odluke,odlukice..............

srijeda, 21.12.2005.

Al to vrijeme prolazi.......već je prvi dan zime a ja sam mislima daleko......negdje u četvrtom mjesecu....onda sam sve shvaćala drugačije...i sebe i ostale.....hvala bogu sad sam normalnija.....
Znam da je možda rano ali moram napisat svoje odluke za nadam se sretniju novu godinu...

-moram pročitat sve knjige koje me zanimaju
-moram smanjit piljenje u tv i više vremena provodit s društvom
-moram povisit prosjek...
-ispričat se jednom frendu....
-počet učit kak spada.....
-malo više poštovat ljude oko sebe...
-preuredit sobu....
-sretno se zaljubit.....
-prihvatit ponudu od frendova i osnovat bend.....
-upoznat bar jednog blogera.....mislim lice u lice....
-štedit za nekaj pametno....
itd.......itd......itd........
Još dva dana....nemogu vjerovat......joj poludit ću do kraja.....
sad jedna vijest........moja osnovna škola....i.g.k....zakon škola.......zabranila je korištenje blogova svojim učenicima...navodno im prijete sankcije......nikak da shvatim to školstvo......uglavnom....pozdravljam vas do petka......i da......kićo,vidim da se cure trgaju za tebe...hehe...:-)))))


| 16:51 | Komentari (8) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>