Subota..........shopping........Ante gotovina???

nedjelja, 11.12.2005.

Evo mene......jučer mi je bio čudan dan........prebrzo je prošao...a nisam niš stigla napravit....
Obišla sam pol grada i kupila poklone...pa sam otišla u baredo sa gabycom i srela almu....E potrošila sam jaaako puno para na te poklone...parfemi i takve stvarčice a još nisam ni sve kupila...bed,bed....Uglavnom grad izgleda fenomenalno.....trg je zakon kao uvijek....božićna spika....koncerti....božićni vlakić....za svaku pohvalu.Nitko me nigdje kasnije nije zvao,pa neznam di mi je društvo zaglavilo u subotu navečer al nema veze...izležavala sam se i tak...
Pažnju mi je skrenulo par ljudi sa transparentom-pustite nedužnog čovjek.....Iskreno.....Mislim da gotovina nije zločinac....al dok se skrivao napravio je zemlji toliko sranja i ne znajući da je napravio......i opet...da je nedužan...nebi bježao.....sad si vi razmišljajte....
Tak sam se raznježila kad sam vidjela malu dječicu sa mikrofonima u rukama...to me podsjetilo na moje klince......nemojte me krivo shvatit.....zbor kao zbor je bio zakon....činjenica je da sam ga odavno prerasla i da to više nije za mene...danas imaju koncert u hnk,,,,a ja nejdem......ma oduševit će ljude kao uvijek......držim fige.....ipak su učili od najboljih.....:-)))
no dobro.....idem radit neš pametno.......kizzzaaaa
btw.....prije dva dana otvorim novine......i vidim sebe na slici.....na pozornici s mikrofonom.....đizs.....

ovu sliku.....dobro da se ne vidi...Image Hosted by ImageShack.us

| 12:08 | Komentari (14) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>