utorak, 18.04.2006.

19.4.2006.-Di me nades?

Bok!
Sigurno se pitate sto se jos jucer dogodilo…
Pa nista…
Neko vrijeme smo se ljubili, a onda sam ja otisla jer je vec bilo kasno…
Danas (nedjelja je) sam cijeli dan lutala vrtom…
Razmisljala sam i razmisljala…
Nisam znala kako da kazem Willyju da je izmedu nas gotovo…
Srec me boli zbog toga sto sam mu napravila…
Istina je…
Ne volim ga, ali to ne opravdavam moj postupak…
Kako da mu kazem da sam ga prevarila???

Nakon puno razmisljanja, odlucila sam se i otisla do Griffindorske kule…
Sva sreca, Lara je bas izlazila van…
Pitala sam joj ako moze zazvati Willyja…
Rekla je da moze i potrcala prema spavaonicama…
Nakon nekoliko minuta, Willy je dosao do mene i poljubio me…
Upitao me zasto ga trebam…
U nekoj drugoj prilici, bi mu rekla-«Sto se cura ne moze zazeliti svoga decka?»
Ovo nije bila takva prilika…
Rekla sam mu da moramo razgovarati…
Shvatio je da je ozbiljno…
Otisli smo do jezera i sjeli ispod vrbe…
Isprva sam samo sutila…
Odjednom sam progovorila…
Ja-«Willy…Ne znam kako da ti ovo kazem, ali moras znati…»
Willy-«Pa reci onda…»
Pokusao me poljubiti…
Odmakla sam se…
Ja-«Slusaj me…»
Willy-«Ok…»
Ja-«Willy…Mislim da ovo medu nama vise ne funkcionira…»
Willy-«Ti…Ti prekidas sa mnom???»
Ja-«Da…Zao mi je, ali ne mogu to ovako nastaviti…»
Willy-«Kako to ne mozes nastaviti?!Pa jucer nam je bilo super i dan prije i dan prije!Sto ti se dogodilo???»
Ja-«Willy…Ne volim te vise!Volim drugoga!»
Willy-«MOLIM?!TKO JE ON?!»
Ja-«Zar je to uopce bitno?»
Willy-«MENI JE!»
Ja-«Pa dobro kad vec moras znati…On je Tom.Tom Marvolo Riddle…»
Willy-«I on ti je bolji od mene?Molim te…»
Ja-«Nije tu stvar tko je bolji, a tko ne!Tu je stvar u onome sto ja osjecam!Zao mi je…»
Digla sam se i potrcala prema tamnicama…
Kad sam usla u drustvenu, prizor me JAKO iznenadio…
Na kaucu su bili Tom i Agatha…
Ljubili su se!
Ostala sam…
Samo sam stajala i gledala ih…
Tom me tada primjetio…
Agatha se samo smjeskala…
Tom-«Maya…Nije to sto mislis!»
Ja-«A kako ti znas sto ja mislim???»
Suze su mi potekle niz obraze i potrcala sam u spavaonicu…
Na moju srecu tamo nikoga nije bilo…
Bacila sam se na krevet i plakala…
Sada sam se smirila…
Mimy i Christy su kraj mene…
Ispricala sam im sve i tjese me…
Ok…Bilo je to pred deset minuta…
Idem sada jer mi netko ulazi u sobu…
O moj Boze!
To je on…

P.S.Ovo nema veze s postom...Samo da vam kazem.Idem u Bec s razredom 5 dana pa vam naravno necu pisati...Vidimo se!!!

ponedjeljak, 17.04.2006.

18.4.2006.-Da ili ne???

Bok ljudi!!!!!!!
Danas je bila uuuuuuutakmicaaaaaaaaaa!!!!!
Bilo je TAKO napeto….
Ne mogu vam ni opisati…
Ma da pocnem ispocetka…

Ujutro smo svi bili zivacani…
Nisam mogla nista jesti na dorucku (na sto su se cure izderale ne mene, svejedno nisam jela)…
Kad smo dosli do svlacionica, Carter(koji je inace kapetan trenutno je ozlijeden pa ne moze igrati, nam je odrzao lijepu propovijed.Meni je rekao da ce me zadaviti ako ne dobijemo…Hheheheh…)
Cartera je zamijenio Lucas…(on je tragac)
Kad je tukac (Carter) konacno otisao na tribine, izletjeli smo van…
Svi su poceli vristati i derati se…
Vidjela sam Mimy I Christy kako skacu i deru se…
Keera i Mary su takoder vristale…
Najcudnije mi je bilo sto nigdje nisam vidjela Toma, a vjerujte mi njega sam trazila…
Willy je bio na Griffindorskim tribinama…
Bio je miran jer nije znao za koga ce navijati…
To su mu zamjerili ostali…

Kad je utakmica konacno pocela, maljci su letjeli na sve strane…
Zabila sam par golova na pocetku…
Bilo je jako tesko jer Griffindori imaju odlicnog vratara…
Kingsleyja…
I oni su nama zabili nekoliko golova…
Nakon jedno 15-ak minuta, bili smo izjednaceni…
Tada sam vidjela da je vrag odnio salu i krenula sam u akciju…
Dok su se Griffindorski lovci dodavali, uletjela sam medu njih, zgrabila balun i poletjela u vis…Svi su krenuli za mnom, a upravo je to bilo ono sto sam htjela…
Eldor je shvatio sto radim, pa je poletio ispod mene…
Dobacila sam mu jaku loptu i on je sam jurnuo prema vratnicama…
Zabio je izvrstan gol!
Slytherini su divljali na tribinama!
Konacno sam primjetila Toma.
Pratio je svaki moj pokret…
Griffindori su bili u posjedu lopte…
Odletjela sam do ostalih lovaca i rekla im sta bi mogli sljedece napraviti…
Slozili su se s nasim sljedecim potezom.
Bilo je to obratno dodavanje.
Jedan od udaraca, nisam vidjela koji, je sutnuo maljc prema Griffindorskoj lovici…
Balun joj je ispao, a ona je skoro pala s metle…
Eldor je ulovio balun…
Formirali smo se u oblik strijele ( oni su mislili da cemo izvesti Hawskheadovu napadacku formaciju, ali kad smo vec bili pred vratnicama, Eldor mi je dobacio balun iza leda i zabila sam gol!!!!
Svi su vristali!!!!
Vodili smo 20 razlike…
Svejedno, zvrcki nije bilo ni traga!
James je napeto pratio utakmicu i gledao ako ce se zvrcka negdje pojaviti…
Lucas je takoder promatrao nebo u potrazi za zvrckom, no ona kao da je netragom nestala…
Poceo je pljusak!
Jos nam je samo i to trebalo!¨
Grmjelo je i sijevalo…
Griffindori su opet izjednacili rezultat…
U jednom trenutku su cak i vodili s 10 razlike…
Nakon jednog napada, koji nas je izjednacio, maljc me pogodio ravnu u glavu…
Pocelo mi se uzasno vrtjeti…
Pala sam na pod i ostala lezati dolje…
Sve mi se maglilo pred ocima, dok mi se nije potpuno zamaglilo…
Onesvijestila sam se…
Probudila sam se 3 sata nakon svrsetka utakmice…
Bila sam u bolnici, a oko moga kreveta, su bili svi iz ekipe, Mimy, Christy, Keera, Mary i jos hrpa ljudi…
Madame Pomfrey je ludjela, ali nitko ju nije slusao…
Kad sam otvorila oci, svi su navalili na mene…
Nista im nisam rekla, nego sam samo pitala rezultat utakmice…
Carter mi je rekao-«DOBILI SMO!!!!!!!!!»
«Molim?!»pocela sam se derati…
Ja-«Kako to?Sta je bilo?Pricaj!!!!!!!!!»
Rekao mi je…
Kada sam pala, zvrcka je zazujala Jamesu pored noge, ali on ju nije vidio jer je gledao mene kako padam…
Lucas je, nas svu srecu, vidio zvrcku, pojurio prema Jamesu i zgrabio je njemu pred nosom!
Mozete li samo zamisliti koji je to ulov?
AJMEEEEEEEEEE!!!!!!
Zaboravila sam na glavobolju i vrtoglavice, digla sam se iz kreveta i pocela vristati zajedno sa svima ostalima…
Madame Pmfrey nas je samo zbunjeno gledala…
Pitala sam je ako mogu ici, rekla je da idem ako hocu…
Svi smo odjurili u tamnice…
Udrustvenoj smo napravili tulum!!!!
Sjela sam na fotelju i gledala kako plesu i ludiraju se…
Netko mi je prisao odozada…
Stavio mi je ruke na oci…
U uho mi je tiho sapnuo-«Idemo odavde…»
Isprva nisam shvatila tko je to…
Oci su mi bile prekrivene, ali slijedila sam ga…
Popeli smo se, u muske spavaonice…
Sjeli smo na krevet…
Tada mi je tip maknuo ruke s ociju…
Bio je to Tom!
Nisam mogla vjerovati onome sto vidim!
Rekao mi je da sam bila genijalna danas…
Zacrvenila sam se (to ne znam, ali sto posto jesam)…
Priblizio mi se…
Podignuo mi je glavu i prislonio svoje usne na moje…
Poljubili smo se…
Jednom, pa jos jednom i jos jednom…
U sobu je tada usla Agatha…
Pocela se derati-«A zato si dakle prekinuo sa mnom?Da bi mogao biti s…ovom!»
Tom-«Ne, Agatha…Nisam zato prekinuo s tobom..S tobom sam prekinuo zato sto je nasa veza presla samo na svadanje…Nisam to vise htio…»
Agatha-«Tom, molim te…Suzdrzi se od jadnih objasnjenja…»
Otrcala je iz sobe…
Zbunjeno sam sjedila na krevetu…
Zbunjena malo zbog poljubca, malo zbog Agathe…
Tom mi je ponovno prisao…
Rekao mi je da se ne obazirem na nju…
Ponovno me poljubio…
Nisam znala sto da radim pa sam se prepustila…
Sjetila sam se Willyja…
Odmakla sam se…
Tom-«Sta je bilo?»
Ja-«Tom…Ne mogu…Ja vec imam decka…»
Tom-«Ocito ga ne volis kada si ovdje sa mnom umjesto s njim…»
Ja-«Ali…ja…Imas pravo…Ne volim ga…»
Ovaj put sam ja njega poljubila…
Oboje smo se prepustili poljubcima…

Cmok!Kissam vas svih i laku noc!

subota, 15.04.2006.

17.4.2006.-Necu komentirati…

Znam da vam se nisam neko vrijeme javljala i sorryte zbog toga!
Nisam imala vremena…
Pa i nije se nista posebno dogadalo ovih dana…
E, da…Nisam vam opisla reakciju cura kada su vidjele plast…
To ste trebale vidjeti!
Pocele su vristati i stalno su navaljivale da odemo negdje s njim…
Hheheh..
A sta mislite sta su preslozile…
Musku spavaonicu!
Ludakinje!!!
Pa kakva sam vam ja inace luda, pristala sam!
Isle vam mi u musku spavaonicu…
Racunajte da je vec bilo kasno navecer…
Neki su spavali, a neki su brbljali i izvodili neke gluposti…
Znate gdje sam ja prvo otisla…
Malo zaobilaznim putem, ali sigurno sam dosla (s curama pod plastem) do Tomove sobe…
Hhehehe…
Nije spavao…
Tamo su bili:Tom, Carter (???), Snape, Lucius i jos neki…
Pricali su nesto JAKO tiho…
Nismo se previse priblizavale tako da ih nismo ni cule…
I bolje da se nismo priblizavale, jer je Tom osjetio –nesto-…
Odmah smo se pokupile i zbrisale u zensku spavaonicu…
Kako smo se samo smijale kad smo se vratile…
Skoro smo probudile Keeru i Mary a racunajte da su one u susjednoj sobi…
E, stvarno nije nista vise bilo…

Danas…
Pa sto bi se moglo izdvojiti, a da bude onako…
Nista jako, osim da je Carteru ostalo jos pola knjiznice za presloziti, a ona njegova Niky se stalno mota oko njega…
Pa ta tipica me fuuuuuuuul zivcira…

Willy me pitao ako sam saznala tko mi je poslao plast…
Naravno, rekla sam mu da ne znam…
E, da…
Bila sam danas kod Griffindora…
Mislim, u njihovoj kuli…
Bas je veselo tamo, a ne kao kod nas…
Kod nas je jeeeeezivo!
U drustvenoj su bile Lara i Dru…
Nesto su komentirale…
Sjela sam kod njih, jer je Willy isao po nesto…
One su bas super!
Pricale smo malo…
Lara je otkacena!
Dru je komentirala Niky…
Slozila sam se s njenim misljenjem da je Niky umisljena kokos…
Hehheeehe…
Da me sada Carter cuje…
Bas bi bilo veselo…
Ma sta da vam vise pricam?
Willy i ja smo proveli cijelo poslijepodne skupa (bio je petak-sutra je utakmica protiv Griffindora)
Svugdje smo bili…
Mislim da smo presli cijeli Hogwarts…
Onda smo se malo ljubili, pa nas je Carter vidio…
Poceo se derati na nas i dijeliti nam svasta…
Pocela sam se i ja derati na njega…
Sve u svemu luda kuca!
I jos za kraj svega toga, Tom je bas prolazio dok smo se Carter i ja bas onako dobro svadali…
Poceo je krepavati od smijeha…
Onda smo se svi poceli valjati od smijeha, tako da je sva nasa silna svada presla u smijeh…
Ma ovo ti je jeb* lud zbunjenog…
Idem sada dok se nisam potpuno osramotila…
Pa pa..


P.S. Posjetite Larin novi blog !!!!
Posjetite i Druin novi blog!!!

petak, 14.04.2006.

Obavijest!

Ljudi dragi!
Nasa draga Larica ima -novi blog- ali nije prestala pisati -stari-...
Hhhehee...
Dakle, posjetite Clemency i necete pozaliti!
ODIIIIIITEEEEE VIIIIIIDJETIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

četvrtak, 13.04.2006.

