YES,yes,yes,yes!!!!!!!!

utorak, 20.12.2005.

LJudi i'm so happy..............ispravila sam i fiziku i sve ostalo i prolazim s 4.........ono nije neki uspjeh al prilično sam zadovoljna....U školi je ludnica.....još do prije 5 min bila sam u dvorani i slušala školski bend......pretty good....naime,imali smo sajam i nismo osvojili slobodni dan.....buahhhaaaa......al kaj sad....bilo je zakon......drugo polugodište prolazim bar sa 4,4!moja odluka.....uglavnom još 3 dana i gotovo........ma zakon....fakat zakon....vidim da dosta ljudi komentira......hvala,hvala.....sutra vam sastavim listu novogodišnjih odluka....i to se mora,ne??moram bit bolja osoba i to....khm...da....al u usporedbi s prošlom godinom sam fakat....wow......nebi vjerovali.....i šta kažete na ono-NE ĆU I HO ĆU........????Sick,kaj ne?kizzzach...

| 21:43 | Komentari (4) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>