rickygirl

ponedjeljak, 19.06.2006.

I AM COOOL!!!

O.k. možda sam malo presamouvjerena za ovaj naslov.smokin danas sam se ljudi moji prvi put okupala sa sojom super frendicom na - pgađate gdje- JARUNU!!! Bilo je supersmijeh ali kada sam se sjetila da bi ondje mogli plutati mrtvaci koji su se ko neki najgori kreteni utopili zbog previše alkohola voda mi se malo zgadila. nutNadam se da nije i vama, ali sam kasnije ponovo bila željna te tople osvježavajuće vodrljuge. Igrala sam i simsiće danas i cura mi je dobil užasno velike prištiće a mama joj ima dva blizanca. Glupa blizanca. _ inače ja tako govorim jer mrzim glupu djecu.burninmadheadbang ali vi zato netrebate mrziti mene. i zato- nešto ja u zadne vrijeme često govorim ZATO- ja više volim slatke male životinjice koje su najbolja bića na svijetu.cool već je malo dosta kasno pa vam ja moji ljudi i moja ekipico idem u krpe. BOOOK!!!mah

- 22:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #