* R I D E A M U S *

srijeda, 06.04.2016.

Zagreb Auto Show 2016

Prolazih danas ispred glavnog južnog ulaza Zagrebačkog velesajma gdje se nakon punih osam godina ponovno održava "Zagreb Auto Show 2016" - manifestacija "dobrih pila i još boljih komada". Sjetih se pritom vremena kad se na ovakvu smotru dolazilo s valjanim poslovnim razlogom, da se promovira proizvod ali i kupi tj. naruči neki izložbeni primjerak. E pa danas su se stvari malo okrenule. Hostese su "izložen(ij)e" pogledima, fotoaparatima i mobitelima vlasnika koji u potrazi za ljepotanima (automobilima) zapravo ovjekovječuju ljepoticu (mladu damu u cipelama s visokom petom i mini suknji). I sve se uglavnom svodi na to da prosječni posjetitelj (mahom muški, ali nije uvjet) za sitnu lovu (op.a. 35 kn cijena dnevne ulaznice) može fotkati do mile volje, šetkati uokolo po paviljonima i naslikavati se s "komadima" (tj. zgodnim mladim djevojkama) tobože fotografirajući nesuđenog limenog ljubimca jer eto uza se (slučajno ili namjerno) nema dovoljno novca da ga kupi odnosno naruči. Većina ekipe koja hodočasti takvim smotrama su zapravo nedorasli i neiživljeni testosteronom nabijeni beta mužjaci kojima ovakva priredba služi kao napuhavanje pregolemog ega a fotke (i video klipovi) kao dokazni materijal za sutrašnje hvaljenje na poslu ili bircu među škvadrom da je sjedio u nekom naglancanom supermoćnom stroju od nekoliko stotina KS te se grlio sa zgođušnim damama. Da je skromnost vrlina znamo gotovo svi, ali se ne obaziremo. Rekli bi ljudi: "Tko voli, nek` izvoli!" Ja ne bih, hvala lijepa.

Oznake: auto, ljepota

- 21:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Zagreb Auto Show 2016


Prolazih danas ispred glavnog južnog ulaza Zagrebačkog velesajma gdje se nakon punih osam godina ponovno održava "Zagreb Auto Show 2016" - manifestacija "dobrih pila i još boljih komada". Sjetih se pritom vremena kad se na ovakvu smotru dolazilo s valjanim poslovnim razlogom, da se promovira proizvod ali i kupi tj. naruči neki izložbeni primjerak. E pa danas su se stvari malo okrenule. Hostese su "izložen(ij)e" pogledima, fotoaparatima i mobitelima vlasnika koji u potrazi za ljepotanima (automobilima) zapravo ovjekovječuju ljepoticu (mladu damu u visokim cipelama i mini suknji). I sve se uglavnom svodi na to da prosječni posjetitelj (mahom muški, ali nije uvjet) za sitnu lovu (op.a. 35 kn cijena dnevne ulaznice) može fotkati do mile volje, šetkati uokolo po paviljonima i naslikavati se s "komadima" (tj. zgodnim mladim djevojkama) tobože fotografirajući nesuđenog limenog ljubimca jer eto uza se (slučajno ili namjerno) nema dovoljno novca da ga kupi odnosno naruči. Većina ekipe koja hodočasti takvim smotrama su zapravo nedorasli i neiživljeni testosteronom nabijeni beta mužjaci kojima ovakva priredba služi kao napuhavanje pregolemog ega a fotke (i video klipovi) kao dokazni materijal za sutrašnje hvaljenje na poslu ili bircu među škvadrom da je sjedio u nekom naglancanom supermoćnom stroju od nekoliko stotina KS te se grlio sa zgođušnim damama. Da je skromnost vrlina znamo gotovo svi, ali se ne obaziremo. Rekli bi ljudi: "Tko voli, nek` izvoli!" Ja ne bih, hvala lijepa.

Oznake: auto, ljepota

- 21:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #