ALL i want for christmas is........you.......

nedjelja, 18.12.2005.

Dragi djede.......
ove godine bila sam ajmo reć dobra.......nisam pušila ni pila......krala ni puno lagala....
Svoje sam naljutila možda tri puta u cijeloj godini......upisala sam se u gimnaziju.....
Pomagala sam ljudima kad sam stigla.....uglavnom bila sam izdržljiva.......I zato te ne molim puno....samo par stvari....

-molim te,dostavi mi dečka zapakiranog u kutiju.......ak je moguće plave kose i plavih očiju....savršenog tijela i bistra uma.....
-ak to nejde,donesi mi onog slatkog sa plavim očima i smeđom kosom.....
-pobrini se za to da imamo bijeli božić....
-gotovinu oslobodi svih optužbi....
-beskućnicima daj plaće i imovinu političara
-mojim frendovima donesi puno para...
-emi donesi chea......u bilo kakvom izdanju....
-ani donesi kseniju pajić u kutiji......
-našem razredu slobodan dan i petice iz matiše....
-mojim klincima još puno porina....
-lauru pošalji još jednom u ameriku......
-mojoj mački treba nova ogrlica...staru je napola pojeo....
-svim blogerima snizi telefonski račun.....
-e da...jel može četvorka iz fizike....??pliz....
i još nešto.......svim curama iz razreda......dofuraj britney......

to bi bile sve moje skromne želje.....nadam se da ne tražim puno........
puno te voli.....petruljak
eto ljudi......božić pred vratima.......a mene obuzela atmosfera......još ovaj tjedan i malo slobode....

kizzzzaccch!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

| 14:41 | Komentari (15) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>