Opet ja.........

petak, 06.01.2006.

Eto....malo mi je pala "popularnost".....postovi mi postali dosadni.....očito je......starim....
i onako....samo u nadi da će ovo netko pročitat.......počinjem sa današnjim izvješćem.......
Napokon sam ga vidjela......onako krvavog i znojnog...sa više ožiljaka nego prije....ali jednostavno nezamjenjivog.....opet me"očarao".........novi harry potter.........možda više nije tako novi...al tek danas sam se udostojila prošetat do tkalče,,,kupit kartu...koja je btw-poskupila.....i nać jedno jako loše mjesto s kojeg ću se divit svim tim specijalnim efektima i novom liku....cedricu......ajde ne baš tako novom.....,ma baš mi je genijalan.....volim te filmove za koje znaš da se ne odvijaju na mjestu vidljivom ljudskom oku..već u mašti....i bez imalo realnih događaja bacaju nas iz burne svakodnevice u totalno drukčiji svijet...zakon....
znači....cilj mojih praznika je postignut.....pogledala sam filmove koje sam htjela...bar dva dana spavala sam normalno.....mozak mi je bio na paši bar dan i pol....istulumarila sam se...i sad slijedi još malo uživanja ali sa jasnim pogledom u budućnost...još 9 dana i škola...ovo polugodište bit će sve onako kako ja hoću,u to sam i malo previše uvjerena,al čovjek se uvijek mora držati svojih uvjerenja....hm....da....
Opet me neke stvari podsjećaju na maturalac i na stare dane moje "slave".....
na dane kad je sve bilo tako lagano a ja to nisam znala.....
na dane kada sam mislila da je smisao života doć u gimnaziju i završit je....
ma to su bili dani.....
možda ste primjetili moju nostalgičnost...možda je od umora...možda od previše specijalnih efekata..al osjećam se tako......tako opušteno...i tako dobro....nadam se da uživate u praznicima maksimalno-carpe diem......carpe diem......netko jako pametan to je izjavio jednom davno...a taj netko i nije imao previše briga i problema u životu......ljudovi two words--------be happy......i da.....comment....kizzzach

Image Hosted by ImageShack.us
ovo vam je jedna stara slika......ima kojih godinu i pol......malo je nikakva..al meni je prirasla srcu...

| 22:02 | Komentari (31) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>