13.4.2006.-Iznenadenje!!!

Booook!
Pozdravljam vas svih!
Hhehee….
Danas se dogodilo nesto suuuuuuuper!
Pa naravno da je bilo super…
Imali smo metlobojski trening…
Inace nas ljudi ne dolaze gledati, ali ovaj put su dosli…
Trening je vec bio na zavrsetku i bas kad sam zabila gol, culi su se uzvici s tribina…
Nasmijala sam se kad sam vidjela tko je to…
Tamo su bili: Carter, Mimy, Christy, Mary, Keera, jos neki likovi iz nizih razreda i na moje veeeeliko cudenje, Tom i Aghata…
Tom mi je pljeskao a Agatha samo gledala s nevjericom u njega…
Kapetan nas je zvao pa smo se svi skupili…
Nesto nam je pricao ali tko ga je slusao…
Ja sam samo buljila u Toma (koji je povremeno gledao i u mene)…
Zbog toga su me opomenuli…
Hhehee…
Kada smo zavrsili s treningom, otisla sam se na brzinu presvuci…
Izletjela sam prva iz svlacionice (inace sam zadnja)
Brzo sam otrcala do drustva koje me cekalo vani…
Mimy mi je rekla da me Willy trazio…
Tada mi je Tom prisao..
Rekao mi je da sam bila odlicna i nasmijao mi se!
Uzvratila sam mu osmijeh…
Onda je otisao s Agathom…
Dok su vec bili prilicno udaljeni od nas, cula sam Agathu kako se dere na njega…
Svi smo krenuli prema dvorcu…
Nesto smo komentirali, kad sam vidjela Niky, Carterovu curu, kako trci prema nama…
Bacila mu se u zagrljaj i poceli su se strastveno ljubiti…
Samo sam rekla-«Ljudi, na javnom mjestu ste…»
Carter-«A kad se ljubakas po skoli s mojim bratom ti ne smeta sto ste na javnom mjestu???»
Ja-«Carter, suzdrzi se od kometara…Mi se ne ljubimo tako!»
Carter-«Da imas pravo, ono sto vi zovete poljubcem i nije poljubac…Hhehehe…Mala, pokazimo mi njoj kako se ljubi!»
Opet su se POLJUUUUUBILI…
Samo sam okrenula ocima…
Kako mene on neki put zivcira!
Uf!
Cut ce me jos…
Uvijek nesto prigovara u vezi s Willyjem i sa mnom…

Vidite, ja odmah presla na zavrsetak dana…
Hhehehee…
O nastavi nista…
Pa da kazemo nesto i tome…
Gospodin Carter je danas pobrao kaznu na Napitcima…
Nije ni cudo…
Radimo vam mi jedan napitak i on, namjerno, sve prolije u krilo Snapeu…
Hhehehee….
Mislim bilo je smijesno, ali nije u redu…
Pa dobro i ja ga bas ne volim, a ni Carter sto se vidi iz prilozenog…
Hhehee….
Znate koja mi je kazna??
Mora cijelu knjiznicu presloziti-rucno!
A joj!
Imat ce sta za radit…
Pa mislim da je to otprilike to…
E, ne nije!
Sada sam se sjetila…
Willy i ja smo se nasli…
Rekao mi je da mi mora nesto predati…
Da mu je to poslao –netko- (anonimno)…
Ne znam tko, ali uglavnom to je bio plast nevidljivosti…
U poruci, koja je bila prilozena uz plast, je pisalo da je preopasno poslati ga izravno meni, jer Slytherini nisu bas posteni…
Ma zamislite vi to, dobila ja plast!!!!
Hhehehehee…
Idem sada…
Pa pa!

P.S.Moram to reci Mimy i Christy!

srijeda, 12.04.2006.

12.04.2006.-Boze!!!!!

Ciao ljudi!!!!
E, ako ja nisam zbunjena onda ne znam tko je…
Luda sam!
Ma puknuta u glavu…
Hhehee…
Idem vam ja danas na nastavu s Mimy i Christy…
Sjednemo mi lijepo na svoja mjesta i McGonagollica ti nama kaze-«Otvorite knjige na 45 stranici…»
Ja pretrazila cijelu torbu, a knjiga iz Preobrazbe nigdje nema…
Luda!
Dignem se ja, odem do njenog stola i kazem joj da sam zaboravila knjige…
Zamolila sam je bih mogla otici u tamnice po knjige…
Mrko me pogledala…
Oduzela nam je 5 bodova zbog nepromisljenosti i rekla da odem po knjige…
Carter se u pozadini valjalo po podu od smijeha pa je nam je i zbog njega oduzela 5 bodova…
Bas smo pametni!
Ma neki put me stvarno zivcira!!!

