Ratnik svjetlosti

12.01.2007., petak

AVANTURA SE NASTAVLJA...

... I mozda ovaj put jaca nego ikada!
Ako je ovo moja knjiga, onda zelim zabiljeziti ovaj trenutak u vremenu kao trenutak u kojem je moja sreca beskrajna...
Proslo je sest mjeseci od mog zadnjeg pristupa ovom virtualnom svijetu.
Sest mjeseci dugih kao sest godina a opet kratkih kao sest sekundi nakon nekog nakauta...bljesak materije dogadaja i novih iskustava.
Iza mene je iskustvo ljubavi ali i posljednji pozdrav na rastanku od mojih andjela i odlazak u novi ili uvijek isti svijet, samo je iskustvo novo.
Nisam prestao voljeti, samo je moja ljubav poprimila drugi oblik, drugi smjer...
Ponovno sam uhvatio ispustenu nit srece i prave odluke. Ucinio korak i krenuo nanovo putem srca.
Ispocetka.

Pozdrav virtualni prijatelji! Pricao bih o novoj borbi. Pricao bih o novom iskustvu. Pricao bih o novoj ljubavi!
Ali kada za to dode vrijeme.

<< Arhiva >>