< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters


Što reći o meni?
Zovem se Iva, imam 17 god.,
idem u Gimnaziju,
volim provoditi vrijeme igrajući biljar
s frendicama=), ne volim osobe
koje se zbog neke sitnice lako
naljute i naravno osobe koje
ne znaju ništa osim lagati!!
E da...mrzim paukove, fuj(!!!).
Što se tiče glazbe, slušam strano,
mrzim narodnjake, ne volim grupe
poput Karma Colonia, ET...
Obožavam subote, jer se tada izlazi van:))
Ima toga još, ali ovo je ukratko...


Blogovi koje ja čitam...
Moja mala Lily
Natalija
Baja
Kristinica=)
Angel Girl
Rodjene da budemo prve
Ančy****
Marty27
Sewen4
Mjeseceve ratnica
Teyic07
Barbara
Lep@-jele
Ana maria
Nekada je teško u životu ali uz pravog prijatelja
Tinchy
El beso de final


Slikice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Monika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Goga, Lavinija i Ela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Barbara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Monika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petra i ja se glupiramo kao i svake subote:))


srijeda, 26.12.2007.

Sretan Božić svima!!

Ajme meni koliko dugo nisam pisala, fakat mi je žao zbog toga ali nisam baš stizala. Počela je škola i onda ili mi se nije dalo ili nisam stigla, ugl. uvijek sam imala ''nešto'' za radit!yes
Nadam se da ste svi zadovoljni svojim uspjehom u školi i da se sada odmarate kako i zaslužujete. Vani je prekasan snijeg koji je pao nakon 3,4 godine, ne znam da li vi volite snijeg ali ja ga obožavam. Istisna je da je sada hladno ali ipak mislim da je idealna kombinacija zime i snijega! Hehe!
Nadam se da će ova 3 tjedna, sada nešto manje, praznika dulje potrajati, a da ne budu prošli kada kažeš keks! Namjeravam se odmoriti i definitivnio naspavati jer mislim da spavanje više od svega nedostaje.
Inače, u 4 mj. imamo nacionalne ispite ali ovi nac. ispiti su primjer državne mature. Mogli smo si sami birati premete osim hrvatskog kojeg svi pišu. Uzela sam si matematiku, povijest i logiku, nadam se da nisam pogriješila. Trebala bi uz odmaranje tijekom praznika ponovit i povijest iz 1. i 2. raz. da se barem nečeg prisjetim. Jadna ja, ali ok, što je tu je.
Baš se veslim slavljenju Nove, najvjerojatnije, ma sigurno slavima u Hercegovcu u nekom kafiću sa svojim curama(Baja, Tina, Monika i Lilly) + jos neki ljudi, bit će nam baš super(nadam se).
Napisala sam malo, ali ne znam što da vam više kažem osim da uživate i pozz do idućeg posta!!
Pusa svima!!wave



| CoMmEnTaRiChI (53) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.