Bože blagoslovi JANICU KOSTELIĆ

četvrtak, 05.01.2006.

Ovo što su moje oči sada vidjele...........ma ja to nemogu opisati...suze su mi krenule na oči jer sam vidjela čudo.........čudo zvano.....JANICA KOSTELIć
Cura toliko odana svom sportu i svom gradu a da ne pričam svim hrvatima odvozila je drugu vožnju na sljemenu bez štapa,štitnika i rukavice,sa suzama u očima udarala je u štap desnom rukom u isto vrijeme hvatajući se za snijeg i na kraju završila na trećem mjestu koje je ako mene pitate prvo,ona je jednostavno fenomenalna,pravo čudo........
I sad je prva u ukupnom poretku,gutajući suze i sa toliko izubijanom rukom obratila se posjetiteljima sljemena-Prva vožnja bila je sramota,eto u drugoj sam pokušala nešto popravit i baš mi nije išlo,za vas bi radila zvijezde da mogu ali zbog ruke nebu išlo-
Eto,to je prava zvijezda,i ono što je naša Jana izvela nije nitko prije nje,a vjerujte mi,ni neće............
Bože molim te,blagoslovi Janicu kostelić,ak itko to zaslužuje onda je to ona.......

There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
Its hard to kill
Who knows what miracles
You can achieve
When you believe somehow you will
You will when you believe..........
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



| 19:12 | Komentari (9) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>