Dok sam trcala hodnikom do tamnica, skoro sam se zabila u Agathu…
Nije bas bila dobre volje…
Pitala sam ju sta joj je bilo, a ona mi je samo rekla da nije bitno…
Nisam vise navaljivala te sam samo nastavila trcati prema tamncima…
Bas nije bila raspolozena…
Tko zna sto je njoj bilo?

Uglavnom, uzela sam knjige i otrcala natrag na sat…
Sjela sam pored Mary, jer su Mimy i Christy sjele zajedno…
Inace smo rasporedene tko s kim sjedi…
Mary mi je objasnila sto su radili dok me nije bilo…
Ma lagano vam je to…
Pricali su o preobrazbu casa…
Ponavljamo gradivo jer ove godine polazemo CAS-ove…
Do kraja sata smo imali prakticni rad…
Carter je pretvorio casu u puza, pa u zabu i tek onda u gavrana sto nam je bio zadatak…
Mimy je odmah uspjela kao i Christy…
I ja sam odmah uspjela…
Neki su se malo mucili, a neki nisu uopce uspjeli…
Hhehehe…
Pa to barem nije problem…

Nista dalje nije bilo bas jako zanimljivo osim jedne stvari…
Rune…
Hhehehe…
Jedva sam cekala sedmi sat…
Kad smo se svi skupili u ucionici, prof. nam je predstavio « novog » ucenika…
A tko bi to drugi bio nego Tom Marvolo Riddle…
Ipak je dosao…
Inace ja vam sama sjedim na runama…
To se od ovog sata promijenilo jer je Tom sjeo bas kraj mene…
Ono, pride vam on meni i pita-«Je slobodno ovo mjesto?»
Samo sam klimnula…
Pricali smo cijeli sat…
On je bas ok…
Nisam mislila da je takav…
Ipak je on ful popularan u skoli…
Svi ga zovu Voldemort…
Meni je ljepse Tom…
Mrzim nadimke…
Barem kod osoba koje mi se malo svidaju…
Ajde, Willyja zovem Willy jer mi je tako slade…
Ma sta ne vidite kakva sam ja?
Volim jednog a hodam s drugim…
Usput, danas smo se Willy i ja nasli ispod vrbe…
Ne kuzim zasto Griffindori idu stalno tamo…
Ma nista…
Tamo smo se nasli…
Neko vrijeme smo pricali, a onda smo presli na kisses…
Bas kad smo se poljubili, Tom i Aghata su prosli pored nas…
Aghata nam se nasmijala, a Tom me cudno gledao…
Ostala sam…
Mrzim kad se to dogodi…
Oba moja «draga» na istom mjestu…
Uf!
Idem sada…
Spava mi se!
Laku noc!!!

utorak, 11.04.2006.

11.04.2006.-Pocetak…

Ciao ljudi!
Evo moga prvog posta u ovom dnevniku…
Nikad nisam previse voljela dnevnike, ali neki put moras imati nekoga kome mozes sve reci bez da te vrijeda ili cudno gleda…
Inace, ja sam Maya Courage i peta sam godina u Hogwartsu…
Slytherin sam.To vam je najbolji dom na svijetu!!!!
Pa da pocenem…
Ujutro, kad sam sisla u drustvenu, nikoga nije bilo…
Bilo je jos rano, pa je to razumljivo…
Drustvena se polako pocela puniti...
Polako su je poceli ispunjavati razliciti zvukovi…
Carolije, inkantacije, svade…
Sve je zivnulo, samo sam ja ostala tuzna…
Osijecala sam se isto onako kao i dan prije i dan prije njega i jos jedan dan prije njega…
Svaki dan jednolican, isti..
Nimalo uzbudenja…
Dosadan i tmuran zivot…
Mislim, glupo mi je uopce vam i pisati o ovakvim besmislicama..
A sta cete…
Cim ovo citate, prisiljeni ste na dosadu…
Hhehehee….
Salim se…
Mozda ipak nije sve tako tmurno…
Barem mi tako govore danasnji dogadaji…
Dok sam sjedila na kaucu i buljila u prazan zid, Mimy mi se prikrala iza leda i pokrila oci…
Isprva sam mislila da je Carter, jer mi on uvijek to radi…
Onda sam shvatila o kome se radi…
Nasmijala sam se i rekla-"Mimy!"
Uskocila je na kauc…
I Christy nam se pridruzila…
Brbljale smo i brbljale…
Skoro smo zakasnile na sat…
Dorucak smo preskocile…
Na "dijeti" smo…
Hhehehe…
Nastava je prosla super!Pokupili smo negdje 30 bodova na napitcima (Slughorn me voli)…
Ma radili smo neke zbunjene napitke pa ih nitko nije tocno napravio osim mene i Lily iz Griffindora…
Nije bas da se druzim s Griffindorima, ali Ok su mi…
Nemam nista previse protiv njih kao –neki- iz moga doma…
Danas, dok sam hodala hodnikom, (bila sam sama jer sam imala sat vise nego cure), susrela sam ni manje ni vise nego njega…
Mislim, ja imam decka.Zove se Willy i iz Griffindora je.
Ja njega volim, bez daljnjega, ali od Toma mi srce stane…
Ne znam sto da radim, jer Tom ima curu…(Aghata, isto 7 godina, kao i on...)
Ma Willyja necu pustiti…
Ionako nista od Toma…
Bas bi se njemu svidao netko poput mene i jos dvije godine mladi od njega…
Uglavnom, da se ja vratim na stvar…
Setam vam ja hodnikom i naletim bas na njega…
Zaustavi se on preda mnom i pita me-«Ti si Maya, je tako?»
Ja-"Da…"
Tom-"Ides na Rune?"
Ja-"Inace da, ali su upravo zavrsile…"
Tom-"Steta…Bas sam htio ici…"
Ja-"Pa kako to da si se htio pridruziti petasima, ako si ti sedma godina?"
Tom-"Zato jer nisam prije isao, pa sam u zaostatku…Do sada sam bio sa svojima, ali ipak mislim da je bolje poceti sve ispocetka, nego biti u zaostatku…"
Ja-"E, onda si stvarno u velikom zaostaku…"
Tom-"Ma nadoknadit cu ja to brzo…"
Ja-"Ok!Onda se vidimo…Ciao!"
Tom-"Vidimo se…Bok!E…cekaj…Kada uopce imamo satove?"
Ja-"Hehee…Danas smo imali sedmi sat i sutra imamo sedmi sat…"
Tom-"Hvala…Bok!"
Ja-"Bok!"
Aha!Vidite!Sta nije to bilo super?
Male stvari zlata vrijede…
Pa cak smo progovorili nesto…
Hhehehee…
Kasnije nije nista posebno bilo…
Vislila sam cijelo vrijeme s Christy i Mimy u knjiznici…
Trazile smo nesto…
O tome drugi put…
Idem sada, jer Carter dolazi i ako ovo vidi odmah ce odjuriti Willyju…
Onda sam pokojna!!!
Pa pa!!!

ponedjeljak, 10.04.2006.

Pitanje...

Bok ljudi!!!!
Napravih ja i jos jedan novi blog...
Doslo mi je i sada ne znam sto da radim..
Moze jedno pitanje?
Da li da pisem HPFF ili da vam samo govorim o likovima i stavljam slike...
Imajte na umu da bi mi ovo bio drugi HPFF, sto ne znaci da onaj prekidam...
Please odgovorite!!!


P.S Ja cu crknuti s vama...Ne znate citati...Pise:"sto NE znaci da onaj prekidam..."

Sljedeći mjesec >>

Copyright © -Riddleova cura- - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
-Zavirite u zivote glavnih faca iz Hogwartsa i izvan njega...

-ONAJ KOJI ME VRIJEDA NA BILO KOJI NACIN, NECE DOBRO PROCI!!!

-Udi u svijet vukodlaka i vampira...

-LJUDI! NISAM PREKINULA PISATI HOGWARTS LIFE!!!SVRATITE I TAMO...

Copyright © 2006. by Maya Courage

-Pisi mi na-maya_courage@hotmail.com


Music Video Codes - MySpace Layouts
Likovi
-Ako zelite biti dio price samo recite!!!-

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -ja-


MAYA COURAGE-e, to sam ja.Na petoj sam godini.Imam dugu crveno-smeđu, blago kovrcavu kosu... Obožavam metloboj i upala sam na mjesto lovice...Naj predmet su mi Čarobni napici (tu sam stvarno odlicna), Obrana od mračnih sila i Preobrazba.
Parsel-ust sam i imam vizije...
Luda sam za crnom magijom i stucnjak sam za neverbalne kletve....
Naj boja mi je crna...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -tom-

TOM MARVOLO RIDDLE-Zgodan tip...Tajanstven...Ima duzu smedu kosu i smede oci...Na sedmoj je godini...Jako pametan...Parsel-ust i vjest legiment...Sve mu ide od ruke!!!Ima curu Agathu...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -carter-


CARTER HAYES-Williamov brat blizanac kojeg ne podnosim iako mi je naj frend!Stalno nas pokusava razdvojiti.Ima malo duzu zuto-smedu kosu i smede oci.Uzasno duge trepavice (to mi se svida).Isto kao i ja obozava crnu magiju i dobro mu idu napitci...Stalno se svadamo ali smo si the best...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -Mimy-


MIMY GREEN-Moja naj frendica!Super je!Stalno smo skupa...Isto kao i ja voli crnu magiju, ali kad treba nesto procitati, moram je muciti...Hhehhee...Ima dugu, bujnu plavo-smedu kosu i zelene oci...Slatka je...Trenutno nije zauzeta...Svida joj se James iz Griffindora...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-christy-


CHRISTY RUNES-Uz Mimy moja naj frendica...Totalno je cool!!!Isto nije zauzeta...Prije je hodala s Lucasom...Jako voli prirodu i zivotinje...Dobro joj idu napitci...Ima dugu, kovrcavu, plavu
kosu i plave oci...Svi su ljubomorni na njenu kosu...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -agatha-


AGATHA SMITH-Naj predmet joj je proricanje i to joj uzima dosta vremena. Prolazi s uspjehom I (iznad očekivanja) s tim da ima O iz proricanja i čarobnih napitaka. Patronus joj je u obliku orla. Bauk joj je u obliku morskog psa. Ima zanimljiv stil oblačenja. Roditelji su joj bezjaci ali ih jako veseli to što je vještica...Decko joj je Tom i sedma je godina...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -nikky-



NIKKY JOLIE-Ok tipica...Ima dugu svjetloplavu kosu (plavu ne zutu) i crne oci...Malo je cudnog izgleda, ali je slatka...Uvijek je ful moderno obucena, kada nije u pelerini.Isto voli crnu magiju...Hoda s Carterom...Ma kako ga samo podnosi???


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -snape-


SEVERUS SNAPE-Ma, sta da vam o njemu kazem...Neki put me fuuuuuuul zivcira, a neki put je ok...Kao tih povucen i ovo ono ali kad ti treba odbrusit to napravi bas bombasticno.Ima uvijek masnu kosu i do grla je u crnoj magiji...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -lucas-


LUCAS DEATH-Zgodan tip...Ima crnu kosu i zelene oci.Kada ne nosi uniformu nosi kosulje i traperice...Ok je...Moje frend...Uvijek spreman pomoci..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -dorothea-


DOROTHEA ROALD-Na mojoj je godini. Malo je čudna. Mislim da je zaljubljena u Severusa, ali on ne trza. Dorothea je nešto u rodu s Tomom, mislim da mu je nekakva nećakinja ili tako nešto. Valjda je Tomov stari imao jos jedno djete pa... ali ne znam točno...


Image Hosted by ImageShack.us -lucius-


LUCIUS MALFOY-Jedan od Slytherinovaca kojeg jako mrzim!!!Zivcira me, ali se ok ponasam prema njemu...Zato iza leda...Na 7.godini je i ima hrpu obožavateljica...Ima plavu kosu i lijepo je građen...


Image Hosted by ImageShack.us -viconia-


VICONIA LUNN-Simpa je. Voli zmajeve i čarobne napitke i nada se da će kasnije se bavit nečim od to dvoje.Neobično na njoj je što je albino ali to samo upotpunjuje njezinu osobnost...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -serpentia-


SERPENTIA VALLE-Jedna od ONIH Slytherinki (koje mrzim). Bezobrazno cerekalo. Zaljubljena je u Siriusa i vječito nešto s njim pokušava, ali on je ne podnosi baš....Zivcira me...Mislim da je naj pametnija na svijetu...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us -eldor-


ELDOR AIDALI-Malo me čudi da je Slytherin jer je mješanac a niti zloba mi nije jača strana. Nije loš. Sviđa mi se jer ima dužu kosu i dosta je blijed. Sluša bezjačku glazbu, preciznije metal (kao i ja). Beznadno je zaljubljen u Keeru. To su primjetili svi samo nitko tome otvoreno ne govori...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -emille-


EMILLE GREGORIUS-Sa 7.godine. Najbolji prijatelj mu je Lucius...Ima plavu dužu kosu, skoro crne, prodorne oči i dosta je visok i lijepo građen...Moj frend...OK je...


Image Hosted by ImageShack.us -lenna-


LENNA VOX- Simpa cura (jedna od rijetkih u Slytherinima) Uvijek vedra i nasmijana. Voli se zezat na račun profesora.Isto je na petoj godini... Visoka je i mršava i bavi se manekenstvom. Ima dugu svijetlo smeđu kosu i zelene oči. Ima sovu Deltu i mačku Parasy koja je snježnobijela. Vratarica je u Slytherinskom metlobojskom timu.Umjesto mene...Smrc...


Image Hosted by ImageShack.us -narcissa-


NARCISSA BLACK-Cudna cura...Hoda s Luciusem...Ne znam sto da tocno kazem o njoj, ali mi se bas i ne svida...Ma ne znam...Zbunjena je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -mary-


MARY MATTHEWS-Ide sa mnom u razred.ok cura, ima dugu smedu kosu i oci boje cokolade.Igra metloboj, ali nije upala u ekipu.Voli ucit i nije prenaporna.Ima macku Cassie...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -keera-


KEERA SMITH-Super cura...Nije u rodu s Mirandom ako to mislite...Ima dugu plavu kosu i velike plave oci...Slatka je...Dobra ucenica...Jako voli Carolije i Preobrazbu...Stalno se druzimo...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -willy-


WILLIAM HAYES-Moj decko.Fuul je zgodan.Jako ga volim...Ima malo duzu zuto-smedu kosu (kao i njegov brat) i isto smede oci...U Griffindorima je iako voli crnu magiju.Od njega sam puno naucila i jako je dobar prema meni...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us-lara-


LARA SHINODA-moja dobra frendica s 5 godine.ima dugu smedu kosu jako ravnu, pune usne i malo kose oci jer joj je tata japanac.oba roditelja su joj cistokrvni carobnjaci ali to joj nije vazno.Isla je 4 god. u bezjacku skolu.zabavna je,otvorena,pricljiva...Nije da se samo druzim sa Slytherinima...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us-dru-


DRUSILLA BENNINGTON-takoder moja frendica.Ima crnu dugu kosu i predivne plave oci.Uzasno je pametna.Voli stare rune.Voli citati i uciti.Prefektica je i hoda s Remusom...Willyjevim frendom...


Image Hosted by ImageShack.us -lily-


LILY EVANS-moja frendica.Ima crvenu dugu kosu.Ona bas ne voli ni siriusa ni lupina a pogotovo ne jamesa.Bar ona tako tvrdi.Stalno prica kako je idiot ali vidi se da joj se svida.Jako je pametna, dobra i svih brani...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -sirius-

SIRIUS BLACK-Malo je arogantan ali uzasno zgodan i pametan.On je cistokrvan i uzasno je bogat.Hoda s Larom...Svida mi se, mislim ok tip je...Willyjev frend...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -james-


JAMES POTTER-On je uzasno zaljubljen u lily i stalno joj se upucava ali mu ne uspjeva.jedan od najduhovitijih ljudi.uz njega se mozes smijat 24 sata dnevno.cistokrvan je.U metlobojskoj ekipi je tragac...Isto Willyjev frend...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us -remus-


REMUS LUPIN-sladak i pametan.dobar prijatelj.Sve zivo zna.Prefekt je i hoda s Dru...Pomogao mi je oko jednog sastavka...Tako smo se upoznali...


Image Hosted by ImageShack.us -miranda-


MIRANDA SMITH-ok cura, dosla je iz Beauxbatonsa.Njena mama je prosvjedovala protiv bundi Francuskinja, zato su se preselili...


Image Hosted by ImageShack.us -sorry-


SORAYA SELFIDGE-Ima smeđe tople oči, smeđu kosa.Vječto je živčana i mrzi kad joj upadaju u riječ.Naj frendice Mary i Keera (sto je cudno, jer su Slytherinke) Volim preobrazbu, čarobne napitke i čarolije...Imam magičnu papigicu Winnie...Moze vidjeti sto tko misli...




Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us -roderic-


RODERIC HAYES-Trenira metloboj na mjestu lovca. Naj predmet mu je obrana od mračnih sila, a ne voli proricanje. Na šestoj je godini.Willyjev i Carterov bratic, ali se ne druze...Zapravo, Carter ga ne podnosi...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -elijah-


ELIJAH MORTENSEN-Odlican vratar sa 6 godine...Ne znam bas puno o njemu, jer se prije nije isticao.Ima malo duzu kosu, smede boje i zelene oci...Zgodan je...Pssst!!!


Image Hosted by ImageShack.us -gabriel-


GABRIEL BELLE-Na 7 je godini i sretno zauzet. Hoda s Henriettom. Visok je plav sa zelenim očima.Igra na mjestu udarača u metloboju. Najdraži predmet su mu Rune i Aritmancija...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -henrietta-


HENRIETTA IVANOVSKA-U školi je prosječna. Voli astronomiju. Želi se kasnije bavit podučavanjem samo još nije odlučila čega (dali će prevagnut magija ili klavir)...Ok je...Valjda...



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us -mihajlo-


MIHAJLO HANIBAL-Jedan sladak tip. Neznam ga bas, ali znam da mu je Remus super frend. On je Španjolac, mješanac.Naj profesor mu je Slughorn, a naj predmet Proricanje. Živi blizu Siriusa, na Grimmauldovom trgu 5 ali on zivi ko bezjak. Jako je ugodan za pričanje, a i ful je pametan, mislim..


Image Hosted by ImageShack.us -voncroy-


JAN CARL VONCROY-Nizozemac je. Svi u obitelji su mu bezjaci. Ima tamnu kosu i stvarno neobične crvenkaste oči. Četvrta je godina, odličan u svim predmetima osim Napitaka, a i na metli je potpuna katastrofa...



Cursors