samo njihow blog obozavam!nije istina,istina je da njihow blog je suppac,a i vas je!i nemojte se povrijedit.i sada sam vam se javila idem im komati,zato sto su zasluzile!bye do new post-a!mahwavethumbupyescryzubo

ewo wam jedan:


13:37 , Komentiraj { 12 } Print
30.06.2008.

Imam ideju!

Owako,sada cu owaj blog pisati o Rihanni i Olsenicama!Ndam se da mala promjena ne skodi!Jer si obozavaju Olsenice i ja,a i Rihannu!Osobito bi jos jednom zahvalila na dizzu Curama na tajnom zadatku 007.Sada cu malo izmjeniti blog,posebno pogledajte boxewe,biti ce PROMIJENJENI!Ewo sad sam wam rekla sto ce bit,pa moram se baciti na posao!A plizz wi mi do tad komajte!Kissek ili pusu salje wam:Tinamahcereksmijeh
13:33 , Komentiraj { 0 } Print
29.06.2008.

Rihanna-Take A Bow( Remix)


21:10 , Komentiraj { 0 } Print
29.06.2008.

25.6.2008- MTV-ev FNMTV

Rihanna je nastupala ba MTV’s “FNMTV” u srijedu u Hollywood-u, u Californi-ji.
Nastupala je u novoj duet verziji “If I Never See Your Face Again” sa Adam Levine-om.Isto tako pjevala je i sa Maroon 5 If i never see your face agin, i Take a bow
Pogledajte slike i također video na linku!
POZDRAV SVIMA!
Take A Bow performance
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
If I Never See Your Face Again performance
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Za kraj vam zahvaljujem na komićima u pre prošlom postu. Pusa svima!

20:29 , Komentiraj { 5 } Print
29.06.2008.

Billa sam na moru....FANTASTICNO....

pozz ljudi billa sam na moru.more je tako supp,uopce nije ladno...isse ja bi jos jednom mislim i hocu.I,tako sto ima kod vas,slabo mi komatenono.jeste li posjetili moj blog tinnabest?je li?iman new post,pa zato komajte,saamo komajte,ja cu vam vratiti komowe,ali ako mi komate!SKola je zavrsila,ja sam sretna,ljeto je pred nama,ispali smo iz euro 2008,neznam sto da vise kazem.nema puno novosti kod mene ni kod Rihanne,jedino mi ostane da vam vracam kommowe.sutra idem po knjizice,dobit cu 5.0!yes!ejj,nemojte mislit da sam streber,eeejjjj necemo tako!nonoMozete mi u komowe napisati neke dobre stranice na internetu,jer neznem sto da radim!jedino da se igram sa onim mojim glupim bratom(idiot)hhnono!a mislim samo stavljam ovaj smajlicnononononononononononononono....dobro,dobro.je li tako da sam dosadna,a?a sta cu vam ja kad nemam sto pricat!a kad nemam sto pricat staviti cu vam malo slika,nasla sam neke dobre,samo da znate.ako vam se svide uzimte ih,ako ne ko vam je kriv!pa,ewo ih!:

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Pusacerek!

09:11 , Komentiraj { 0 } Print
27.06.2008.

Malo kasnim sa novostima!

Bok ljudi!Evo doslo mnogo vijesto od Rihanne,pa da pocnemo!Evo candids-a kada je Rihanna napuštala Les Deux Night Club,
u Hollywoodu datuma 21.6.2008.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Preeeslatka je!cerek
____________________________________________________________________________
Rihanna u shoopingu sa tjelohraniteljom!smijeh
Rihanna i Chris Brown viđeni su zajedno s tjelohraniteljima u West Hollywood-u.smijeh
Išli su u shopping...cool
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Evo Rihanne i tjelohranitelja.......smijehcereksmijehcereksmijehcerek
____________________________________________________________________________
I pogledajte ovo:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
WOW!NIKAD BOLJE CIZME NISAM VIDJELA!eekeekroflrofl
pusa,cmokic do new post-a!cereksmijehcereksmijeh
22:03 , Komentiraj { 0 } Print
25.06.2008.

