četvrtak, 14.09.2006.

Što kad nemate inspiracije,zbog divnih stvari:)

Nekako u zadnje vrijeme nemam inspiracije, nije da sam se inače bavila nekim svakodnevnim temama koje me muče ali ih tokom dana riješim sama sa sobom pa do navečer nema nekih stvari koje me baš previše muče. Što napraviti kada nemamo inspiracije?

1) slušati muziku do iznemoglosti. Proći možda 30 godina muzike, od svih žanrova, preko bendova,do groupie djevojaka, pa sve to popratiti slikama, zgodnih vokala, khm... bubnjara :)

2)zatvoriti se u svoju sobu, čitat neku uber kul zanimljivu knjigu (ali sa ugašenim kompom,afkorz,jer ništa od knjige) i možda vas baš jedna rečenica ili misao iz te isto već spomenute knjige potakne na pisanje novog posta, ili vam bar pruži ideju.

3)posuditi par dobrih filmova i gledati cijeli dan i uživat uz kokice za mikrovalku (al stvarno ovo je za one koji nemaju šta raditi ili za one koji jave na posao da su bolesni,ili markiraju,pa ostanu doma i uživaju u STARIM filmovima, naglasak na STARI...ah,mogla bih živjet na tim filmovima:)

4)a, možda...možda, stvarno nemate vremena za razmišljati o inspiraciji ili nečemu, možda to samo dolazi iz vas (na najljepši mogući način dolazi iz vas, tko god da je pomislio na nešto prljavo, poručujem mu: PROSTAK JEDAN!!!

- ako i niste pomislili na nešto prljavo onda sada sigurno jeste, priznajte!
jer znate onu staru narodnu :D tko prizna pola mu se prašta!

5)zanemarite sve ovo kaj sam rekla i zabavite se nekim svojim stvarima (kao poslušali bi me inače,da,da...) kave, izrada nakita, sport, razgovori do dugo u noć sa ljudima koji vam puno puno znače, koji vam stalno fale.

I nešto sam zaključila: da, da... ja sam nešto zaključila...no shit!
nemam inspiracije kad mi je jako lijepo, jer sva moja inspiracija odlazi na jednu osobu(jel mogu reći tako, na jednu osobu?) ma nema veze, glavno da ja znam o čemu pričam! Kad si toliko zadivljen nekom osobom, i iz dana u dan sve više, nema inspiracije za neke sad tu dubokoumne postove, jer sve ide njemu:) da, da...


Image Hosted by ImageShack.us

playing:::Joy Division-Disorder:::

- 12:28 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>