SO this is christmas.........and what have i done?????

subota, 24.12.2005.

LJudi moji!!!!!!pa je li to moguće?ona sloboda i mir su napokon u našim rukama i iskoristit ćemo ih za neprekidno partijanje........spavanje do podneva.........šetnjice i ispijanje vruće čokolade....hm....i alkohola.....ovo je teen raj............još samo malo snijega i eto.........savršenstvo........prošla sam s 4.....i sve je ok...........ništa me posebno ne muči,još par sati i idem kitit bor......ludnica......
no da malo smirim emocije......u ovim hladnim blagdanskim danima...molim vas jednu stvar,znam da je teško mislit na tuđu nesreću kad se tako lijepo slavi........no svi znate da postoje ljudi koji nemaju ništa,koji i ne pomišljaju na poklone,samo čekaju topli obrok i pokoju toplu riječ...sjetite se njih i zapalite pokoju sviječicu za bolji svijet i mir.....jer budimo realni.....ovom svijetu trenutno najviše treba promjena 50% vlasti i pamet u glavu.....no to se podrazumijeva kad kažem mir.....
No naravno,svake godine mene ulovi neka emotivna trzalica....na sam badnjak spustim pokoju suzu zbog happy enda u filmu kao što je grinch ili dickensova božićna čarolija.....no i to prođe.....sve je to blagdanski stres...tj. prijelaz iz one ludnice u školi na sad bezbrižno stanje.....puno vas pussam i Želim vam Sretan božić,pune stolove i dugo iščekivane poklone....kizzzach

Image Hosted by ImageShack.us



nadam se da se ne ljutiš.......definitivno jedan od najslađih blogera......dame i gospodo.....kićo
Image Hosted by ImageShack.us



naše dvije zakon blogerice.....ema i laura...na koju sam ljuta....
Image Hosted by ImageShack.us

| 15:05 | Komentari (16) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>