2008 BET Awards - Perfomance

BET Awards - Performance [HQ]
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
BET Awards - Audience
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ALI,OVA HALJINA ME OSTAVILA BEZ DAHA!WOW!eek
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ETO,to bi bilo sve od mene!Uf,u ovo zadnje vrijeme ima stvarno puno vijesti od Rihanne!Kissachcerek
13:44 , Komentiraj { 7 } Print
25.06.2008.

Rihanna on "The View"

Hello!
Rihanna je gostovala u emisiji "The View". Izvela je svoj novi hit Take A Bow i dala intervju. U šarenoj haljinici izgledala je odlično!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
U intervjuu RiRi govori o tome kako je svoju novu tetovažu posvetila svojoj naj frendici Melissi i da Melissa ima istu takvu gdje je Rihannin datum rođenja. Ljepotica s Barbadosa govori o svojoj vezi s Chrisom Brownom, kako su oni sam vrlo bliski prijatelji, iako su ih paparazzi više puta "uhvatili" u ljubavnom zagrljaju.
Nastup pogledajte ovdje.
Intervju pogledajte ovdje.
Pogledajte Good Girl Gone Bad live scanove!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Dragi moji, hvala vam na komentarima koje ste mi ostavili u prošlom postu. Ostavite mi ih i ovaj put, Kiss!!!
13:25 , Komentiraj { 2 } Print
23.06.2008.

Rihanna with Chris in the Club

Evo kod mene opet novi post!
Za početak, krenimo s jednom "svježom vijesti". RiRi & Chris Brown (svi već znate, njezin dečko) uhvaćeni su u jednom clubu, Power House. Sve, naravno, nije moglo proći bez hrpe znatiželjnih paparazza.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Baš su cute!
I još jedna novost... Rihanna zapravo ima tri nove tetovaže. Bacite pogled!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ova zadnja mi je baš sweet...
Dragi moji, to je sve od mene. Kissach!!!:cerek.
22:32 , Komentiraj { 1 } Print
22.06.2008.

News,News...

Bok, dragi moji!
Stiglo je mnoooogo novosti o Rihanni, pa, krenimo!
Jako je lijepa na fotkama, kao i uvijek.
Rihanna performs on NBC'S "Today"
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Rihanna in New York
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Rihanna leaving Restoraunt
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Rihanna performs "The Early Show"
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Rihanna leaving hotel for TRL
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
RiRi ima novu tetovažu na lijevom ramenu (pogledajte fotku ispod), piše XI.IV.LXXXVI. što znači 11.6.1986. tj. rođendan od Rihannine najbolje frendice-Melisse!
Image and video hosting by TinyPic
Znam da ste svi tužni zbog utakmice, ali bit će još prilika za Hrvatsku. Oni će za nas uvijek biti pobjednici...Stiglo je dugo, toplo ljeto i uživajte mi! Kiss!

16:10 , Komentiraj { 0 } Print
21.06.2008.

Stardoll me doll!

19.06.2008.

Evo vam Rihannina obitelj!

Image and video hosting by TinyPic
Mama
Image and video hosting by TinyPic
Tata
Image and video hosting by TinyPic
Mladi brat
Image and video hosting by TinyPic
Stariji brat
Image and video hosting by TinyPic
Best friend
23:08 , Komentiraj { 0 } Print
19.06.2008.

Posjetite ovaj blog!

19.06.2008.

RiRi je gostovala u emisiji MTV TRL.

RiRi je gostovala u emisiji MTV TRL. Pogledajte slikice!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Izgleda suuuuper!
Na drugoj slici izgleda kao da se srami!
Hi,hi,hi pusa i komajte mi!
23:00 , Komentiraj { 0 } Print
19.06.2008.

NAJBOLJA REKLAMA 4 EVER!

Ovako...cool
Rihanna je nedavno snimila najnoviju reklamu koja je
izašla u javnost tek neki dan..cool
Meni je to najbolja reklama od svih..cool
Rihanna je reklamirala jednu maskaru "CG 360 Mascara!".cool
Nemam šta drugo reći, nego da je sve super!cool
Enjoy!cool

Rihanna New Covergirl Commercial!
Uploaded by MissFenty

__________________________________________________________
Imam slike sa Good Girl Gone Bad: Reloaded vrištajućeg party-a u
New York City datuma 17.6 2008
Provod je bio super!:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Baš je slatka... Ova posljednja slika mi je baš fora...
I još jedna novost.
RiRi je nominirana za "Teen Choice Awards 08". A nominirana je u kategorijama:
-Best R&B Artist
-Best Female Artist
-Female Hottie
-Best Single For Don't Stop The Music
Nadajmo se da će osvojiti bar dvije nagrade... Kako joj karijera u posljednje vrijeme blista, u to ne sumnjam ;)
PS:Volim vas svih!Pusa i komajte mi!
22:53 , Komentiraj { 0 } Print
19.06.2008.

...RiRi at dinner...

Hello!
Rihanna je 14.lipnja bila na Gucci privatnoj večeri. Izgleda mi veoma slatko! Pogledajte fotkice!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Pusa!cerek
22:48 , Komentiraj { 0 } Print
16.06.2008.

...Much Music Awards...

Evo dragi moji, napokon novi post!
Rihanna je osvojila dvije nagrade na Much Music Awards. Za:
-Best International Artist Video "Don't Stop The Music"
-Much.Music.com Most Watched Video "Umbrella"
Tako se to radi, RiRi!
Izgledala je predivno u dugoj crnoj haljini... Sami prosudite!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Dok je preuzimala nagrade:
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
I izvedba pjesme "Take A Bow":
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Suuuper izgleda!
I za kraj, pogledajte video.
Rihanna-Take a bow live on Much Music Awards
Dragi moji, to je sve od mene.
Pusa do idućeg posta!
18:56 , Komentiraj { 3 } Print
13.06.2008.

...Frank Bauer photoshoot...

Hello!
Evo da vam se kratko javim s novostima.
Izašao je Rihannin photoshoot kojeg je snimio Frank Bauer. Slike su u crno-bijeloj tehnici. RiRi mi izgleda odlično ;) A vama?
Pogledajte slike!
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Evo to je sve, hvala vam na komićima. Pusa!
20:52 , Komentiraj { 5 } Print
08.06.2008.

Rihanna će nastupati na 2008 BET Awards!!!!!

Rihanna će nastupati sa njezinim novim singlom “Take a Bow” smijeh
na 2008 BET dodjeli nagrada u utorak 24 lipnja u L.A Shrine Auditorium.cool
Image and video hosting by TinyPic
Očekujem nagradu!thumbup

Pusssssssa svim fanovima!cerek

15:37 , Komentiraj { 2 } Print
06.06.2008.

New hair color!cerek

RiRi je imala svoju prvu lekciju iz skateboardinga!
Prvi put se pojavila u javnosti s novom bojom kosecerek,
a najavila ju prije par dana u Live Chatu s fanovima koji je odrzala na svom sluzbenom websitu!
Meni izgleda puno lijepse i nijeznije s novom svijetlijom,
cokoladnom smedom bojom kose!
Sto vi mislitethumbup??

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

21:57 , Komentiraj { 0 } Print
06.06.2008.

•ČASOPIS BRAVO "Jadna Rihanna"•

Rihanna je razočarana: mentor Jay-Z ostavio ju je na cjedilu! Između njih sada vlada zatišje. BRAVO zna zašto...

Kada je sve počelo, 2005. je Jay-Z bio potpuno zaluđen svojom Rihannom. Beyonce ih je uspjela posvađati!

