tko nema života??????

ponedjeljak, 12.12.2005.

Eto i mene......kak ne podnosim ponedjeljak.....ono....čim znam da je sutra utorak i najgori predmeti....mrak pred oči....al kaj sad....optimizam vlada...
Bila sam kod jednog frenda,zove se ervin,i btw. nismo se čuli neka tri tjedna.....neš mu je došlo pa me pozvao kod sebe...i tak smo pričali i cerili se glupostima.....sve je bilo dobro dok se nije dogodilo nešto ....ma fuj......on mi je frend....shame on me.....mala slatka brijačina odmah nakon žestoke rasprave o gotovini....stvarno nemam riječi.....dečko je inače komad,ajmo reć pametan i dobrica al zašto se ovo trebalo dogodit kad mi je frend........poslije toga...tajac i odletila sam doma.......Svašta.....onda čujem od frendice da neki ljudi misle da sam frikuša bez života....pa kak vi to znate.....ni ne trudite se saznat.....a o tom da nemam društveni život i da mi je komp best frend....ck...ck....fulano za 360......ak vas zanima moje društvo koje je dosta veliko....obratite se meni...a ne iza leđa govorit gluposti.....no uglavnom.......be nice and say it in my face......
Ma kaj da vam još velim......ocjene su danas bile....grozne.......123.........ah kaj sad.....proć ću s 3....nije kraj svijeta....drugo polugodište vraćam stari sjaj....to vam obećajem.....ipak sam i ja nekad prolazila s 5.......a ovo je za mene neprihvatljivo.....pa eto......say a little pray for me.......sutra je kometina........pita me fiziku,pa latinski i geo....al u sebi si ponavljam.......još tjedan i 4 dana.....i onda si slobodna......i can't wait......kizzza

Image Hosted by ImageShack.us

| 20:54 | Komentari (9) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>