Prošao i ovaj tjedan.......

petak, 16.12.2005.

Pa napokon je prošao i ovaj težak i kompliciran tjedan......nije baš bio loš.....mislim nije uopće bio loš...al kad moram u školu svaki dan....nije mi baš do zabave.....
Malo sam tužna....ovaj put ne zbog škole,nego zbog onog dečka....nekad imam osjećaj da me ne šljivi ni pol posto......a nekad ga vidim i prečesto.....dobila sam broj moba......sad još samo trebam poslat poruku.....hm.......moram smislit kaj da napišem.......možda.....ej bok......oš se odlučit il ne ili nešto ovakvo.....nemoj me ...ebavat.......ma neznam...fakat neznam.....u utorak ću popričat s njim,,,,jer ovo više nema smisla...
društvo je zakon......cure se kure i veličaju britney...a dečki ....pa oni su.......u manjini.....
u utorak imamo božićni sajam.....i sad se to sve mora isplanirat....moraju se peć kolači......i neke stvari koje nesmijem objavljivat radi konkurencije.....ma bit će zakon makar mislim da nećemo skupit najviše love i osvojit taj slobodan dan...al bit će party time u svakom slučaju......ocjene su takve kakve jesu...sad se više ništa nemože....i iskreno.....i don't give a damn.......i just wanna have a merry christmas.......no uglavnom.....jedva čekam petak.......joj....petak......gotovo.......svršeno...((((-;....bar zasad.....uživajte u vikendu......kizzzach
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

| 21:01 | Komentari (7) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>