Kakav šamar u lice! Dok su se Beyonce (26) i Jay-Z (38) vjenčavali u New Yorku u krugu bliskih prijatelja, bilo je očigledno da neko nedostaje: Rihanna (20)! Ona, naime, o ovom vjenčanju nije imala pojma. Grozno! Mentor je zaboravio na svoju štićenicu koju je otkrio prije tri godine, prihvatio kao najveću zvijezdu svoje izdavačke kuće Def Jam i za kratko vrijeme stvorio od nje megazvijezdu. Uvek joj je davao prijateljske savjete i bio uz nju, pa ga je čak prozvala i "drugim tatom". A sada je odjednom neželjeni gost na njegovom vjenčanju. Nevjerovatno! Rihanna je bila van sebe kada je iz novina saznala vijest o vjenčanju Jaya-Z i Beyonce: "To je bio veliki šok! Ništa mi o tome nisu rekli!", ljutito govori RiRi. "Osjećala se potpuno odbačeno", otkrio nam je insajder. Tkoo je glavni krivac za to? Beyonce! Ona je od početka bila ljubomorna na mlađu i, trenutno uspješniju kolegicu. Prije svega, zato što joj je Jay-Z posvetio mnogo pažnje. Trokut Jay-Z, Beyonce i Rihanna već odavno je top-tema u krugu poznatih. Dilema glasi: da li je Jay-Z imao nešto sa Rihannom? Da li mlada pjevačica želi rastaviti par iz snova? Pretpostavki je bilo mnogo. Činjenica je da je Rihanna stajala između Jay-Z-ja i Beyonce i da se dvije djevojke nikako nisu podnosile. "Cjenim Beyonce kao umjetnicu, ali nas dvije nikada nećemo biti prijateljice", izjavila je jednom Rihanna. Beyonce je pokušavala prikriti svoju ljubomoru, ali se razotkrila u svojoj pjesmi "Ring The Alarm", drugom singlu sa albuma "B'Day" (2006): "And the thought of you just touchin' her, is what I hate most" ('Pomisao na to da je dodiruješ nešto je što ja najviše mrzim'). Ona peva o tome šta oseća i kako smatra da je prevarena. Za za mnoge je to bio glavni dokaz da je Jay-Z bio u vezi sa Rihannom i zato ju Beyonce nije htjela vidjeti na svom vjenčanju. Vjerovatno da bi joj samo pogled na ovu mladu pjevačicu pokvario veselje. U svakom slučaju, rivalstvo dvije r'n'b kraljice uništilo je prijateljstvo Rihanne i Jay-Z-ja. To je postalo očigledno i na dodjeli Grammy nagrada u veljači u Los Angelesu. Kada je Rihanna primila nagradu za pjesmu "Umbrella", njen zajednički hit sa Jay-Z-jem, ona mu se od radosti bacila u zagrljaj. I to je uradila Beyonce pred nosom. "Nemoj me više nikad tako osramotiti pred mojom zaručnicom", sigurno je promrmljao tada Jay-Z. Na partiju poslije dodjele svađa se nastavila i to se dalje odrazilo na njihov odnos: Jay-Z je trenutno na američkoj turneji i to sa drugom pjevačicom:Mary J. Blige (37). Očigledno za njega više ne dolazi u obzir da sa Rihannom ide na turneje. Ups! Bol i razočarenje uočljivi su na Rihanninom licu. Možda je njen novi singl "Take A Bow" (pojavio se 9. svibnja) oproštajna pjesma od Jay-Z-ja. Vjerujemo joj svaku reč kada pjeva: "You put on quite a show,really got me goin', but now it's time to go" ('Priredio si mi pravi šou koji me pokrenuo, ali sada odbij!"). Ako već ne razgovaraju u stvarnom životu, mogu se makar u pjesmama svađati...

Image and video hosting by TinyPic
Ovako izgleda naslovnica,ja imam ovaj BRAVO!

Image and video hosting by TinyPic
Ovako izgelda ovo sto sam vam napisala!

Image and video hosting by TinyPic
Ovu sliku sam sama nasla!

KISSACHcerek
DO NOVOG POSTAcerek
BYEcerek
CMOKISHCcerek
16:50 , Komentiraj { 3 } Print
06.06.2008.

Rihanna Gets Punk'D


16:20 , Komentiraj { 0 } Print
06.06.2008.

GGGB: Reloaded Sneak Peek!













15:58 , Komentiraj { 0 } Print
06.06.2008.

Candids 6.06.´08.sretan

HY MY POEPLES!Na mom drugom blogu sam jako zadovoljna sa komsima,ali ovdje ne bas!tuzanE,da pocnemo s RiRi!Sorryte ne da mi se uplodavati slike.tuzan Stiglo je još par slikica za magazin Company, čiju naslovnicu za ovaj mjesec krasi ova ljepotica. Meni je divno ispala na slikamacerek, a vama?
Image and video hosting by TinyPic
Moj najljepsa slika od njecerek!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Baš je sweet... Molim vas da mi komentirate.... Pusa mojim vjernim čitateljima i "komentatorima" !!!sretan


15:55 , Komentiraj { 0 } Print
06.06.2008.

Rihanna želi snimiti pjesmu sa Duffy i Amy Winehose!

Ekskluzivno!cool
Šire se glasine da će Rihanna snimiti pjesmu “feminist anthem” za njezin novi album!thumbup
Pjesmu će pjevati sa Duffy i Amy Winehose!
Vidjet ćemo dali je ova vijest istinita kada dođe vrijeme za snimanje te pjesme!
Stvarno je ideja za ovu pjesmu super!coolsmijehcoolsmijeh
Jedva čekam (ako uopće snime tu pjesmu) da je čujem!cerek
Image and video hosting by TinyPic
PUSSSSSSA SVIM FANOVIMA!cerek
15:55 , Komentiraj { 0 } Print
06.06.2008.

Bombončići u shoppingu!

Hehe....
Stvarno su slatki, zar ne?
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Hoćete vic, evo vam ga:cool
Sretnu se dva slatka karamel bombončića u shoppingu..smijeh
Nitko ih nije smio pojesti, pa su ih ljudi otvorenih usta gledali:
Kaže jedan čovijek:
-Pa dobro, šta će nam bomboni ako ih ne smijemo jesti?eek-
Kaže drugi:-Omotani su u upozoravajući papirić-
Piše:
"CAUTION, HIGH RANGE OF VOICE!"
Svi nastave dalje šetati da ne bi ostali bet sluha!
Ipak su oni profesionalni pjevači i poznat slavan par...

Pouku zaključite sami!
(Svaki čovijek je gadan paparazzo ako pokuša uznemiriti
(tj "pojesti"kako ste pročitali u vicu) ovaj sretan, slavan par jer vjerujte mi...
I tim ljudima se zlo vraća...)

PUSSSSSSSSSA SVIMA!cerek
12:27 , Komentiraj { 0 } Print
06.06.2008.

MTV Movie Awards 1 June 2008 and Candids 2 June 2008!

Rihanna je u nedjelju bila na MTV Movie Awards
sa svojim slatkim dečkom Chrisom Brownom!
Naravno, pogledajte slike!coolRihanna je super ispala!cerek

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
__________________________________________________________
Candids 2 June 2008cool
Hehe...Nije dodjela nagrada samo jedina vijest...
Tu su i Candidsi..i to od jučer!smijeh
Rihanna se spremala za put zrakoplovom i paparazzi
su je uslikali kod aerodroma!sretan
Pogledajte te zločeste slike paparazza!smijeh

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
__________________________________________________________
Ljudeki moji..Eto nije me bilo malo više od dva dana...eek
Razlog je jednostavan-UČENJE- koje se isplatilo jer mi je rekao prof da cu proc s PET!DA,DA PET!
I'm so happy! (P.S.moram se malo pohvaliti..hehecerek)
I tako je to kod mene...yes
Još samo 13 dana bez subote i nedjelje do kraja škole!!!!!smijeh
YEEEEEEEEEAAAAAHHHHHH!!!!cool

Image and video hosting by TinyPic

PUSA SVIMA....cerek
NARAVNO KOMENTIRAJTE DO
NOVOG POSTA...cerek
CIAO SVIMA!!!!!!!cerek
CMOKICH!!!!!!!!!!!!cerek
12:17 , Komentiraj { 2 } Print
06.06.2008.

New single-Disturbia!


11:53 , Komentiraj { 2 } Print

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (12)
Kolovoz 2008 (9)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (29)
Svibanj 2008 (38)
Travanj 2008 (34)

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Rihanna Fan
WELCOME

Image and video hosting by TinyPic

Dobrodošli na jedini fan blog posvećen
mladoj i talentiranoj pjevačici Rihani.
Ovdje će te pronaći sve najnovije vijesti,
slike,multimediju i dr.Molim vas bez spamova,
lanaca ne/sreće,vrijeđanja blog ili Rihanne.
Želim vam ugodan boravak i lijepu zabavu.
Vaša Rihanna-Fan

Blog dostupan na:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


ELITE

Kelly-Clarkson
Miss Duff
Vanessa Fan
Ashley.M.Tisdale
Ultimate Ashley
Lauren Conrad
Hsm News
Miley Cyrus Fan
Marionette
Follow Dreams
Big fan of us5
Ultimate Pink
Ultimate Hilary
Miss Miley
Ultimate-Hilary
Zac Efron Croatia
(ako se ne vidite u linkovima,javite mi u komentarima)


RIHANNA INFO

Photobucket

Rođeno Ime: Robyn Rihanna Fenty
Datum Rođenja: February 20th 1988
Narod: Bajan, Guyanese
Rođena: Barbados, St. Micheal
Školovanje:Combremere High School
Natpis: Def Jam Records

LAST PICTURES

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


PICTURE OF THE MONTH

Image and video hosting by TinyPic

OFFICIAL SITE´S

Rihanna Official
RihannaYoutube
Rihanna-Myspace

DISCOGRAPHY

• Good Girl Gone Bad (2007)

Image and video hosting by TinyPic

1.Umbrella (4:35)
2.Push Up on Me (3:15)
3.Don't Stop the Music (4:27)
4.Breakin' Dishes (3:20)
5.Shut Up and Drive (3:33)
6.Hate That I Love You (3:38)
7.Say It (4:10)
8.Sell Me Candy (2:46)
9.Lemme Get That (3:41)
10.Rehab (4:54)
11.Question Existing (4:06)
12.Good Girl Gone Bad (3:35)


• A Girl Like Me (2006)

Image and video hosting by TinyPic

1.SOS (4:00)
2.Kisses Don't Lie (3:52)
3.Unfaithful (3:48)
4.We Ride (3:56)
5.Dem Haters (4:19)
6.Final Goodbye (3:14)
7.Break It Off (3:34)
8.Crazy Little Thing Called Love (3:23)
9.Selfish Girl (3:38)
10.P.S. (I'm Still Not Over You) (4:11)
11.Girl Like Me (4:18)
12.Million Miles Away (4:11)
13.If It's Lovin' That You Want (04:08)

•Music Of The Sun (2005)

Image and video hosting by TinyPic

1.Pon de Replay (4:06)
2.Here I Go Again (4:11)
3.If It's Lovin' That You Want (3:28)
4.You Don't Love Me (No, No, No) (4:20)
5.That La, La, La (3:45)
6.Last Time (4:53)
7.Willing to Wait (4:37)
8.Music of the Sun (3:56)
9.Let Me (3:56)
10.Rush (3:09)
11.There's a Thug in My Life (3:21)
12.Now I Know (5:01)
13.Pon de Replay [Remix] (3:37)


ABOUT

Photobucket

Name: Rihanna - Fan
Link:Rihanna - Fan
Butoon:Image and video hosting by TinyPic
Desc: Fan Blog
Opened:02.04.2008. (22:10)

Blog Visits:
free counters






credits
duckdz. - x x x