rickygirl

petak, 02.06.2006.

coolBook svima! ovo je moj novonastali blog. Iako je treči po redu nadam se da će biti najbolji. Znate ono treča sreća!smijehJedva čekam sutra ići ću prespavati kod frendice!!! danas nešto nisam bila super volje u školi, ali se sve popravilo na zadnjem satu. Još sam se i smijala! Ali da znate čemu pomislili bi da sam zločesta, no nisam nego mi je trebalo malo zabave. burninmadne mogu bilivit da je sutra subota, jer mi ovaj tjedan malo predugo traje iako je bio dan škole. upravo saznajem da će za petnaest minuta započeti moj super film sa Jim Carryiem u glavnoj ulozi, a biti će i Cameron. Jedva čeka. Ovaj glupi Fear Factor mi već ide jako na živce, jer su takve gluposti, prve tri, čertiri emisije su bile dobre ali je sada već sve bezveze jer se sve ponavlja.headbangJa sad idem, vidimo se , tj. čujemo u nedjelju. wave

- 20:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #