rickygirl

ponedjeljak, 26.06.2006.

VIVA LA NOGOMET!!!

Bok svima!!!wave znam da već dugo nisam ništa pisala, ali bila sam prezaokupljena ovim svj.nogometnim prvenstvom, a pogotovo najzgodnijem nogometašu- i mom budućem Christianu Ronaldu. dans bih malo iskomentirala sve ove utakmice Hrvatske reprezentacije.hrvatska ja mislim da smo mi dobro igrali samo vs. Brazila, a sve ovo drugo je bila čista glupost. bangpogotovo zbog onog malog Nike Kranjčara koji bi prema mojem mišljenju ipak bio puuuuuno uspješniji kao neki kuhar ili baletan- (po mišljenju moje mame). A jedino su Srna- osim onog legendarnog jedanaesterca i Pršo i Kovač igrali dobro.thumbup i tako su trebali svi ovi drugi. Utakmica protiv Japana je trebala završiti odlično jer smo imali puno prilika- puno više od njih, no ipak smo igrali poput nekih ljenivaca koji se nemogu trgnuti i mali potrčati za loptom. a oni su ipak barem 20. cm niži od nekog Kranjčara. svake pohvale za njih.party A Australija- ona je fakat zaslužila pravu pobjedu!!! Evo idem nešto na net nači o Christianu pa vam to prenesem na blog. Buena note!!!mah

- 23:10 - Komentari (19) - Isprintaj - #